Audi 2,7L Bi-Turbo mootori vastupidavus

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Audi 2,7L Bi-Turbo mootori vastupidavus

Postitus Postitas Mardo »

nimelt plaan säärase mootoriga A6 soetada ja uuriks natuke selle masina
vigasid ja häid külgi......

mida arvate sellest V6 BiTurbo mootorist?
Milliseid vigu võib hakata tihedamini esinema jnejne ;)
kellel kogumusi, võib natukene juttu sellest puhuda 8)

Tänud ette :!:

EDIT:
täpsemalt tegu:
Pilt
Pilt

LINK
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Antud mootoritel esineb tihti elektroonika vigu (andureid on palju ja kipuvad aegajalt saba andma).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Vigadest ei oska eriti rääkida.
Ise olin ka valiku ees kas osta 2,7 Bi-turbo või 4,2.
Käisin sõitsin erinevatega ringi ja väga paljudel olid Turbod uimased või juba enamvähem läbi.
Omale sai lõpuks 4,2L võetud.
Tel. 5654585
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

siis mõistliku lahendusena oleks algul suur töö teha
turbovahetus ja mootorile väike upgrade.....

rääkige aga edasi ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Väljalaskekollektorid tahavad aegajalt tükke sisemusest turbiini kotta loopida, järeldused tee ise ( just A6-l, S4 vanemad mudelid, RS4-l seda jama ei ole enam ) :-D

Elektooniline pool st andurid on jah sellised, mitte vastupidavad.

Pigev võta AGB ehk S4, palju mõnusma juba ;)
Või hoopiski ASJ/ASR - RS4 :roll:
Ise omasin ca aasta tagsi RS4-ja. Mootoriruumis kokkupakitus ajas hinge täis aegajalt, kuid sai hakkama.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

hmm.....eks sis kui ostmiseks läheb, uurin täpsemalt kõigepeatl järgi
hetkel on üks A6 2,7 BT silmapiiril, aga kui nii räägite, siis vist ei aita
korralik mootoriremont ka :o :car
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

Nii, asjad on enamvähem selgusele jõudma hakanud.....
kui leidub väliselt terve ja korralik, ning pealtnäha OSTETAV masin
siis arvatavasti lähebki loosi 2,7 Biturbo A6......teisel juhul on
valikuvarjandiks 3,0L mootor, millele hiljem turbod lisada
aga see juba kaugem teema.
soovitused tulnud - RS4 või S4 osta hetkel ei jõua, raha napib, kõik asjd
on ühe aja peale kokku sattunud - maja remont, teise auto remont, uue
auto ost, jne....

keegi võiks mulle sellest nn.
Väljalaskekollektorid tahavad aegajalt tükke sisemusest turbiini kotta loopida....
asjast, et kuidas seda nüüd ära hoida saaks?
Väljalaskekollektorid on siis tõesti niivõrd pudedad? :o
Torukollektori vastu vahetus tooks rahu maija?
turbovahetus tuleks arvatavasti peale ostu mingi lähima poole
aasta jooksul, stock turbosid kasutama enam ei hakkaks arvatavati
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui ehitada plaaanis, siis tuleb ilmselt enivei uued kolled ka panna, kui just bolt-on lahendust ei kasuta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

Mihkel kirjutas:Kui ehitada plaaanis, siis tuleb ilmselt enivei uued kolled ka panna, kui just bolt-on lahendust ei kasuta.
pigem ikka lasen uued kolled teha, korralikud ja siis juba koos turbo vahetusega.....
kas keegi teab mootorite vahet S4 V6'l(198Kw) ja A6 V6'l(186Kw), mõlemad on Bi-Turbod :roll:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Vasta