Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Kuuno, kuna auto kasutab MAF'i õhukoguse määramiseks, on seal õhukogus, mitte rõhk.
Kommenteeriks natuke toodud tabeleid.
Süütegraafikus jookseb maksimaalkoormuse süütekõver natuke veidralt: suurima momendi alas maksimaalkoormusel (mis sellel mootoril on 4500-5000 p/min) on 4800-5200 pöördel süütenurk küll 15kraadi, kuid juba veidi väiksemal koormusel 17 ja 18 kraadi. Teatavasti tekib detonatsioon maksimaalse pöördemomendi alas, seal võiks süütekõver veidi konservatiivsem olla.
Kas see segutabel on tegelik, mis autol mõõdeti, või nö target-map? Kui tegelik, siis madalamatel koormustel ei peaks nii rikkaks segu reguleerima (10.xx), koos hilise süütega tekitab see väga kõrgeid EGT-sid.
Lühidalt öeldes peaks minu arvates kõrgematel pööretel/koormustel veidi süütenurka tagasi võtma (1-3 kraadi) ja madalamatel koormustel veidi juurde panema, kuid raske on lambist tabelit vaadates põhjapanevaid soovitusi anda.
Kommenteeriks natuke toodud tabeleid.
Süütegraafikus jookseb maksimaalkoormuse süütekõver natuke veidralt: suurima momendi alas maksimaalkoormusel (mis sellel mootoril on 4500-5000 p/min) on 4800-5200 pöördel süütenurk küll 15kraadi, kuid juba veidi väiksemal koormusel 17 ja 18 kraadi. Teatavasti tekib detonatsioon maksimaalse pöördemomendi alas, seal võiks süütekõver veidi konservatiivsem olla.
Kas see segutabel on tegelik, mis autol mõõdeti, või nö target-map? Kui tegelik, siis madalamatel koormustel ei peaks nii rikkaks segu reguleerima (10.xx), koos hilise süütega tekitab see väga kõrgeid EGT-sid.
Lühidalt öeldes peaks minu arvates kõrgematel pööretel/koormustel veidi süütenurka tagasi võtma (1-3 kraadi) ja madalamatel koormustel veidi juurde panema, kuid raske on lambist tabelit vaadates põhjapanevaid soovitusi anda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Seadistamist tehti proffesionaalse tehnikaga ja süütenurka korrigeeriti nii, et detonatsiooni enam ei esinenud ühelgi koormusel. Olen veendunud, et nüüd dünos ei õnnestu seda enam ka välja võluda, kuid 5 käiguga pikalt ühes pöördevahemikus lastes pead ei annaks. Liiga hea mainega mehed olid, et töö kvaliteedis kahelda. Võeti arvesse isegi kütuse bulseerimist. Aga see ei tähenda, et nad oma tööd veelkord kontrollida ei võiks.
ÜKS NÄIDE:Ise omal autol olin sunnitud ühe pumba juurde lisama, et kütuse bulseerimist vähendada, ilma et WB kell midagi kahtlast näitaks.
WB näitas enne ja ka pärast, et segu on 11,5-11,9
Kogu seadistamisprotsess on ka filmitud. Päris õpetlik käik oli.
http://www.amworks.com/dyno.htm
ÜKS NÄIDE:Ise omal autol olin sunnitud ühe pumba juurde lisama, et kütuse bulseerimist vähendada, ilma et WB kell midagi kahtlast näitaks.
WB näitas enne ja ka pärast, et segu on 11,5-11,9
Kogu seadistamisprotsess on ka filmitud. Päris õpetlik käik oli.
http://www.amworks.com/dyno.htm
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
2 fast 2 furious
Siin siis on meie stiili näide. Sellist pilti ei avane just iga päev.






http://www.soojuspumbakodu.ee
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
Veidi vale käitumine siiski gaasi vabastamata/vähendamata ikka lõpu suunas rihtida kui auto juba niiviisi käest läheb. Põrnikamehe protest oleks ilmselt rahuldatud kui ta oleks selle esitanud. Aga see selleks....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
kui dragsteri juht näeb vahetult enda ees sellist pilti, siis vabastab ka tema gaasi kuna tihtilugu on ohutus tähtsam kui võit. Sel korral oli tõesti sinu kontrolli all, kuna sa suutsid ta lõpuni viia ja ka maha pidurdada aga normaalne se ei ole et veerand miili külg ees sõidetakseRICE BURNER kirjutas:Kui klipp ülesse riputatakse, siis on näha, et auto oli minu kontrolli all, mitte kontrollimatu.
Ja kui protestist rääkida, siis mis oleks põrnikamees sellest võitnud?

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
milleks üksteisele sedasi näkku panna, et mingi protest esitada? kui oled selgelt nõrgem siis leppida sellega, mitte tõmmelda protestidega... kui kunagi sinul midagi juhtub ja keegi protestiga kogu võistluste sarja ära rikub siis saad sellest aru 
paljud võistlejad on ju siiski sõbrad-tuttavad ja sellest lähtuvalt ka vaja mõistvat suhtumist

paljud võistlejad on ju siiski sõbrad-tuttavad ja sellest lähtuvalt ka vaja mõistvat suhtumist
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]