Suht tühjalt mõõduvad nädalad, ilma juppideta raske midagi teha.
Tundub, et 1-ks Maiks kokku ei saa, mulle endale väga meeldiks kui saaks.
Lahtised salongi detailid olen ainult kinni pannud, mõned juhtmed ringi vedanud ning puhastanud kapotialust ja mootori osi.
Avastasin veel, et tagumised amrodid polegi reguleeritavad
Marko give me good news, sama jutt Olavile
Opel Vectra Turbo 1993.a Siim
Sinu rahustamiseks võin öelda, et on küll.Siim kirjutas:Avastasin veel, et tagumised amrodid polegi reguleeritavad
Konil on 2 regullimis varjanti: pealt regullitavad ja amordi varrest keerates regullitavad.
See viimane varjant on küll väga tülikas (regullimiseks tuleb amort alt ära võtta).
Nii et ees on sul pealt regullitavad ja taga amordi varrest regullitavad.
Soovitan sul soojalt esimesi amorte mitte pehmeks keerata - juhitavus läheb nii halvaks, et maanteel möödasõitu tehes võid boosti tekkimise ajal otse kraavi põrutada kui kiiresti rooliga ei reageeri.
Very nice! How much! 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.