Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo

Postitus Postitas sada1000 »

Tere.

Olen omale parasjagu autot otsimas ning olen kahe valiku vahel.
Kas Fiat Coupe 20V Turbo (R5) või Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo.

Fiatiga suht kursis kuid oskab keegi 2.0 V6 Turbo kohta midagi rääkida?
Plaanis siis ostetavat autot veidi modida ka... :-D

Välja näeb ta kujult selline:
Pilt
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

alfa on ilusam ;)
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Postitus Postitas kasparius »

Alfa igatahes ilusam,aga tuunida kallim??
Aga kus V6 turboga väänab altotsast kohe...aajee
2,0T
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Master003 »

ütleme siis nii et alfa veermiks ei pea eriti vastu eesti teedel. ega teistelgi pea aga alfal suht habras teine
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

fiat võib nõrgem auto olla teistest autodest, vastupidavuse poolest, aga ma olen enam kui kindel et alfa on veel 10 korda nõrgem :roll: ja pealegi fiat on ju hoopis ilusam :) :-D
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Esimene nõrk koht kohe alfa juures oleks LSD puudumine ja mõistliku hinna eest ka saada pole. Mõistlik hind oleks kuni 20k siis. Alfa on samuti väga ilus. Silma pole jäänud, et neid just väga kõvasti kiiremaks ehitatakse ja võrreldes 20v turbo coupega on igasugune knowhow ja tuuningpulkade kättesaadavus kordades väiksem. Mina võtaks Fiati ehitamiseks ja Alfa iga päev sõitmiseks :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

nojah. Ma siis võtan ka sõna eks.


Jutt sellest, et alfa on veel 10x nõrgem, kui fiat on BS. Pmst on tegu samal alusel olevate masinatega (nn fiat tipo platvorm), millel on jagatud detailid va kereosad, ning tagumine multilink vedrustus.

selle mootori osas aga olen lugenud vastakaid arvamusi. Mõnedele meeldib, mõnedele mitte. Odav selle asja üles kruvimine pole teps mitte, sest pmst leiad sa sinna detaile vaid käputäielt valmistajatelt, kes teavad, et nad on ainsad, ming küsivad ka vastavat hinda.

Positiivse külje pealt aga, pole eriti lootust, et linnapeal teisi samasuguseid leiad :)
neli vedavat ratast
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

IMO mis vahet seal on, kas lased väljalaskekolle teha Alfa V6 mootorile või mõnele muule? Või turbo ost? Printsiibid on ikka samad ju. Programmeeritavad ajud tulevad samuti suva mis mootoriga toime.

Kui asju õigesti teha, pole vahet, mis mootoriga tegu on. Ainuke asi, mis probleemiks võib osutuda, on mootori kuludetailide (saaled, rõngad, tihendid) kehv saadavus/kallis hind. Ma ei tea, kui kallid need varuosad on, aga arvata võib et mitte just poolmuidu.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Tegelikult võiks projektikaks võtta üldse mingi sellise auto mille mootoreid on ikka palju liikvel. Siis vähemalt ei lähe juuksed halliks kui kogemata kombel keps peaks "tere" ütlema... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Asi selles, et ma ei osta teda päris projektikaks, jääb ka samas peaaegu et igapäevaautoks. Kui projektikat otsiks siis ei oleks seda teemat siin, oleks juba hoovis uuesti S2 või nt 150kw cali, maybe S13 - ja juppe on jalaga segada turul :)
Plaanis on esialgu ca. 350-400bhp mis üht foorumit lugedes on pea et igal teisel 20VT'l UKs :-D + muud jupid siia-sinna :-D
Kuna viimasel hetkel siin nägin veel seda alfat, V6 turbo moto siis hakkasingi huvi tundma et misasi see selline on ja ehk keegi teab tast miskit rohkem.. kuna välimus ka täitsa kena ja hind kohati soodsam kui Fiatil 8)
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
piazza_mees
Postitusi: 48
Liitunud: 15.05.2005 14:39
Asukoht: türi

Postitus Postitas piazza_mees »

Mina valiks kindlasti alfa. Ei ole need tükkide erinevused kah nii hullult kallid ega se fiat kah ju rahva auto pole et tal need tükid nii ulme odavad on. Kui tahad 350-400hpt saada ei tule kumbki odav. Jah alfal pole LCDd aga tal on raskem v6 esiratastele toetumas. Minu nägemus asjast on nii ,et kui sa juba ehitamiseks auto ostad siis võimalikult eksklusiivne ja eriline.
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

siis saad rõõmu tunda juppide otsimise ja leidmisega, omast käest tean.
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Fiatile saab kõike. Nii alfale kui fiatile saab kõiki originaal varuosi ainult jääb tarneaeg sinna 3 nädala kanti. Alfat pole uurinud, aga fiatile saab mootori tükke b-varuosana pmst kõike. Saalet, kepsu, kolbi jne. Ka sepistatud tükke suhteliselt talutava hinnaga. Alfa kohta ei oska samas öelda kuna ei ole uurinud. Alfaga oleks hetkel ehk lihtsam kuna neid on eestis tunduvalt rohkem kui 20v turbo coupesid mida on siis praegu 3 tükki eestis :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

piazza_mees kirjutas:Mina valiks kindlasti alfa. Ei ole need tükkide erinevused kah nii hullult kallid ega se fiat kah ju rahva auto pole et tal need tükid nii ulme odavad on. Kui tahad 350-400hpt saada ei tule kumbki odav. Jah alfal pole LCDd aga tal on raskem v6 esiratastele toetumas. Minu nägemus asjast on nii ,et kui sa juba ehitamiseks auto ostad siis võimalikult eksklusiivne ja eriline.
350-400hj juures see 20 lisakilo ninas vaevalt pidamist paremaks teeb kui LSD :lol: Ja kui rääkida eksklusiivsusest siis hetkel on Fiat Coupe vähemalt Eestis veel eksklusiivsem kui Alfa Romeo GTV.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Fiatid on ju suht pooleks, turbod ja ilma, alfadest enamus 2.0 ja 3.0, V6TB on väga haruldane GTV Eestis. Aga kenad autod mõlemad, ütleme nii, et R5 häält kostub audidest ja volvodest küllalt, R4 on nagu ta on ja see V6 on lihtsalt eriti ilusas pakendis. :)

Ise valiks alfa, mõtlesin ka mõlema auto peale suht pikalt ja võin 100% öelda, et kui gtv oleks tagaveoline siis ta mu garaazis ka hetkel seisaks.
Mine tea, kui usakast küllalt siis ehk uuesti alfa poole. :roll:
Vasta