Kütusesegu turbomootoril
Kütusesegu turbomootoril
Milline peaks olema normaalne kütusesegu turbomootoril tühikäigul?
Milliste näitude piiresse peaks jääma segu sõites?
Milliste näitude piiresse peaks jääma segu sõites?
Re: Kütusesegu turbomootoril
tühikäigul ei ole vahet kas su mootoril on turbo või mittett kirjutas:Milline peaks olema normaalne kütusesegu turbomootoril tühikäigul?
Milliste näitude piiresse peaks jääma segu sõites?

üldse mina endal vähemalt teen nii et niisama kruisides on suhteliselt või võimalikult öko ja vaakumist üles läheb segu nii nagu vaja
aga pms vastus sinu küsimusele 14,7;14,8 kandis

Ökot tahad, siis 15-17, lased seni kuni nõksutama hakkab ja siis paned väheke juurde kütet.
Bemmil vist jah isegi pea 17 kannatas kruisides sõita.
16 vast oleks normaalsem.
Kui sa tahad saastenormidest kinni pidada, siis 14.7
Bemmil vist jah isegi pea 17 kannatas kruisides sõita.
16 vast oleks normaalsem.
Kui sa tahad saastenormidest kinni pidada, siis 14.7

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kui turbo teeb korralikult tööd siis 11.8 on hea segu, 12.3 on lahja ja 10.7 uputab
parandage kui eksin! aga tarmo kindlasti kuula detonatsiooni stetoskoobi või sarnaste klappidega, vastasel juhul võib rõõmustamine lühikeseks jääda

parandage kui eksin! aga tarmo kindlasti kuula detonatsiooni stetoskoobi või sarnaste klappidega, vastasel juhul võib rõõmustamine lühikeseks jääda
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
12.0 peaks olema selline safe keskmine, kus midagi ei tohiks veel laiali minna.
EGT näit annab muidugi ka omajagu asjale juurde, saad üldise pildi ette.
EGT näit annab muidugi ka omajagu asjale juurde, saad üldise pildi ette.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
esimene asi mis siin valesti on ja mulel tundub vähemalt et sa tahad seadistama õppida mõne postitusega?Marko kirjutas:kui turbo teeb korralikult tööd siis 11.8 on hea segu, 12.3 on lahja ja 10.7 uputab![]()
parandage kui eksin! aga tarmo kindlasti kuula detonatsiooni stetoskoobi või sarnaste klappidega, vastasel juhul võib rõõmustamine lühikeseks jääda

segu on igale autole individuaalne nagu ka syyde
12.3 alas võib autol väga hea vääne olla!
põlemiskiirus segul peaks kõige kiirem olema kuskil 11.3 juures vist kust yles ja alla hakkab se kiiresti langemavastavalt sellele saab syydet tagasi keerata jne jne jne
tarmo soovitan raamatut how to tune and modify engine management systems. sealt saad head inffi
kui mulle šokolaadi tood võin nädalaks laenata

Tühikäigul üritab aju hoida 14.7 üldiselt. WB'ga näha, et seal ca 14 kandis kõigub, kui kõik kombes.
Kiirendus segu sõltub suuresti autost, millal detoneerima hakkab jne, aga mai ütleks, et 12.3 lahja on. Ainuke võimalus enda auto järgi paika saada on dyno.
edit: olenevalt autost, aga näiteks võin tuua 350z puhul 13.0-13.5 kuni ca 6000 rpm'ini ja sealt edasi ~12.7 + nii palju spark advance, kui lubab ilma knock'ita.
Ohutuse mõttes 13:0 kuni ca 4k rpm ja sealt sujuvalt 12.5 poole. Odavam variant on lugeda ja küsida usa foorumitest kastuajatelt, kes on dyno-tuned ja sarnase setupiga.
Kiirendus segu sõltub suuresti autost, millal detoneerima hakkab jne, aga mai ütleks, et 12.3 lahja on. Ainuke võimalus enda auto järgi paika saada on dyno.
edit: olenevalt autost, aga näiteks võin tuua 350z puhul 13.0-13.5 kuni ca 6000 rpm'ini ja sealt edasi ~12.7 + nii palju spark advance, kui lubab ilma knock'ita.
Ohutuse mõttes 13:0 kuni ca 4k rpm ja sealt sujuvalt 12.5 poole. Odavam variant on lugeda ja küsida usa foorumitest kastuajatelt, kes on dyno-tuned ja sarnase setupiga.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies