Kes tahab end veidi harida selle auto koha pealt, siis on selleks hea võimalus olemas.
http://www.twinturbo.net/net/viewforum. ... l&theme=01
Siit leiab peaaegu kogu saadaoleva info.
Kuna sai äsja mõlema autoga seadistamas käidud, siis ei pannud rõhku ei AF-i ega EGT jälgimise peale võistluse ajal. Olen 100% veendunud, et AF oli ka korras, kuid EGT tõusis mitme halva asja koosmõjul kindlasti lakke.
Toomasel soovitan mitte provokatsioonidega kaasa minna, sest need inimesed, kes ei ole antud auto mootoriga süviti end kurssi viinud, ei tohiks soovitusi lahmida. Kuigi siin arvustustes ja nõuannetes on omajagu tõtt sees ka.
Üks näide:
Kaane voolamine ei olnud Toomase autol ültse teema. (Liig magal ülelaaderõhk)
Pakun, et põhjus oli:
Liig kõrge temp viimastes silindrites
Võibolla ka veidi lahjem segu, sest antud pihusti oli latis viimane.
Veidi kehvem bensiin ja madalam välistemperatuur seadistamise ajal.
Raske öelda, mis on põhjus, kuid kõik need pisikesed tegurid tuleb hoolikalt üle käija.
Minu auto reageeris 0,1 bar rõhu kasvule 44hp kasvuga. See aga tähendab ,et pole siin takistustest juttugi.
Põhjus ilmselt sama, kuid on veel oletatav põhjus, seadistamatta
+0,2 bar(1,8bar), mida sai keeratud juurde.
Üks link veel.
http://www.dragtimes.com/Nissan--300ZX-Drag-Racing.html