MkIII kohta infot vaja
MkIII kohta infot vaja
tegemist turbokaga
1. kui suured on originaalpihustud ja kui suuri sinna panna?
2. õhufiltri vahetamiseks on vaja pool esiotsa lahti lammutada või piisab ainult aknapesuvee paagi eemaldamisest?
3. kas bensupump on universaalse kinnitusega või peab ise hakkama aretama kui uus pump osta? pidasin silmas WALBRO GSS341-400-959 paagisisest 255lph pumpa
4. kas chipi leidub sellele autole ja kust?
5. olen kuulnud et supra orig. õlipump pidi saast olema... on see tõsi?
1. kui suured on originaalpihustud ja kui suuri sinna panna?
2. õhufiltri vahetamiseks on vaja pool esiotsa lahti lammutada või piisab ainult aknapesuvee paagi eemaldamisest?
3. kas bensupump on universaalse kinnitusega või peab ise hakkama aretama kui uus pump osta? pidasin silmas WALBRO GSS341-400-959 paagisisest 255lph pumpa
4. kas chipi leidub sellele autole ja kust?
5. olen kuulnud et supra orig. õlipump pidi saast olema... on see tõsi?
Viimati muutis kivimugi, 07.06.2007 17:29, muudetud 1 kord kokku.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: MkIII vead
Kui starter ikka ei toimi, siis mootor koos mis kooskivimugi kirjutas:teisel selline viga et kui käivitad siis käib starteri klõps ainult ja rohkem ei midagi! kas võimalik et mootor koos või on ka muid vigu?



-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 05.05.2007 19:56
- Asukoht: Tallinn Estonia
Re: MkIII vead
tarzic kirjutas:Kui starter ikka ei toimi, siis mootor koos mis kooskivimugi kirjutas:teisel selline viga et kui käivitad siis käib starteri klõps ainult ja rohkem ei midagi! kas võimalik et mootor koos või on ka muid vigu?![]()
![]()
mootor koos????????


mis mõttes nagu??
roolilatile remondikomplekt sisse ja toimib jälle. TopPartsist sai seda tellida ja maksis mingi 850.-
limusiinirent------> www.partylimu.ee
Remondikomplekte on ikka proovitud ja kui jupid, detailid pole roostes ning kõverad, siis on lootust, et isegi aitab.kivimugi kirjutas:aga on keegi siis proovinud seda remondi komplekti?
suhteliselt niriseb sealt vahelt roolivõimu õli...
ja kus kohast saab seda kummist ümbrist mis seda hüdraulilist osa kaitseb?
Kui on tihendid katki või kulunud, siis ikka niriseb - suhteliselt.
Poest saab univrsaalse, näiteks BEN Autotarve, pärnu mnt 232, originaali saab äkki Amservist.
Sinu muust tekstist ei saa ma aga aru

ok vabandust siis segaduse pärasterik kirjutas:Remondikomplekte on ikka proovitud ja kui jupid, detailid pole roostes ning kõverad, siis on lootust, et isegi aitab.kivimugi kirjutas:aga on keegi siis proovinud seda remondi komplekti?
suhteliselt niriseb sealt vahelt roolivõimu õli...
ja kus kohast saab seda kummist ümbrist mis seda hüdraulilist osa kaitseb?
Kui on tihendid katki või kulunud, siis ikka niriseb - suhteliselt.
Poest saab univrsaalse, näiteks BEN Autotarve, pärnu mnt 232, originaali saab äkki Amservist.
Sinu muust tekstist ei saa ma aga arukaks suprat, ühel jookseb, teisel ei jookse, ühel on koos, teisel ei ole, -"suhteliselt" arusaamatu.

E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
selge 
see tihendivahetus on vist paras por*o roolilatil?
aga muide kuna tolmukaitse oli katki ja auto oli kaua seisnud siis arvan et tihendid muutusid kõvaks ja ei hoidnud õli kinni... nüüd nagu jäi iseenesest pidama
keegi värvimisega tegeleb? või siis teab mõnda head kohta kus lasta auto üle värvida?
värvaltransis tehti pakkumine 15000.- koos pahteldamisega

see tihendivahetus on vist paras por*o roolilatil?
aga muide kuna tolmukaitse oli katki ja auto oli kaua seisnud siis arvan et tihendid muutusid kõvaks ja ei hoidnud õli kinni... nüüd nagu jäi iseenesest pidama

keegi värvimisega tegeleb? või siis teab mõnda head kohta kus lasta auto üle värvida?
värvaltransis tehti pakkumine 15000.- koos pahteldamisega
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T