Piraat kütusepumbad
Ehk siis kütuserõhk sul 4.0bar oli tol hetkel?
Elektriühendused olid kõik korralikult ja õige polaarsusega? (vale polaarsusega imeb ilmselt ülevalt tagasi hoopis)
Tundub, et tegu oli siis vist praak pumbaga.
Muidugi palju oleneb ka pumbale tulevast pingest.
200sx-il peaks see pump 4bar rõhu juures suutma ära toita 650cc pihustid.
Ehk siis ~450 hp.
Elektriühendused olid kõik korralikult ja õige polaarsusega? (vale polaarsusega imeb ilmselt ülevalt tagasi hoopis)
Tundub, et tegu oli siis vist praak pumbaga.
Muidugi palju oleneb ka pumbale tulevast pingest.
200sx-il peaks see pump 4bar rõhu juures suutma ära toita 650cc pihustid.
Ehk siis ~450 hp.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siis võttis rohkem voolu see pump kui kaitsme suurus oli.
Üldiselt on Jaapani autodel üldse kogu juhtmestik väga nigel ja alati tasub kaaluda kütusepumbale uute juhtmete vedamist.
Need andmed on siis sisuliselt nii antud, kui on kütusepumbale ilus jäme 4mm2 kaabel veetud.
Üldiselt on Jaapani autodel üldse kogu juhtmestik väga nigel ja alati tasub kaaluda kütusepumbale uute juhtmete vedamist.
Need andmed on siis sisuliselt nii antud, kui on kütusepumbale ilus jäme 4mm2 kaabel veetud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Kui nii mõelda siis jah kaitsme hävimisel WOT ja full boosti juures on ilmselt kellad, kuna segu läheb just parajalt aeglaselt lahjaks, et oma kuritegu ära sooritada.
Selle vastu aitab see, et panna pihustid ja kütusepump ühe ja sama kaitsme alt.
Sest nii kui kaitse läbi läheb keeratakse pihustid ka kinni.
Selle vastu aitab see, et panna pihustid ja kütusepump ühe ja sama kaitsme alt.
Sest nii kui kaitse läbi läheb keeratakse pihustid ka kinni.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Oled sa pumpa nüüd reaalselt testinud, et kindel oled pumba süüs?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mõõdad palju pumba tootlikus eri rõhkudel on.
Sildad kütusepumba relee otse ära.
Sildad kütusepumba relee otse ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Paneks siia ühe lingi Walbro ja Denso pumpade (paagisisesed) mõõtmistulemustele..
võrdlusmaterjaliks
http://www.roadraceengineering.com/fuel ... wrates.htm
võrdlusmaterjaliks
http://www.roadraceengineering.com/fuel ... wrates.htm
Loving the AWD
Vana teema aga teen siia väikse posti veel peale väikest neti uurimust.
Convertisin veidi väärtusi ja võrdlesin eri tabelitega ja sisuliselt peaks Walbro 255lph hp pumpade tootlikus olema selline spec-ide järgi:
Kehtib nii GSL392 välise kui GSS340/1/2 paagisisese kohta.
rõhk | 12v | 13.5v
3.0bar | 215L | 255L
4.0bar | 200L | 235L
5.0bar | 170L | 210L
Võrdluseks siia minu tehtud testid mitte sisse töötanud pumpadega:
Walbro GSS341 (paagisisene):
300 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V
185 L/H @ 4.0bar @ 12.8V
155 L/H @ 5.0bar @ 12.6V
Walbro GSL392 (paagiväline):
295 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
235 L/H @ 3.0bar @ 12.8V
200 L/H @ 4.0bar @ 12.7V
160 L/H @ 5.0bar @ 12.5V
Ehk siis nagu ennegi mujalt silma jäänud mängib Walbro puhul suurt rolli toitepinge.
Tehaseandmed kalduvad pigem 13.5v peale.
Üldiselt võib tehasetabelit uskuda.
Nüüd peab enda Subaru Walbro tootlikuse originaal juhtmetega ka ära mõõtma.
Kui tootlikus ületab pihustite max flow siis pole põhjust muretseda ilmselt
Convertisin veidi väärtusi ja võrdlesin eri tabelitega ja sisuliselt peaks Walbro 255lph hp pumpade tootlikus olema selline spec-ide järgi:
Kehtib nii GSL392 välise kui GSS340/1/2 paagisisese kohta.
rõhk | 12v | 13.5v
3.0bar | 215L | 255L
4.0bar | 200L | 235L
5.0bar | 170L | 210L
Võrdluseks siia minu tehtud testid mitte sisse töötanud pumpadega:
Walbro GSS341 (paagisisene):
300 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V
185 L/H @ 4.0bar @ 12.8V
155 L/H @ 5.0bar @ 12.6V
Walbro GSL392 (paagiväline):
295 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
235 L/H @ 3.0bar @ 12.8V
200 L/H @ 4.0bar @ 12.7V
160 L/H @ 5.0bar @ 12.5V
Ehk siis nagu ennegi mujalt silma jäänud mängib Walbro puhul suurt rolli toitepinge.
Tehaseandmed kalduvad pigem 13.5v peale.
Üldiselt võib tehasetabelit uskuda.
Nüüd peab enda Subaru Walbro tootlikuse originaal juhtmetega ka ära mõõtma.
Kui tootlikus ületab pihustite max flow siis pole põhjust muretseda ilmselt

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kütuserõhk hakkab langema siis, kui pumba tootlikus liiga väike antud pihusti läbilaske juures.
Mõistlik oleks sinna jah varu jätta mõnikümmend liitrit vast, oleneb vast võimsustasemest.
Minu puhul siis 4x550cc pihustid max duty korral nõuavad minimaalselt 132L/min ning
olenevalt boostist millel nad otsa saavad, halvemal juhul @5bar kütuserõhk, on pumba tootlikus vähemalt 160L/H, seega varu on omajagu.
Mõistlik oleks sinna jah varu jätta mõnikümmend liitrit vast, oleneb vast võimsustasemest.
Minu puhul siis 4x550cc pihustid max duty korral nõuavad minimaalselt 132L/min ning
olenevalt boostist millel nad otsa saavad, halvemal juhul @5bar kütuserõhk, on pumba tootlikus vähemalt 160L/H, seega varu on omajagu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See 550cc on ju@3bar aga 5bar kütuse rõhu juures lasevad nad palju rohkem läbi või kuidas?Mihkel kirjutas:Kütuserõhk hakkab langema siis, kui pumba tootlikus liiga väike antud pihusti läbilaske juures.
Mõistlik oleks sinna jah varu jätta mõnikümmend liitrit vast, oleneb vast võimsustasemest.
Minu puhul siis 4x550cc pihustid max duty korral nõuavad minimaalselt 132L/min ning
olenevalt boostist millel nad otsa saavad, halvemal juhul @5bar kütuserõhk, on pumba tootlikus vähemalt 160L/H, seega varu on omajagu.
BEST ET11.051@207km/h