Vahepeal on siis valmis saanud sisselaske kolle, varsti pildid sellest ja paigaldusest!
Aga veel.. auto sai vahepeal uued esilaternad mis on siis sileda klaasiga, avatud klapptuledega on see auto küll ugly as hell aga pimedas kui neid kasutan ehk keegi ei näe :D:D.
Tuled:
Lisaks sellele sai lõpuni valmis tehtud veidi rohkem advanced karteri tuulutus ja oil catch tank kasutades anodeeritud liitmike ja steel braided voolikuid. catch tank ise on Keisei Racingu tarnitud mille siis veidi ringi tegin ja oma vajadusetega vastavusse viisin..
Tuulutus hakkab siis originaal õli reservuaarist:

Liigub edasi catch tanki kus ühenduvad veel klapikambrikaanelt tulevad voolikud
Ja siis liiguvad gaasid catch tangist välja, ja on ühenduses turbo imuavaga mis tekitab kogu süsteemi vaakumi!
Väike pilt transamisest ka, auto sai Saksa Auto kahest ( kes on mulle suureks abiks olnud sellel aastal) ära toodud ja garaazi viidud kus viimased asjad lõpuni viiakse!
Downpipe ja turbo oil feed sai veel kuumuskindlasse materjali mässitud et vähendada kapotialust temperatuuri veelgi!
Varsti veel pilte sisselaske kollest ja viimastest tegemistest ennekäivitust!