Porsche 951 Cabrio-Porkee
Porsche 951 Cabrio-Porkee
Muutmisel
Viimati muutis porkee, 09.05.2005 21:19, muudetud 7 korda kokku.
Kindlasti LSD(see vist standard turbol).Mul oli kunagi S2 ilma LSD-ta ja see oli mõtetu auto-kummisuitsu ainult(all show-no gocmf kirjutas:Kas käigukast on LSD, või ilma. Enda autol üldse 944S2 LSD kast all. (pidavat tugevaim 944 kast olema)

Enda oma sain korra proovida spido järgi üle 270km ja varu oli kindlasti kuna autod keerasid peale ja muutus ohtlikuks proovida lõppu.Järelikult ülekanded teised mis ka loogiline kui sul S2 kast(hea et lsd


Transmission
In order to accomodate the additional power of the M 44/52 engine, the transmission was modified. This transmission is identified with the additional stamping of "AOR" after the stamped manufacturing date on the case. This "AOR" stamp is the only way to identify the Turbo S transmission externally. Changes include hardening of 1st and 2nd gears, and the transmission oil is externally cooled. Gearing remained the same as the conventional 944 Turbo.
Limited Slip Differential
Differential strength was improved by thickening the inner plates by 0.5mm at the expense of the thrust ring thickness. Additionally, the shafts are molybdenum coated and ground.
Täna siis esimene päev üle pikaaja sai auto korra aiast kätte(loe suvekummid).Et sisustada vaba aega sõitsin oma KIIRE AUTOGA Kerdi juurest CMF läbi.Peale mõnusat jutu puhumist läksime proovima minu KIIRET AUTOT.Kerdi esmamulje oli,et midagi on auto turbo rõhuga häda.Mis oli ka tõsi
kuna temal rõhk 1,3-1,6 ja minul originaalis vist 0,8-0,9.Peale seda kui olime proovind tema autot selgus,et minu auto ei olegi üldse kiire(siis oli millega võrrelda).Kerdi auto on USKUMATULT kiire.
See viis jututeema selleni,et minu auto rõhk vajab tõstmist.Selleks,et muudatusi jälgida,oli loomulikult esmasena vaja rõhu ja segu kellasid millised Kert ka ruttu soodsalt leidis.Asi hakks huvitavaks minema kuna Kerdil oli juhuslikult aega ja viitsimist need kohe ka külge keerata.Siis wastegate alt ära-paar seibi vahele ja proovima(reaalsuses natuke aeglasemalt).Nägu läks peale esimest kiirendust ruttu naerule ja rõhukell näitas kuni 1,4
.Kütusesegu kusjuures orig aju juures täiesti ok.Homme siis paneb ta vaakumi vahele kraani,et reguleerida rõhku nagu ta enda autol.Ja selgus ruttu ka see,et minu auto müük jääb ära(vähemalt selle hinnaga) ja edasi aitamine jätkub CMF abiga.On mille poole püüelda 

See viis jututeema selleni,et minu auto rõhk vajab tõstmist.Selleks,et muudatusi jälgida,oli loomulikult esmasena vaja rõhu ja segu kellasid millised Kert ka ruttu soodsalt leidis.Asi hakks huvitavaks minema kuna Kerdil oli juhuslikult aega ja viitsimist need kohe ka külge keerata.Siis wastegate alt ära-paar seibi vahele ja proovima(reaalsuses natuke aeglasemalt).Nägu läks peale esimest kiirendust ruttu naerule ja rõhukell näitas kuni 1,4


aiai... nüüd kui sa kerdilt pisiku said pole enam tagasi pöördumistporkee kirjutas:Täna siis esimene päev üle pikaaja sai auto korra aiast kätte(loe suvekummid).Et sisustada vaba aega sõitsin oma KIIRE AUTOGA Kerdi juurest CMF läbi.Peale mõnusat jutu puhumist läksime proovima minu KIIRET AUTOT.Kerdi esmamulje oli,et midagi on auto turbo rõhuga häda.Mis oli ka tõsikuna temal rõhk 1,3-1,6 ja minul originaalis vist 0,8-0,9.Peale seda kui olime proovind tema autot selgus,et minu auto ei olegi üldse kiire(siis oli millega võrrelda).Kerdi auto on USKUMATULT kiire.
See viis jututeema selleni,et minu auto rõhk vajab tõstmist.Selleks,et muudatusi jälgida,oli loomulikult esmasena vaja rõhu ja segu kellasid millised Kert ka ruttu soodsalt leidis.Asi hakks huvitavaks minema kuna Kerdil oli juhuslikult aega ja viitsimist need kohe ka külge keerata.Siis wastegate alt ära-paar seibi vahele ja proovima(reaalsuses natuke aeglasemalt).Nägu läks peale esimest kiirendust ruttu naerule ja rõhukell näitas kuni 1,4.Kütusesegu kusjuures orig aju juures täiesti ok.Homme siis paneb ta vaakumi vahele kraani,et reguleerida rõhku nagu ta enda autol.Ja selgus ruttu ka see,et minu auto müük jääb ära(vähemalt selle hinnaga) ja edasi aitamine jätkub CMF abiga.On mille poole püüelda

Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ei olegi nõus tagasi-vaatame mis edasi ja üritan ka siin sellekohast päevikut pidada.ragz kirjutas:aiai... nüüd kui sa kerdilt pisiku said pole enam tagasi pöördumistporkee kirjutas:Täna siis esimene päev üle pikaaja sai auto korra aiast kätte(loe suvekummid).Et sisustada vaba aega sõitsin oma KIIRE AUTOGA Kerdi juurest CMF läbi.Peale mõnusat jutu puhumist läksime proovima minu KIIRET AUTOT.Kerdi esmamulje oli,et midagi on auto turbo rõhuga häda.Mis oli ka tõsikuna temal rõhk 1,3-1,6 ja minul originaalis vist 0,8-0,9.Peale seda kui olime proovind tema autot selgus,et minu auto ei olegi üldse kiire(siis oli millega võrrelda).Kerdi auto on USKUMATULT kiire.
See viis jututeema selleni,et minu auto rõhk vajab tõstmist.Selleks,et muudatusi jälgida,oli loomulikult esmasena vaja rõhu ja segu kellasid millised Kert ka ruttu soodsalt leidis.Asi hakks huvitavaks minema kuna Kerdil oli juhuslikult aega ja viitsimist need kohe ka külge keerata.Siis wastegate alt ära-paar seibi vahele ja proovima(reaalsuses natuke aeglasemalt).Nägu läks peale esimest kiirendust ruttu naerule ja rõhukell näitas kuni 1,4.Kütusesegu kusjuures orig aju juures täiesti ok.Homme siis paneb ta vaakumi vahele kraani,et reguleerida rõhku nagu ta enda autol.Ja selgus ruttu ka see,et minu auto müük jääb ära(vähemalt selle hinnaga) ja edasi aitamine jätkub CMF abiga.On mille poole püüelda
Auto on mega heas korras, pakun et saksas on sellise hind vähemalt 10000.- eur-i. (viimaste vaatluste põhjal mobile.de-st)
Üldiselt on tore ehitada... Need süsteemid, mida ma enda auto juures päevi mõtlesin-aretasin, on selle isendi puhul minutite küsimus. Kuna toimub kloonimine
Täna sai paigaltatud salongi rõhu reg. kraan, uued ja korralikud vaakumi ühendused ja tiba muudki.
Tellitud said ka uued piduri kettad ja klotsid.
Homme üritame väikse pildiseeria siis riputada. Kuna pühad tulemas, siis vahepeal :prty
Üldiselt on tore ehitada... Need süsteemid, mida ma enda auto juures päevi mõtlesin-aretasin, on selle isendi puhul minutite küsimus. Kuna toimub kloonimine

Täna sai paigaltatud salongi rõhu reg. kraan, uued ja korralikud vaakumi ühendused ja tiba muudki.
Tellitud said ka uued piduri kettad ja klotsid.
Homme üritame väikse pildiseeria siis riputada. Kuna pühad tulemas, siis vahepeal :prty
Porsche 951
Mõned pildid muudatustest
http://eku.3lite.ee/album10 (boost ja kütuserõhu controllerid ei kajastu veel nendel piltidel aga olemas nad on) Järgmisena siis uued pidurikettatd Zimmermannilt(puuritud) ja sidur 968-lt nähtavasti(kloonimine ju käsil hetkel veel
),muidu pole Kert nõus auto performance-it edasi ehitama
.Cmf-ist igati asjalikkku abi ja know how-d saanud ja loodetavasti jätkub kõik sama rada.


Viimati muutis porkee, 24.04.2005 16:53, muudetud 1 kord kokku.
Uuudishimu ajas dünoma natuke varem kui klubipäeval-tulemus 260,2hj ja 366,4nm.Niigi väsinud sidur andis peale seda ka otsad.Sai siis Cmf-is sidurivahetus ette võetud millest kasvas ootamatult suurem ümberehitus.Huvi pärast turbo maha ja ohh üllatust kui kõik boosti voolikud mis sisselaske kollektori all olid lahti-klambrid väsinud või voolikud muredad.Sisselaske kolle all oli kõik tahmast süsimust ja downpipe poldid lahti jne.Kuidas see auto sellises konditsioonis üldse mingit jõudu näitas on müstika.Kui juba sumpa ja downpipe ning turbo küljest ära olid tekkis mõte-kas peab ikka needsamad tagasi panema.Nyyd siis 3 tolli väljalase tulemas ja .........?Varsti vist 1 väga korralik kkk k26/8 seega müüki tulemas.Arvan,et dünopäevaks on auto taas komplekteeritud ja saab jälle uudishimu rahuldada.Täiendan varsti ka pildiseeriat toimuvast.
See väljalaske poltide pingus on turbo-Porschedel täitsa tavaline. Nõuab peale lahtivõtmist alati mõne aja pärast ülepingutamist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänaseks siis täielikult taastatud ja porditud K27/8 turbo käes ja paigas.Käes ka uus 3 tolli downpipe.Hetkel käib asjade install Cmf-is koos kerge hooratta ja uue siduriga.Lisaks 2kambrilne wastgate ja eks näis mida veel jõuab aga üldiselt tahaks vahepeal sõita ka.Tellitud said veel suuremad pihustid ja lahendamata on veel ajupool aga kuna meie pisikesel kodumaal algab kohe 1 tatec-i paigaldus(951-le) siis jääb ainult oodata ja kui kõik toimima saadakse on järgmine samm teada.Kohal on ka drilled pidurikettad mis samuti ootavad paigaldamist.Paar pilti on ka http://eku.3lite.ee/joosep
Sain just auto kätte Es-Tuningust kus siis uus 3tolli väljalase tekkis.Respect ilusa töö eest minupoolt
.
Sealt sleppis tagasi Cmf-i kus siis homme ehk saab jälle kokku pilli.Vaja veel paigaldada sisselase(ei tea kuidas see veel istub uue turbo peale kuna oluline suuruse vahe) ja palju uusi voolikuid,lõdvikuid jne.Varsti ka pilte juurde.

Sealt sleppis tagasi Cmf-i kus siis homme ehk saab jälle kokku pilli.Vaja veel paigaldada sisselase(ei tea kuidas see veel istub uue turbo peale kuna oluline suuruse vahe) ja palju uusi voolikuid,lõdvikuid jne.Varsti ka pilte juurde.