Vahepeal siis ühteist toimunud. nädalavahetuse sai siis plokki alumine osa kokku, kepsud kolvid võrdsesse kaalu, puhtkaks ja tagasi. Kõik istus ilusti kokku ja probleeme ei olnud... aa veel sai ostetud terve kohvritäis igast võtmeid, padruneid värke kokku 215 elementi kohvris!
Mõned pildid:
1000cc - teoorias peaks jaguma nendest 650+hj-ks! [/list]
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Veljed said sirgestatud ja uus jooks rehve peale venitatud! Proovime siis sedakord kas 285 jääb maha või mitte:
Nagu näha siis 285/30/18 istub 10" laiale veljele perfektselt! Minu kalkulatsioonid näitavad et ülekanded lubaksid autol nende rehvidega 7250 rpm saavutada kiiruse 314kmh. Ilmselt võimaldaks sellist kiirust ka mootori võimsus, tõsi jätan selle järele proovimaa kuna veermik ei ole kaugeltki vastavuses sellise kiirusega!
M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mis seal veermikus siis nii hullu on, et sellise kiirusega kulgeda ei kannata?
Ja ega ilmselt väga suurt vahet pole, kas 265 või 285. >500hj on igasuguse tänavarehvi jaoks way too much, et seda ilusti maha saada. :)
Selle asemel et sellele jubedale coilpackile juba ma ei tea mitmendat kinnitust teha oleks võinud minna ja osta ükskord mingid väiksemate mõõtudega coilid ja kinnitada need klapikambrikaane külge...
Jubedale või mitte, aga oma tööd teeb see hästi.
Kui juba muuta, siis ainult COP'i peale, sest mis mõtet on mingeid kõrgepingejuhtme juppe lisaks sinna jätta?
Näiteks Ferrari 3.0 Dino V8 (kasutati mudelitel 348 ja Mondial T) on kasutusel originaalis täpselt sama Boschi coil-pack, kumbki ühe silindrirea jaoks.
Ta võib ju olla hea asi aga kui tema kapoti alla paigutamiseks on vaja ta panna nukkvõlli rihmaratta katte külge mingi imelise kronsaga ja seda põhjusel et mujale ei mahu siis on vast midagi ikkagi valesti...
See coilpacki kinnitus jääb suht märkamatuks uskuge mind. Mul eesmärk olis suht stock look a like et kasutan originaal küünlajuhtmeid värke. Kuna Silwer mäletab ilmselt mu esimest coilpacki bracketit siis tean millele ta vihjab :D, eks ma upgradin osa asju mingi aja jooksul aga tahan auto SÕITMA SAADA ülekõige ja siis vaadata..
Praegu on hull dilemma selle cooleri torustiku ja kuidas teha üle, tundub et tuleb turb külmaosa külge 90 kraadi põlv keevitada! kuna muidu lihtsalt EI MAHU toimetama seal! Hull hunnik igast eirnevaid silikoon ja RV torujuppe on kogunenud et õige asi valmis saada!.
Summutisüsteem sai ka ühe suure püti kõhualla juurde et oleks hea vaikne. Nagu öeldakse "The only noise coming under the bonnet is the whistle of my turbo "
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Väliselt on ilus auto ning mina loodan küll, et kapoti alune vastab ka ootustele. Kui asjaga kiire ja vaatad, et teised kihutavad ringi, siis on kvaliteedi langus kiire tulema. Nii et pinguta!!
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h