Õhu ja vahejahuti jahutus

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Dalton
Postitusi: 2
Liitunud: 21.05.2007 2:15
Asukoht: Tallinn

Õhu ja vahejahuti jahutus

Postitus Postitas Dalton »

Kas keegi on kokku puutunud sellise süsteemiga, mis kasutab vedelat süsihappegaasi vahejahuti ja õhu sisselaske jahutamiseks?

Vaja läheb CryO2 Tank and Installation Kit

Ja sinna juurde saab lisada -> CryO2 Cryogenic Air Intake või -> CryO2 Intercooler Sprayer või mõlemad 8)

Isegi kütusevoolikut saab jahutada Fuel line freezer :shock:

Huvitav palju selline setup ka jõudu annab :?:
1988 626 GLS manual/1988 626 GT manual/1988 929 V6 manual/1995 MPV V6 AWD auto/1997 Xedos9 V6 manual/2002 Xedos9 V6 auto - SOLD
2002 Tribute V6 auto - FOR SALE
2004 RX8 6speed (Turbo)
2006 CX7 AWD auto (Turbo)
2007 CX9 V6 AWD auto
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

We actually do that using another approach. We use liquid CO2. We have adouble jacketed "Y" pipe. The CO@ is routed from the bottle, to the jackets on both sides of the "Y" pipe and then sprayed on the intercoolers.

Note the braided stainless steel supply line routed to the left bank of the insulated double jacketed "Y" pipe

http://www.986host.com/albums/DUANEB/chad96_25_04.jpg
http://www.986host.com/albums/DUANEB/chadtb_10.jpg
http://www.986host.com/albums/DUANEB/chad36_25_04.jpg
http://www.986host.com/albums/DUANEB/cjvinterior_09.jpg
http://www.986host.com/albums/DUANEB/cjv_nox_06.jpg

Saab ka nii

Sama asja teeb pmst nitro(muidugi lisaks muudele hüvedele :) ), minul oli peale OMC mootori temp ~70c, kuigi esimesed radikad olid kõik kinni teibitud, video lõpus on näha seda tempi.
http://www.youtube.com/watch?v=a0Prx7awLhs
See selline tagumiku tunne, kuid tundus, et lõpu poole hakkas auto paremini liikuma - ehk siis sisselase jahtus rohkem maha(alati peale nitroga sõitmist jääkülm see)

Huvitav, mis vedela süsihappegaasi hinnaks on? ehk tuleb sama asi hoopis nitroga odavam(4.5kg=900eeku)
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

co2 peaks ikka odavam olema :D
ma ei tea palju see kilodes küll on aga suur keevitusballoon oli vist elme messeris viimati 530 eeki(täitmine)
see sisaldas vist mingi 20 kilo-
kindel ei ole aga midagi sinnakanti oli.
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

Kui kasutada seda intercooler sprayerit, siis tuleb õhuvõtt ümber korraldada. Kui CO2 satub õhufiltrisse, sureb mootor ju välja lihtsalt :)

Samas huvitaks, kas keegi siinsetest seda kasutab ? On siis tuntavat kasu ka ?
zipper
Postitusi: 114
Liitunud: 29.08.2007 15:26
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas zipper »

osta parem hapniku balloon elme messerist ja lase otse sisselaskesse! rõhu all on ka hapnik üsna jahe!
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

ja siis põletad oma mootori sisemuse ära?
puhta hapniku käes teatavasti põleb ka metall edukalt ;)
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

A mis sellel vanakooli lahendusel viga on, et enne starti lased intercoolerid korra kylmaks, hea kyll sealt prestage ja stage läheb veidi aega aga mingi kasu ju ikka on. Positiivne see, et kogu korraldus tahab su käest pärast 1-2 6lut 6htul aga vähemalt ei toeta tiimi p**se su auto peale selle 400m jooksul kui iga viimasegi grammi säästmine on oluline.
devilman
Postitusi: 122
Liitunud: 20.09.2006 15:43
Kontakt:

jahutus

Postitus Postitas devilman »

vist midagi sellist hinnad ka suht normaalsed ja teenindus seal hea nad annavad ka head nõu kuidas ja mis moodi teha.

http://www.autotoys.com/x/home.php?cat=993
http://www.soojuspumbakodu.ee
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas segu paigast ära ei lähe, kui peale õhumõõdikut õhk maha jahutada, kui peale turbot õhu temp andurit pole?
Lased õhu 25C jahedamaks, ja segu on 5% lahjem! Võimsust küll 6% rohkem, aga mootorile ohtlik, kuna lahja aga jaheda segu põlemise temperatuur võib ju olla kõrgem kui rikka ja kuuma segu oma. Või mis?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Astrona kirjutas:Kas segu paigast ära ei lähe, kui peale õhumõõdikut õhk maha jahutada, kui peale turbot õhu temp andurit pole?
Lased õhu 25C jahedamaks, ja segu on 5% lahjem! Võimsust küll 6% rohkem, aga mootorile ohtlik, kuna lahja aga jaheda segu põlemise temperatuur võib ju olla kõrgem kui rikka ja kuuma segu oma. Või mis?
Honda mootoriga pole probleemi vähemalt !
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Heh, sama lugu oleks ju suurema coooleri paigaldusega :lol: Arvatavasti mängib siin rolli ka see, et kui õhk maha jahutada ja ta ruumala väheneb, tõmbab see tõttu õhumõõdikust suurema laksu kohe läbi, ehk segu jääb õigeks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta