Audi S2 2,2T q ABY´93 - TT
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Põhiline vahe on selles, et tagumine püstak näeb välja täpselt samasugune kui esimene ehk siis need, mis tulid on liiga erinevad sellele, mis olema peab.
Võrdle pildilt esimest ja tagumist püstakut ja saad isegi aru, et ringi teha seda ei ole võimalik.
Esistange sai 5 kihti värvi, kapott ja tiivad läksid laki alla.

Võrdle pildilt esimest ja tagumist püstakut ja saad isegi aru, et ringi teha seda ei ole võimalik.
Esistange sai 5 kihti värvi, kapott ja tiivad läksid laki alla.
Täna sai jälle tõsisemalt raha kulutatud:
Uued küündlad, uus klapikambri kaane tihend (juba teine), hunnik tihendeid ja zimmereid ning uus aktiivsöe filter.
Täna juhtus ka see, mida karta oligi - vana radikas hakkas lekkima.
Laki Autos oli õnneks Nissensi radikas sees olemas:

Homme katsuks vedrustuse osas selgusele saada (proovida alla alternatiivvarjant KW-le, millest tuleb kahjutundega loobuda) ja plekid autole külge tagasi panna.
Uued küündlad, uus klapikambri kaane tihend (juba teine), hunnik tihendeid ja zimmereid ning uus aktiivsöe filter.
Täna juhtus ka see, mida karta oligi - vana radikas hakkas lekkima.
Laki Autos oli õnneks Nissensi radikas sees olemas:
Homme katsuks vedrustuse osas selgusele saada (proovida alla alternatiivvarjant KW-le, millest tuleb kahjutundega loobuda) ja plekid autole külge tagasi panna.
Haapsalus ei näe mind - vähemalt mitte selle autoga ja mitte tuleval nädalavahetusel.
Auto valmimiseni on jäänud 2 tugevat tööpäeva (iseasi on muidugi see, kust need 2 päeva näpistada).
Vedrustus lahenes siis Koni regullitavate amortide ja Weiteci vedrude näol.
Tagumised püstakud ka juba all, esimestele tarvis leida veel puhvrid ja tolmukatted.
Puksid on ka veel installimata - moto peaks nüüd olema leketevaba ja valmis stardiks.
Auto valmimiseni on jäänud 2 tugevat tööpäeva (iseasi on muidugi see, kust need 2 päeva näpistada).
Vedrustus lahenes siis Koni regullitavate amortide ja Weiteci vedrude näol.
Tagumised püstakud ka juba all, esimestele tarvis leida veel puhvrid ja tolmukatted.
Puksid on ka veel installimata - moto peaks nüüd olema leketevaba ja valmis stardiks.
Ega me vahepeal maganud ei ole
Asenduseks KW Coilidele sai valitud Koni regullitavad amordid ja Weiteci -45 madaldusvedrud.
Tagumine püstak:

Esimene püstak:

Lasime auto tõstukilt alla ja esimene ots jäi nii:

Tagumine ots võrdse madalduse juures jäi välja nägema nii:

Ainukene loogiline seletus asjale oli see, et äkki on "onud Weitecis" kogemata esi -ja tagavedrud valesti markeerinud.
Vahetasime esimesed ja tagumised vedrud omavahel ära:
Enne:

Ja pärast:


Kuna esimene ratas tundub natuke siiski liiga koopas olema, abistas kodanik Ice mind veel kahe komplekti esivedrudega (BGW ja H&R), mis lubavad väiksemat madaldust.
Eks esmaspäeval saab neid alla proovida siis näeb.
Vahepeal sai autole Powerflexi puksid ja Whiteline tagumine stabikavarras installitud:

Ja stange on ka lõpuks "võrgutatud" ning ootamas esmaspäeva:

Lahenduse on vahepeal saanud jahutusventika probleemid ning esmaspäeval läheb mootorisse Gastrol RS Formula 10W60 õli.

Asenduseks KW Coilidele sai valitud Koni regullitavad amordid ja Weiteci -45 madaldusvedrud.
Tagumine püstak:
Esimene püstak:
Lasime auto tõstukilt alla ja esimene ots jäi nii:
Tagumine ots võrdse madalduse juures jäi välja nägema nii:
Ainukene loogiline seletus asjale oli see, et äkki on "onud Weitecis" kogemata esi -ja tagavedrud valesti markeerinud.
Vahetasime esimesed ja tagumised vedrud omavahel ära:
Enne:
Ja pärast:
Kuna esimene ratas tundub natuke siiski liiga koopas olema, abistas kodanik Ice mind veel kahe komplekti esivedrudega (BGW ja H&R), mis lubavad väiksemat madaldust.
Eks esmaspäeval saab neid alla proovida siis näeb.
Vahepeal sai autole Powerflexi puksid ja Whiteline tagumine stabikavarras installitud:
Ja stange on ka lõpuks "võrgutatud" ning ootamas esmaspäeva:
Lahenduse on vahepeal saanud jahutusventika probleemid ning esmaspäeval läheb mootorisse Gastrol RS Formula 10W60 õli.
Nüüd sai vahetatud esi -ja tagavedrud mõlemal pool autot omavahel ja tulemus jäi selline:
Tagant:

Ja eest:

Installisin külge udukad ja suunad - selgus, et udukad on väga tuhmid, isegi tuhmimad kui suunad:

Ega siis midagi - panin uued udutuled - nüüd tundusid aga suunad väga tuhmid:

No mis teha - tuli vahetada ka suunatuled uute vastu:

Selline see vedrustus siis lõpuks sai:

Tagant:
Ja eest:
Installisin külge udukad ja suunad - selgus, et udukad on väga tuhmid, isegi tuhmimad kui suunad:
Ega siis midagi - panin uued udutuled - nüüd tundusid aga suunad väga tuhmid:
No mis teha - tuli vahetada ka suunatuled uute vastu:
Selline see vedrustus siis lõpuks sai:
Viimati muutis tt, 22.05.2007 16:29, muudetud 1 kord kokku.
Vedrdude jäikused ei lähe nii paigast ära?
Tavaliselt on ees ja taga eri jäikusega vedrud. Ees siis ilmselt jäigemad.
Juhitavus sellisest swapist ei halvene?
Jumal teab mida need vedrukomplektide komplekteeriad mõtlesid.
Eri firmade 40mm on ka nagu siga ja kägu.
Tavaliselt on ees ja taga eri jäikusega vedrud. Ees siis ilmselt jäigemad.
Juhitavus sellisest swapist ei halvene?
Jumal teab mida need vedrukomplektide komplekteeriad mõtlesid.
Eri firmade 40mm on ka nagu siga ja kägu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nii....
Auto mootor töötab väga ilusasti, 1,5 bar-i hoiab ilusti lõpuni ja persedüno tunneb ka jõudu masinal olevat.
Asjal on ainult üks viga - auto sobib hetkel ainult suitsukatte tegemiseks.
Tundub, et täiesti töökorras RS2 turbo, mis sai Hr Kuuli kätte viidud kontrolliks (teada saanud, millist rõhku ma kasutama plaanin hakata, soovitas ta mul turbo vastupidavuse huvides, vahetada pikilõtkusaaled ja seibid keraamiliste vastu - millega ma ka päri olin), vajab nüüd remonti.
Kuulates aga seda, mitmendat korda Kuul mõne mehe turbot garantiiremondib, tundub minu turbost elulooma saamine suht küsitavana.
Hakkan siis igaks-juhuks kohe uut turbot otsima ja RS2 turbole kulutatud 13 000.- EEK taga nutma.
Auto mootor töötab väga ilusasti, 1,5 bar-i hoiab ilusti lõpuni ja persedüno tunneb ka jõudu masinal olevat.
Asjal on ainult üks viga - auto sobib hetkel ainult suitsukatte tegemiseks.
Tundub, et täiesti töökorras RS2 turbo, mis sai Hr Kuuli kätte viidud kontrolliks (teada saanud, millist rõhku ma kasutama plaanin hakata, soovitas ta mul turbo vastupidavuse huvides, vahetada pikilõtkusaaled ja seibid keraamiliste vastu - millega ma ka päri olin), vajab nüüd remonti.
Kuulates aga seda, mitmendat korda Kuul mõne mehe turbot garantiiremondib, tundub minu turbost elulooma saamine suht küsitavana.
Hakkan siis igaks-juhuks kohe uut turbot otsima ja RS2 turbole kulutatud 13 000.- EEK taga nutma.
Enne olid pildid Turbo Twist I-st, nüüd all aga Twist II-d? Ja veel Porsche kapslitega? 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;