Supra MKIII Turbo remont
Supra MKIII Turbo remont
Kas siin on inimesi või soovitajaid, kes oskaks tahaks või teaks kuidas ma leiaksin oma probleemile lahenduse. Nimelt Toyota Supra MK III turbo CT26 sai otsa mõni aeg tagasi. Tiivikul sees tykid taga ja pikiloks kerge sees. Korpus tundub terve olema aga eks mõni spetsialist saaks yldse vaadata kas kannatab remontida.
Samuti võib ju pakkuda eelpool mainitud turbot koos hinnaga
tänud
Samuti võib ju pakkuda eelpool mainitud turbot koos hinnaga
tänud
Ma ei tea kas oled seesama mees, kuid üks käis kurtmas et supral turbo õhtal. Siis sai talle ka räägitud, et remont on 3500-4000.- ning ainuke mees kellekätte viia on Jaak Kuul.
Uus turbo on ca 15k ning kasutatud liiguvad kusagil 7k ringi.
Seda kas seda saab taastada ütleb juba Jaak ise kui selle laiali on võtnud ning seda näinud.
Uus turbo on ca 15k ning kasutatud liiguvad kusagil 7k ringi.
Seda kas seda saab taastada ütleb juba Jaak ise kui selle laiali on võtnud ning seda näinud.
Jätkan siin oma teemat uue küsimusega kohe järgi.
Et nagu eelpool võis lugeda lendas turps vastu taevast. Tiivik sodi ja peaväll kõver.
Kui Turbo "häälitsema hakkas" sõitsin veel ca 30km siis sai asi lahti kistud ja auto seisma jäetud.
Täna tahaks aga teada, millega pean arvestama enne/peale turbo tagasi panekut. Töenäoliselt tuleb võtta suurematsorti puhastusprotsess kõigepealt, et see metallisodi ära likvideerida. mis veel on eluoluline?
Et nagu eelpool võis lugeda lendas turps vastu taevast. Tiivik sodi ja peaväll kõver.
Kui Turbo "häälitsema hakkas" sõitsin veel ca 30km siis sai asi lahti kistud ja auto seisma jäetud.
Täna tahaks aga teada, millega pean arvestama enne/peale turbo tagasi panekut. Töenäoliselt tuleb võtta suurematsorti puhastusprotsess kõigepealt, et see metallisodi ära likvideerida. mis veel on eluoluline?
vahur56 kirjutas:jah mul sama lugu - lausa tykk väljas sealt :SArne kirjutas:Eks cooler peaks selle sodi kinni püüdma. Endalgi taoline asi läbi elatud. Ja vaata õhufiltrist turbosse minev lõdvik/õhutoru ka kriitilise pilguga üle - kipub aastate ja kuumusega praguliseks minema, mulle see saatuslikuks saigi
Ju see sama tükk sul pahandust tegigi, ega turbiini võll vast iseenesest kõveraks ei lähe. Uus lõdvik oli Amservis mingi 600 eeku vast, vist kõige odavam asi mida suprale esindusest saab
