Itaalase turbo 200SX'ile ?
Itaalase turbo 200SX'ile ?
Tere!
Seisan mure ees, kus 91 aasta 200sx turbo on ribadeks, labad samuti.
Endal kunagistest turbo plaanidest järgi Lancia Thema turbo (87a 8v mootorilt pärit) 2.0 mootor ja tootis umbes 124kw nagu Nissan.
Sama mootor on ka Fiat Chromal ie Turbo peal.
Kuna ise turbodes suht võhik siis ei suutnud ma esialgu välja lugeda midagi muud et tegu on Garret turboga, kompressori pool omab kirja AIResearch.
Miskit marki ma rohkem ei osanud vaadata.
Garreti pool meenutab sama nagu Nissani oma (mida ma pole nissani pealt kätte saanud. Siit ka kysimus kas turbost välja mineva downpipe ehk siis esimene kinnitus on kolme poldiga kinni?
Ja kas see itaalase turbo toodab sama palju rammu kui 200SX originaal (T25?) või rohkem. Nõrgemat ei ole nagu mõtet panna. või mis?
See itaalase turbo tõmbas ennast korraliku pauguga järgi lancia peal umb 3500rpm juures.
Kas tegemist on Garrett TB0338 turboga? kui jah siis see on ka HF integrale peal olnud.
Suuremad tänud!
Seisan mure ees, kus 91 aasta 200sx turbo on ribadeks, labad samuti.
Endal kunagistest turbo plaanidest järgi Lancia Thema turbo (87a 8v mootorilt pärit) 2.0 mootor ja tootis umbes 124kw nagu Nissan.
Sama mootor on ka Fiat Chromal ie Turbo peal.
Kuna ise turbodes suht võhik siis ei suutnud ma esialgu välja lugeda midagi muud et tegu on Garret turboga, kompressori pool omab kirja AIResearch.
Miskit marki ma rohkem ei osanud vaadata.
Garreti pool meenutab sama nagu Nissani oma (mida ma pole nissani pealt kätte saanud. Siit ka kysimus kas turbost välja mineva downpipe ehk siis esimene kinnitus on kolme poldiga kinni?
Ja kas see itaalase turbo toodab sama palju rammu kui 200SX originaal (T25?) või rohkem. Nõrgemat ei ole nagu mõtet panna. või mis?
See itaalase turbo tõmbas ennast korraliku pauguga järgi lancia peal umb 3500rpm juures.
Kas tegemist on Garrett TB0338 turboga? kui jah siis see on ka HF integrale peal olnud.
Suuremad tänud!
Jah Cromal on Garret TB0338 ja selle turbo lagi võiks jääda sinna 240-250hj juurde. Originaal WG on suht nõrk nii, et kui tahad boosti hoidma üle 0.8bari pead wg modima. Muidu ta saab spike'ima sinna 1.4bari juurde. Väljalaske pool peaks olema jah 3 poldiga ümmargune nagu Coupelgi TB0367. Boosti lööb jah plaksust üles ca 3400rpm, aga 5500rpm on ta juba kukkunud 1bar'ini ja edasi kukub 0.8-0.9 peale originaal WG'ga. Seda siis Fiat/Lancia 2.0 TC Turbo mootorite peal.
EDIT: tegelikult kui koda keerata saab ka spike'ima 1.7bar'i peale, aga eks sa ise tead kui kuuma õhku sa tahad
Selline lugu ka, et kolle flantsid on erinevad T3 vs. T25
EDIT: tegelikult kui koda keerata saab ka spike'ima 1.7bar'i peale, aga eks sa ise tead kui kuuma õhku sa tahad

Selline lugu ka, et kolle flantsid on erinevad T3 vs. T25
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
T3 flants ? Kas T25 ja T3 flantsi erinevus peitub ainult keskmises avas või on ka kinnitus poldid erinevate tsentrite vahedega?
Garrett TB03 mount flange four attachment STUDS are on rectangle 85 mm x 45 mm c/c apart - typical flange outside dimensions are approx. 90mm x 82mm.
Garrett T25 mount flange four attachment STUDS are on rectangle 72 mm x 40 mm c/c apart - typical flange outside dimensions are approx. 92mm x 62mm
Garrett T25 mount flange four attachment STUDS are on rectangle 72 mm x 40 mm c/c apart - typical flange outside dimensions are approx. 92mm x 62mm
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
siit saab jooniseid ka kes tahab ise meisterdada midagi:
http://www.jgstools.com/turbo/tif.html
http://www.t3flange.com/
aitäh
http://www.jgstools.com/turbo/tif.html
http://www.t3flange.com/
aitäh

(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Ok! Kui ilma valgele tuua siis numbrid mida leidsin olid 456b midagi (miski 6 kohaline kui mälu ei peta).
raske on välja lugeda (olid kirjas siis selle heitgaasi koja peal)
Teiseks T25 on vesijahutusega aga see mis mul vedeleb on õlijahutusega. kahjuks ei ole ma selle õlijahutus radikat veel ära toonud.
Kas see osutub probleemiks, et tegu ei ole vesijahutus turboga?
Ja ikkagist on tal piisavalt rammu? või on mul mõtet teha kellegiga vahetusvariant. või hoopis müüa ja osta see õige T25?
Või hoopiski on võimalik turbiin sees ära vahetada kusagil? (nagu remont, sest ilmselt vahetusena T3 vs T25 ei istu)
täh
raske on välja lugeda (olid kirjas siis selle heitgaasi koja peal)
Teiseks T25 on vesijahutusega aga see mis mul vedeleb on õlijahutusega. kahjuks ei ole ma selle õlijahutus radikat veel ära toonud.
Kas see osutub probleemiks, et tegu ei ole vesijahutus turboga?
Ja ikkagist on tal piisavalt rammu? või on mul mõtet teha kellegiga vahetusvariant. või hoopis müüa ja osta see õige T25?
Või hoopiski on võimalik turbiin sees ära vahetada kusagil? (nagu remont, sest ilmselt vahetusena T3 vs T25 ei istu)
täh
Sain ka selle turbo kätte sealt koos koldega, jube jama nikerdamine.
Ilmselt see õlijahutusega turbo sobib tavalise mootori boostimiseks paremini kuna seal ainult õlijahutus...
marulootusetu oleks T3 ja T25 sisu sobivus?
Aga tartus ja tallinnas on paar kohta kus turbosi reminditakse.
kas nad ka vigaste labadega ja katkiste laagritega turbosi korda teevad????
Ilmselt see õlijahutusega turbo sobib tavalise mootori boostimiseks paremini kuna seal ainult õlijahutus...
marulootusetu oleks T3 ja T25 sisu sobivus?
Aga tartus ja tallinnas on paar kohta kus turbosi reminditakse.
kas nad ka vigaste labadega ja katkiste laagritega turbosi korda teevad????