Impreza STI Type-R vs. Type-RA

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Impreza STI Type-R vs. Type-RA

Postitus Postitas S4BiT »

Niisiis kindel autovalik on tehtud, milleks on Impreza STI aga kumb siis, kas Type-R või Type-RA. Eilsest vestlusest Markoga on siiski praegu suur eelis RA-l, kuid sellega on oma miinuseid, nimelt peaksin ootama 1kuu või kauem, et autot saada, kui valiksin Type-R oleks hetkel kohe eestist võtta, ja laseks selle samamoodi ehitada ümber nn. kiire rooliga jne. Esialgu jääb siis ainus vahe ja selleks on kaal, nimelt peaks siis RA olema 130kg kergem, mis annab tõesti kiirendusele kõvasti juurde, nagu ka 0-100 tehase andmetes näha saab. Äkki on siin mõni inimene veel kursis nende autodega, et kas see ~1kuu ootamine tasuks tõesti ära. Hind tuleks ka põhimõtteliselt mõlemil autol sama koos ümber ehitamisega.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei ole see kaalu vahe IMO nii suur. Kõige kergem type peaks olema 1190kg.
Vähemalt wikipedia andmetel. Vahe on neil väidetavalt ülekannetes.
Mõlemad on IMO väga FUN sõitmiseks ja peaks kestma.
Nädalavahetusel tehti ühe Type-Riga mulle proovisõit ja vahe GT-ga vähemalt tol hetkel oli küll väga suur.
Viimased 2 nädalat olen muidugi maailma kõige jubedama riisiveskiga sõitnud ka, võibolla sellest selline emotsioon.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

The type RA is along similar lines to the type R but is 4 door and goes even further and misses out a few more bits and pieces to make it ready for conversion into the ultimate rally car. No underseal, rear wing, radio-cassette, electric windows, cheaper seats and loss of sound deadening materials from the cabin.

Hmm, Eestis oli vahepeal müügil 2 ukseline Type-RA, kas see oli siis kellegi valesti aru saamine ? Ja RA läheks vist siiski igapäeva sõiduks tänaval liiga mürarikkaks ja lisadevaeseks :-D
Siim-R
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2006 12:56

Postitus Postitas Siim-R »

Ra-l on ees lukk,mis on suur eelis!
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kah ilma tiivata nagu kirjeldati RA-d, huvitav kas siis on tahetud lihtsalt RA muljet jätta või autot kergemaks teha. Sest ikkagi kirjas oli ju et RA on 4 uksega.
Teiseks selline asi:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kirjas on: 4.44 ülekanded, taga 70 % ketasplokk, reguleeritav keskdiffer

See on neil autodel originaalist ? Et siis mõlemal, nii R kui RA ?
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

seal lehel polnud sellest esiluku erinevusest midagi kirjas
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

RA on ka ikkagi kaheukseline minuteada.
Mõlemad Type-Rid mis A24 müügis on peaks tegelikult müüdud olema.
Vähemalt nii sain mina aru inimeselt kes need autod Eestisse tõi.

Tagatiib on sellel valgel ilmselt ise ära võetud.
Japsidele meeldib ilma rohkem ja mulle ka juba vaikselt.
Teisele A24 R-ile on kõrge tiib ise Eestis pandud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

http://www.iwoc.co.uk/jpstir.html

Ma sain sealt küll hoopis targemaks, ja teise arvamuse :-D Ühesõnaga valik on ikkagi Type-R

PS! See on vahva et kummagil pole ABS-i :) mõtetu kola kapoti all häirimas ;)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Krt ja ma laupäeval just vaatasin, et kuidas sellel kallimal kapotiall filtri jaoks nii palju ruumi on :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

ja sinine mis oli Eestis müüa, oli minu mäletamist mööda vist laiendustega ? Ehk siis tegemist oleks pidand olema 22B versiooniga. Kuigi keret laiendada saab ka hiljem ise, sest hind oli kuidagi liiga odav ikkagi 22B jaoks, sest neid tehti ainult 400, mis on ikka väga vähe :p
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See vast täpsem kui see sinu link: http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza_WRX_STI
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

täpsem jah, sest seal kõik subaru mudelid ära toodud, aga teisel oli just hea, et rääkis lühidalt ainult nendest vanadest keredest just, ja ainult nendest vahedest mis neil on. Sorry aga ma pole enne 22B-st edasi lugenud, see Eestis müüdav ei saanud kohe kindlasti 22B olla, sest sellel on natuke liiga palju erinevusi R-i ja RA-ga :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Uurisin vähe maad ja tulebki vist välja, et Type R on kupee ja Type RA on sedaankerega.
Selles kallimas valges ma istuda saingi. Differ oli karm igatahes, endine driftiauto vist.
Sest kurvides lapatsit surudes ei tahtnud auto kuidagi sirgena teepeal püsida.

Valgel see differ originaal küll ei olnud, väidetavalt vist mingi rallisuunitlusega differ, mis ~60k pidavat maksma.
Kuskil rallitiimis oli diffrit uuritud, kuna teeb keeramisel häält aga ta peabki tegema ja seest olevat nagu uus olnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
SubLeg
Postitusi: 87
Liitunud: 14.03.2005 9:46

Postitus Postitas SubLeg »

nii type R kui ka RA on nii sedaan kui ka kupee kerega
R ja RA erinevus on suht suur, esiteks on kast juba suur erinevus RA-l peaaegu 2 korda vastupidavam, peaylekanne mõlemal sama 4,444 ja lukud on vähe erinevad, RA kere on ilma mingisuguse põhjamastiksita ja kerele täielikult tugevduskeevitused tehtud, RA rool on veel kiirema ylekandega ja kui on stock RA siis seal ka aknad vändaga :)
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Ikkagi tuleb selliseid asju välja, mis panevad täielikult kahtlema kumba osta, vända aknad mind üldjuhul nagu üldse ei häiri, väheke häiriks siis see liigne müratase, kui ikka kruusa lammutada siis ilma selle põhjamastiksita on selline kivikolin kindlasti sees et peab kõrvaklappidega sõitma. Tugevam käigukast jne. tõmbavad ikka kõvasti RA poole.
Vasta