K: Stabilisaator varras
K: Stabilisaator varras
Nimelt siis mureks, et esimesele stabika vardale jääb õlifilter ette. Asi on maru peenike kah. Kui ma asendan selle mõne teise auto jämedama ja natuke teise kujuga isendiga, kas see halvendab väga palju kurvides käitumist?
No comment!
oled vaadanud kas mõnel teisel masinal on otsamõõdud samad? loomulikult võid asendada mingi teise margi/mudeli omaga, jämedam oleks rohkem abiks
lõikama ja keevitama ära hakka kuna kui läbi painduma hakkab pole sellel stabikal enam mingisugust pointi

lõikama ja keevitama ära hakka kuna kui läbi painduma hakkab pole sellel stabikal enam mingisugust pointi
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Jõnksu idee pakkus välja üks sõber, aga endalgi ei olnud sellesse eriti usku. Peab hakkama uurima millise masina oma peale istub... Midagi huvitavat müüb raituning --> http://www.raituning.ee/shop.php?i=484altz kirjutas:Ja kuidas Sa mõtled seda jõnksu huvitav teha?
Ainuke variant on minu arates tuua kinnitusi allapoole või kasutada mõne muu auto stabikat.
No comment!
Need mida sa seal lehel näed on strutbarid.
Lihtsalt enamus on esimesed alumised, mis teevad sillatala jäigemaks.
Lihtsalt enamus on esimesed alumised, mis teevad sillatala jäigemaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Keevitada ja lõigata pmst ei saa seda...see umbes sama nagu vedru keevitamine...ei jää pidama lihtsalt, jõud mis seda stabikat kiires kurvis painutavad on päris suured.
Kui sa mingi teise auto stabikat just kasutada ei taha, siis lihtsaim variant viia õlifilter teise kohta. Hydroscand ja Polar tehnik abiks...
Kui sa mingi teise auto stabikat just kasutada ei taha, siis lihtsaim variant viia õlifilter teise kohta. Hydroscand ja Polar tehnik abiks...
Stabikavarras ei paindu rohkem kui ta seda sõidu ajal teeb, kui ise painutada, siis ta lihtsalt murdub. Need on mingist erisulamis minuteada.
Ja kui vahetad mingi muu auto oma vastu, siis kindlasti uuri ennem auto masse ja varda diameetrit. Liiga jäme varras on kah paha.
Pigem peaksid tegema pikemad kinnitused.
Ja kui vahetad mingi muu auto oma vastu, siis kindlasti uuri ennem auto masse ja varda diameetrit. Liiga jäme varras on kah paha.
Pigem peaksid tegema pikemad kinnitused.