We actually do that using another approach. We use liquid CO2. We have adouble jacketed "Y" pipe. The CO@ is routed from the bottle, to the jackets on both sides of the "Y" pipe and then sprayed on the intercoolers.
Note the braided stainless steel supply line routed to the left bank of the insulated double jacketed "Y" pipe
Sama asja teeb pmst nitro(muidugi lisaks muudele hüvedele ), minul oli peale OMC mootori temp ~70c, kuigi esimesed radikad olid kõik kinni teibitud, video lõpus on näha seda tempi. http://www.youtube.com/watch?v=a0Prx7awLhs
See selline tagumiku tunne, kuid tundus, et lõpu poole hakkas auto paremini liikuma - ehk siis sisselase jahtus rohkem maha(alati peale nitroga sõitmist jääkülm see)
Huvitav, mis vedela süsihappegaasi hinnaks on? ehk tuleb sama asi hoopis nitroga odavam(4.5kg=900eeku)
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
co2 peaks ikka odavam olema :D
ma ei tea palju see kilodes küll on aga suur keevitusballoon oli vist elme messeris viimati 530 eeki(täitmine)
see sisaldas vist mingi 20 kilo-
kindel ei ole aga midagi sinnakanti oli.
A mis sellel vanakooli lahendusel viga on, et enne starti lased intercoolerid korra kylmaks, hea kyll sealt prestage ja stage läheb veidi aega aga mingi kasu ju ikka on. Positiivne see, et kogu korraldus tahab su käest pärast 1-2 6lut 6htul aga vähemalt ei toeta tiimi p**se su auto peale selle 400m jooksul kui iga viimasegi grammi säästmine on oluline.
Kas segu paigast ära ei lähe, kui peale õhumõõdikut õhk maha jahutada, kui peale turbot õhu temp andurit pole?
Lased õhu 25C jahedamaks, ja segu on 5% lahjem! Võimsust küll 6% rohkem, aga mootorile ohtlik, kuna lahja aga jaheda segu põlemise temperatuur võib ju olla kõrgem kui rikka ja kuuma segu oma. Või mis?
Astrona kirjutas:Kas segu paigast ära ei lähe, kui peale õhumõõdikut õhk maha jahutada, kui peale turbot õhu temp andurit pole?
Lased õhu 25C jahedamaks, ja segu on 5% lahjem! Võimsust küll 6% rohkem, aga mootorile ohtlik, kuna lahja aga jaheda segu põlemise temperatuur võib ju olla kõrgem kui rikka ja kuuma segu oma. Või mis?
Heh, sama lugu oleks ju suurema coooleri paigaldusega Arvatavasti mängib siin rolli ka see, et kui õhk maha jahutada ja ta ruumala väheneb, tõmbab see tõttu õhumõõdikust suurema laksu kohe läbi, ehk segu jääb õigeks.