Opel Vectra Turbo 1993.a Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Suht tühjalt mõõduvad nädalad, ilma juppideta raske midagi teha.
Tundub, et 1-ks Maiks kokku ei saa, mulle endale väga meeldiks kui saaks.
Lahtised salongi detailid olen ainult kinni pannud, mõned juhtmed ringi vedanud ning puhastanud kapotialust ja mootori osi.

Avastasin veel, et tagumised amrodid polegi reguleeritavad

Marko give me good news, sama jutt Olavile
302hp/464nm
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Siim kirjutas:Avastasin veel, et tagumised amrodid polegi reguleeritavad
Sinu rahustamiseks võin öelda, et on küll.
Konil on 2 regullimis varjanti: pealt regullitavad ja amordi varrest keerates regullitavad.
See viimane varjant on küll väga tülikas (regullimiseks tuleb amort alt ära võtta).
Nii et ees on sul pealt regullitavad ja taga amordi varrest regullitavad.
Soovitan sul soojalt esimesi amorte mitte pehmeks keerata - juhitavus läheb nii halvaks, et maanteel möödasõitu tehes võid boosti tekkimise ajal otse kraavi põrutada kui kiiresti rooliga ei reageeri.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Algul:
Pilt

Pärast:
Pilt

Väntvõll, sidur, õlipump, veepump
Pilt

Kepsud:
Pilt

Iste & rihm
Pilt

Kütuserõhu regulaator
Pilt

Kaanetihend
Pilt

Pilt

Pilt
302hp/464nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Very nice! How much! :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Suletud