ÕNNITLUSED VILJARILE HEA AJA PUHUL, kuigi varu oli seal küll ja küll veel. loodame et järgmine kord tuleb veel parem aeg. kuigi 11,2.... on kah hea aeg. Mina ise arvan et 10,8 on see masin kindlatsi võimeline sõitma.
Eelkõige piirab seda hetkel rooli ja istmevaheline tihend. Ning ka mõningad asjad on vaja ringi teha. Summuti juures mille tegi kunagi omal ajal ES-TUNING. (ostetud viljari käest). Ning juba võidu kihutamas näeb seda masinat OMC, auto roolis KAROL KERSNA. Ise arvan et kunagi suvelõppu poole võttan ehk ka mõningatest üritustest osa.
Auto juures on vaja veel teha ilusam väljanägemine ehk siis esistange ära vahetada Veilside C2 vastu ja tagumine luuk mis kaalub ca 75 kilo. see tuleb asendada carbon luugiga. Mille kaal on ca 10 kilo.
Autost on plaanis ka kõik pigimatid välja rookida, ühesõnaga tuleb auto kergemaks teha.
Tegemist vell küll ja küll.
ai ai kui hirmsat pilti ma täna nägin...sellist asja ei sooviks ka vaenalsele...
loodetavasti saad kiirelt auto korda ja suvel hobujõudude mõnusi nautida
paksu rahakotti igatahes!
Egas sul WB sensorit peal polnud...palju segu võis olla tihendi katkemise ajal?
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
hetkel veel teada ei ole kuna mootor ei ole lahti. kuid teada on see, et plokki kaane tihend läks ja see omakorda lõi radika pooleks. arvata võib VIST hetkel et jahutus probleemid. Peagi saab selgust.
Ja segus või süütenurgas on päris kindlasti asi. Nii kõrgete võimsusnumbritega auto puhul on paarituhande kroonise WB kella ostmatajätmine koonerdamine.