Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Raceboy kirjutas:Põlenud väljalaskeklapid viitavad suhteliselt üheselt toimunu põhjustele.
Üldiselt on see põhjustatud lahjast segust, kõrgest EGT-st.

Kuid kas sellised klapid ongi siis põlenud klapid? Igatahes on detonatsioon oma tööd klappide kallal tublisti teinud ning kunagisest konditsioonist on vähe alles.

Võibolla tõesti viimased silindrid saavad rohkem õhku, vähem kütust.
devilman
Postitusi: 122
Liitunud: 20.09.2006 15:43
Kontakt:

nissan 300ZX TT

Postitus Postitas devilman »

KUULE TARKPEAD äkki tegelete millegi asjalikuga ja annate soovitusi mida teha, et seda viga ei korduks.
PS jutt käib juu nissan 300zx twin turbost.
ja ärge solvuge, juhtus mis juhtus nyyd on see mööduv. ja tuleb hakkata neid vigu ennetama, nii et laske enda soovitustel tulla. OLEN ÜKS SUUR KÕRV
;) ;)
http://www.soojuspumbakodu.ee
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Kui mootor maas tuleks nii palju kui võimalik vaadata jahutuskanaleid, et kusagil valujäägid ei takistaks vee voolamist. Siis veel see sisselaske ja kütuse peale vool kriitilise pilguga üle vaadata. Kas plokikaane pordid voolavad ühtlaselt. Jne.

Hea oleks jälgida ka nt 6 silindri EGT-d. See ütleb suht palju segu ja süüte kohta..


See oleks minupoolne soovitus.

Kahjuks pole vg30dett mootoriga suur kogemust. Olen ainult lugenud nende ehitamistest kuid mitte saavutustest.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

veepihustid otse silindrisse, see hoiab det. suht palju ära.
hakata ise oma autoga sõitma :lol: :lol: :lol: ok, ei nori.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kes tahab end veidi harida selle auto koha pealt, siis on selleks hea võimalus olemas.
http://www.twinturbo.net/net/viewforum. ... l&theme=01

Siit leiab peaaegu kogu saadaoleva info.

Kuna sai äsja mõlema autoga seadistamas käidud, siis ei pannud rõhku ei AF-i ega EGT jälgimise peale võistluse ajal. Olen 100% veendunud, et AF oli ka korras, kuid EGT tõusis mitme halva asja koosmõjul kindlasti lakke.

Toomasel soovitan mitte provokatsioonidega kaasa minna, sest need inimesed, kes ei ole antud auto mootoriga süviti end kurssi viinud, ei tohiks soovitusi lahmida. Kuigi siin arvustustes ja nõuannetes on omajagu tõtt sees ka.
Üks näide:
Kaane voolamine ei olnud Toomase autol ültse teema. (Liig magal ülelaaderõhk)
Pakun, et põhjus oli:
Liig kõrge temp viimastes silindrites
Võibolla ka veidi lahjem segu, sest antud pihusti oli latis viimane.
Veidi kehvem bensiin ja madalam välistemperatuur seadistamise ajal.
Raske öelda, mis on põhjus, kuid kõik need pisikesed tegurid tuleb hoolikalt üle käija.
Minu auto reageeris 0,1 bar rõhu kasvule 44hp kasvuga. See aga tähendab ,et pole siin takistustest juttugi.
Põhjus ilmselt sama, kuid on veel oletatav põhjus, seadistamatta
+0,2 bar(1,8bar), mida sai keeratud juurde.

Üks link veel.
http://www.dragtimes.com/Nissan--300ZX-Drag-Racing.html
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Viljar, minu meelest pole keegi provotseerinud siin midagi.

Kahjuks/õnneks pole siin VG30DETT mootori omapäradega kuidagi pistmist ja põlenud väljalaskeklapid on suhteliselt ühese põhjus-tagajärg seosega mootorilt mootorile. Pole vahet, kas tegu on R4 või V8-ga. Kõrge EGT on tagajärg, mille sümptomiks ongi kole klapp ja küünlad.
Põhjustest, mis selle kõrge EGT tekistasid, mainisid ka paar tk ise:
Võibolla ka veidi lahjem segu, sest antud pihusti oli latis viimane.
Veidi kehvem bensiin ja madalam välistemperatuur seadistamise ajal.
Lisan veel, et kõrge EGT tekib ka liiga hilisest süütest.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Vihje edaspidisteks soovitusteks.'

Toomase autol 17c ,mis on väga tagasihoidlik.
Minul on tänaval 19c ja võistlustel 23c
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

enda puhul võin näite tuua et 4-5kraadi varasemaks keeramist tõi EGT'd ligi 100 kraadi alla :)
OMC käisin platsi taga veel seadistamas :D ja EGT tõusis 1000kraadini
näppisin niikaua kuni sain sinna 900 juurde ja süütenurk jäi kuskil 16 kraadi juurde ja detonatsiooni kuulda polnud...
Viljar kas sa tead kuidas annab pingis nissani det andurit seadistada? et palju ja mis reageerimisiajaga ta syydet keerab kui midagi ilmneb...
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Nissan ei keera detonatsiooni korral süüdet enam peale 3500prm
Enne seda keerab ta küll hilisemaks ja originaal solenoididega võtab ka rõhku maha. Kui palju seda ma ei tea. Kusagilt olen lugenud, et vajalikul määral.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

siis pole sellest ju palju kasu? enne 3500rpm on asi veel suht safe sõltuvalt rõhust muidugi...
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

kas teist keegi kompressori flowmapi ka vaatas ennem kui 1.8b peale keerasite?

Pilt
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Kuuno kirjutas:siis pole sellest ju palju kasu? enne 3500rpm on asi veel suht safe sõltuvalt rõhust muidugi...
Sellel määral on, et madalas otsas juba saadakse aru mis kvaliteediga kütus on ja minnakse vastavale süütekaardile (neid on ZX ajus 2tk).
Ülemises otsas pole det-contr tõesti kasu, niikuinii ei jõua midagi päästa ja teatud olukordades võib hoopis segada norm mootori tööd.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Sellest ma enne rääkisingi.

Üks turbo 3sil peale ja 6 silindri peale kahepeale kokku ei ole see sama, mis üks turbo 4 silindri jaoks.
30 PSI-d(2bar) on viimane efektiivne piir sellel autol kahe GT28RS turbo jaoks.
Mõni hull on ka 36 psi-ga sõitnud.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

RICE BURNER kirjutas:Sellest ma enne rääkisingi.

Üks turbo 3sil peale ja 6 silindri peale kahepeale kokku ei ole see sama, mis üks turbo 4 silindri jaoks.
30 PSI-d(2bar) on viimane efektiivne piir sellel autol kahe GT28RS turbo jaoks.
Mõni hull on ka 36 psi-ga sõitnud.
mul jooksis kah korraks mõte kokku aga kui rõhk on 1,8bar siis on ta seda mõlemalt turbolt? mõlemad puhuvad samapalju ikka välja...ehk temp läheb lakke ikka või ei ole nii?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Muidugi ei saa neid rõhkusid kahekordistada, aga nad puhuvad mõlemad ühte kollektorisse. Ma ei leiuta jalgratast, vaid võtan eeskujuks mõned väga edukad projektid. Kui auto reageerib igale 0,1barile suure võimsuse kasvuga, siis ei ole siin efektiivsuse langusest märkigi!
Mõned suured valemiteadlased oskavad seda ehk paremini seletada siin foorumis.

Twin turbo kogemustega spetsialisti Eestist naljalt ei leiagi.

Toomase GT28R on muidugi veidi väiksema tootlikusega.
Aga rõhk ei olegi nii oluline, kui võimsus, mis saavutatakse just ilma müstiliste ülelaaderõhkudeta.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Suletud