panter kirjutas:sest tyhikäigul ei saa turbo rõhku üles....
boostides liigub veidi rohkem...
aga ma pakun et muudatuse all sa mõtled siis susinat ikka?
panter kirjutas:sest tyhikäigul ei saa turbo rõhku üles....
boostides liigub veidi rohkem...
aga ma pakun et muudatuse all sa mõtled siis susinat ikka?
jah seda susinat tahaks kuulda küll aga mida pole seda pole
mell kirjutas: kas asi võib olla äkki selles et volvol on peal ka by pass mida me lihtsalt ei teadnud ja ta lasb selle rõhu ikkagi ringlusesse tagasi (audi mootoril on by passiga sarnane hääl aga tugevam) ja selle tõttu ei jõua avada või ma ka ei tea.....
siit järeldasin et on bypass:) ex jah ommik on õhtust targem! vbl kellelgi teadjamal lasta asi yle vaadata...
selge tänud teile homme vaatan üle või siis lasen vaadata vähemalt ise nüüd asjast rohkem haisu ninna saand tänaseks kõik eks homme annan teda kuidas on
No autoti võib see aukoht väga erinev olla: mu Porsche K26 turbol on bypass turbo külge ehitatud, st. ta korpus on valatud turbo külma osaga ühes tükis
tänaseks siis niipalju et käisin es-tuingus ja bov jäi ööle saamata sai se ka seal kohe maha võetud asi väga lihtne vedru oli lihtsalt minu auto jaoks liiga tugev teadagi on volvod madal surve turboga seega paneks bovvi uuesti müüki 500 kui soovi on andge teada