Audi S2 2,2T q ABY´93 - TT

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

No krt kas neid ei saa siis mitte mingit nippi pidi sobima panna? krt eestlased on tuntud sitast saja tegijad - milles seal se põhiline vahe seisneb, sellel amordil siis?

markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Põhiline vahe on selles, et tagumine püstak näeb välja täpselt samasugune kui esimene ehk siis need, mis tulid on liiga erinevad sellele, mis olema peab.
Võrdle pildilt esimest ja tagumist püstakut ja saad isegi aru, et ringi teha seda ei ole võimalik.
Esistange sai 5 kihti värvi, kapott ja tiivad läksid laki alla.
Pilt
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Täna sai jälle tõsisemalt raha kulutatud:
Uued küündlad, uus klapikambri kaane tihend (juba teine), hunnik tihendeid ja zimmereid ning uus aktiivsöe filter.
Täna juhtus ka see, mida karta oligi - vana radikas hakkas lekkima.
Laki Autos oli õnneks Nissensi radikas sees olemas:
Pilt
Homme katsuks vedrustuse osas selgusele saada (proovida alla alternatiivvarjant KW-le, millest tuleb kahjutundega loobuda) ja plekid autole külge tagasi panna.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

Täna juhtus ka see, mida karta oligi - vana radikas hakkas lekkima.
Vähemalt ei lõhkunud sinu S`i veeradikat tühkäigu mootori küljes oleva vooliku klamber ära, nagu juhtus mul...loodan Haapsus sul autot näha...;)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Haapsalus ei näe mind - vähemalt mitte selle autoga ja mitte tuleval nädalavahetusel.
Auto valmimiseni on jäänud 2 tugevat tööpäeva (iseasi on muidugi see, kust need 2 päeva näpistada).
Vedrustus lahenes siis Koni regullitavate amortide ja Weiteci vedrude näol.
Tagumised püstakud ka juba all, esimestele tarvis leida veel puhvrid ja tolmukatted.
Puksid on ka veel installimata - moto peaks nüüd olema leketevaba ja valmis stardiks.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Ega me vahepeal maganud ei ole :lol:
Asenduseks KW Coilidele sai valitud Koni regullitavad amordid ja Weiteci -45 madaldusvedrud.
Tagumine püstak:

Pilt

Esimene püstak:

Pilt

Lasime auto tõstukilt alla ja esimene ots jäi nii:

Pilt

Tagumine ots võrdse madalduse juures jäi välja nägema nii:

Pilt

Ainukene loogiline seletus asjale oli see, et äkki on "onud Weitecis" kogemata esi -ja tagavedrud valesti markeerinud.
Vahetasime esimesed ja tagumised vedrud omavahel ära:
Enne:

Pilt

Ja pärast:

Pilt

Pilt

Kuna esimene ratas tundub natuke siiski liiga koopas olema, abistas kodanik Ice mind veel kahe komplekti esivedrudega (BGW ja H&R), mis lubavad väiksemat madaldust.
Eks esmaspäeval saab neid alla proovida siis näeb.

Vahepeal sai autole Powerflexi puksid ja Whiteline tagumine stabikavarras installitud:

Pilt

Ja stange on ka lõpuks "võrgutatud" ning ootamas esmaspäeva:

Pilt

Lahenduse on vahepeal saanud jahutusventika probleemid ning esmaspäeval läheb mootorisse Gastrol RS Formula 10W60 õli.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Hmm... kas siis esi ja tagavedrud on 1:1le? mul krt sama jama tegelt, et tagaots on ebaloomulikult kõrgel (jah pagassis miskit ei ole ka kuid tagavara ratas ja polstrid nüüd küll nii alla seda tagaotsa ei vii).
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Esi -ja tagavedrud sobivad 1:1 - inglased S2 foorumis tüübid on enda jaoks juba ammu avastanud, et tervele autole võib kas VA või HA tähistusega vedrusid installida.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Nüüd sai vahetatud esi -ja tagavedrud mõlemal pool autot omavahel ja tulemus jäi selline:
Tagant:
Pilt

Ja eest:
Pilt

Installisin külge udukad ja suunad - selgus, et udukad on väga tuhmid, isegi tuhmimad kui suunad:
Pilt

Ega siis midagi - panin uued udutuled - nüüd tundusid aga suunad väga tuhmid:
Pilt

No mis teha - tuli vahetada ka suunatuled uute vastu:
Pilt

Selline see vedrustus siis lõpuks sai:
Pilt
Viimati muutis tt, 22.05.2007 16:29, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vedrdude jäikused ei lähe nii paigast ära?
Tavaliselt on ees ja taga eri jäikusega vedrud. Ees siis ilmselt jäigemad.
Juhitavus sellisest swapist ei halvene?

Jumal teab mida need vedrukomplektide komplekteeriad mõtlesid.
Eri firmade 40mm on ka nagu siga ja kägu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Väga kena :) tore näha et hakkab vaikselt looma juba :-D
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
mell
Postitusi: 45
Liitunud: 29.11.2004 19:07

Postitus Postitas mell »

Tulemus väga BRO kuigi RS2-e esivõre + peeglid sobiks sinna nagu valatult :) Tavaliselt hakkab see replica satnge ilgelt silma riivama aga antud autol on täitsa ok jäänud. Hea viimistluse tulemus vb? 10p.

terv. mell
Jaguar XJR V8 Supercharged / BMW M3 / RR Vogue
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

RS2 stiilis esivõre tuleb, aga Porge peeglid coupe-le ei sobi üldse minuarust.
Peeglitega üks mõte on, aga ei ole kusagilt veel Corrado el. peegleid leidnud (vot need on coupe-l väga kenad).
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Nii....
Auto mootor töötab väga ilusasti, 1,5 bar-i hoiab ilusti lõpuni ja persedüno tunneb ka jõudu masinal olevat.
Asjal on ainult üks viga - auto sobib hetkel ainult suitsukatte tegemiseks.
Tundub, et täiesti töökorras RS2 turbo, mis sai Hr Kuuli kätte viidud kontrolliks (teada saanud, millist rõhku ma kasutama plaanin hakata, soovitas ta mul turbo vastupidavuse huvides, vahetada pikilõtkusaaled ja seibid keraamiliste vastu - millega ma ka päri olin), vajab nüüd remonti.
Kuulates aga seda, mitmendat korda Kuul mõne mehe turbot garantiiremondib, tundub minu turbost elulooma saamine suht küsitavana.
Hakkan siis igaks-juhuks kohe uut turbot otsima ja RS2 turbole kulutatud 13 000.- EEK taga nutma.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Enne olid pildid Turbo Twist I-st, nüüd all aga Twist II-d? Ja veel Porsche kapslitega? :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Suletud