Tere.
Kuidas oleks võimalik karburaator mootoril kütusesegu mõõta?
Kas on võimalik kuidagi segukell külge ühendada?
K: Karburaator ja kütusesegu.
Iga kitt on erinev, mõnel on kella sisse kõik ehitatud mõnel on eraldi karpi vaja. Uuri tootja kirjeldusi.ork kirjutas:Kas näidu kätte saamisek piisab, kui on olemas lamda ja segukell või peab veel mingi "elektronkarp" olema mis lamdalt tuleva signaali segukellale selgeks teeb?![]()
![]()
Kas tegemist peab olema kindlasti lairiba lamda?
Kui selle kütusesegu näiduga midagi peale tahad hakata, siis pole NB näiduga midagi teha.
NB näit on vaid indikaatoriks, kui oled varem asja WB järgi paika pannud.
NB ei vaja kontrollerit anduri ja kella vahele aga lairiba juba vajab kontrollerit.
NB näit on vaid indikaatoriks, kui oled varem asja WB järgi paika pannud.
NB ei vaja kontrollerit anduri ja kella vahele aga lairiba juba vajab kontrollerit.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
VEMSi WB komplektil on kella sisse kogu muusika ehitatud, nagu Henri mainis, ehk siis füüsiliselt eraldi kontrollerit tarvis ei ole.Mihkel kirjutas: NB ei vaja kontrollerit anduri ja kella vahele aga lairiba juba vajab kontrollerit.
Tööpõhimõttelt aga on kõik nii, nagu kirjeldas Mihkel.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;