Racing- ja aviobensiinid

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

viskoossus(vedelus) ja tihedus on ikka teineteisest sõltumatud asjad.

Võtame kasvõi elavhõbeda. kaalub ta liiter ligikaudu 12 kilogrammi. aga üpriski vedel. Kõrvale võtta mingi vene päritolu paks õli, see on veega enam-vähem samas kaalus, natuke kergem, aga tükk maad paksem kui elavhõbe näiteks ;)

Loll näide, aga ehk saad midagi aru ;)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

selge, täiesti arvestavad näited tõid :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
race
Postitusi: 5
Liitunud: 09.08.2005 10:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas race »

Tolueeni ja nitrometaani saab soetada Laki tuningust Kaimo käest 100 eek liiter.

Kuna Kaimot seal hetkel enam ei ole siis nüüd tegeleb seal sellega Eero ja ta müüb minuteada juba valmis kütust nii et kallad paaki ja sõidad.
Nii et kel huvi minge rääkige
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Tolueeni saab ka hoopis soodsama hinnaga keemiatarvetega tegelevatest firmadest :arrow:
Valmis kütuse pakkumine Laki Tuningu poolt on aga väga hea asi :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
CIS
Postitusi: 31
Liitunud: 18.11.2005 13:50

Postitus Postitas CIS »

Mida see valmis kütus endast kujutab, huvitav? Bensiinile sorts tolueeni (ksüleeni?) ja kahetaktilise õli sisse = 100.- EEK/L?

Ei hakka sellepärast Lakisse helistama... keegi oskab kommenteerida äkki seda "valmis kütust"?
race
Postitusi: 5
Liitunud: 09.08.2005 10:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas race »

arvad et nad kohe nagu hakkavad kõigile rääkima mida nad sinna sisse panevad või ? vaevalt , eks igal ühel natuke oma valem mida ja kuipalju, muidugi võid ju ise ka kokku segada , aga kas siis ka mootor kokku jääb? selles suhtes peaks Lakil juba natuke kogemusi olema, et kohe kõik laiali ei lendaks
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

tervist alkeemikud

Kes on tolueeni kohta midagigi lugenud teavad et iga ühik rohkem tolueeni rikastab ainult segu. Teisisõnu mootor ei saa laiali lennata, küll aga väheneb võimsus. Üldiselt peab kütusekoguseid näppima. Metanooli ja etanooliga on aga juba teine teema, seal võib küll mootori laiali lasta (lahja segu tõttu). Nitrometaan on aga minu jaoks tundmatu maa sest üheski motospordi alas (peale dragrace) on keelatud kasutada keemilist ülelaade viisi, ja nitrometaan on üks neist.

Kuid kuna nitrometaan on suure hapniku sisaldusega siis õige kogus nitrometaani ja tolueeni ei muuda kütuse segu mitte kummaski suunas. See kui palju kumbagi peab lisama jääb igaühe enda arvutada sest ega mina ka laki tuningu pahameelt ei soovi saada.

See oleks juba nagu keemiline ülelaadimine (ala nitro kit) kasutamine , kuid seda ei saa sisse lülitada lüliti abil vaid toimib seni kuni paagis kütet jagub.

Kahjuks ei ole nitrometaani tootmine üldsegi lihtne ega odav, teisisõnu hind 100 eek liiter jääb igati õigustatuks. Oeh oleks see sama lihtne kui dünamiidi tootmine :( .
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Tolueeni kasutamine võib lõppeda ainult sellega, et mootor ei käivitu kütuse kehva aurustumise tõttu või võimsuse vähenemisega, kuna mootor ei suuda piisavalt kõrget oktaaniarvu "ise" süüte jm seadmisega ära kasutada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

huvitav mis siis juhtub kui lisada mudelikütet
see koosneb metaloolist, nitrometaanist ja õlidest millel siis sisalduste järgi 16% 25% mnitro sisaldusega

ainuke jama on see et seal kasutatavad õlid ei põle vaid tulevad läbi väljalaske välja

galloni hind on ca. 425.-
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)
race
Postitusi: 5
Liitunud: 09.08.2005 10:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas race »

Kuna kohe kohe kiirendus hooaeg algamas siis pakun nitrometaani , metanooli ja tolueeni.
Pakun sellepärast et kogu kupatsus oli mõeldud Äpuracingule , eelmine aasta nad ka kasutasid sama asja, kuna aga neil enamus autosid hetkel laiali , siis on kaup saadaval , seega kellel vaja antke PM teada.
Müün lisandid koos koguste valemitega muidugi.
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

ranz kirjutas:
godzila kirjutas: Ja teiseks top fuelis tehakse kap remont peale igat sõitu aga F1 millel liitrikohta oli rohkem võimsust pidas 2h sõidu vastu. See on päris mitu dragracing hooaega ju.
Liitri kohta võibolt tuleb tõesti HJ rohkem... kuid dragsteri miski 5000HJ (kui ma nüüd mööda ei pane peaks neid seal ca niipalju ka olema) on ikka väga janused ja annavad sellist jõudu vaid hetkeliselt.
Nagu öeldud... kui F1 tuleb tagakurvist täisgaasil sirgele lõigule, siis stardijoonel seisab ootams teda dgarser... F1 saavutab stardijoonel kiiruseks 300km/h ja siis stardib dragster... paku kumb juhib 400m pärast :D
Krt OT juba ilge.
OT Aga F1 ikka juhib paraku :D
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

epic_metal kirjutas:OT Aga F1 ikka juhib paraku :D
kahjuks või õnneks see nii ei ole...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Aga kumb juhib 600m pärast? Õige vastus: F1.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Pierre
Postitusi: 7
Liitunud: 31.05.2006 17:39
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Pierre »

OT
Laisu kirjutas:
epic_metal kirjutas:OT Aga F1 ikka juhib paraku :D
kahjuks või õnneks see nii ei ole...
tähendab trikk on selles, et F1 ei suuda arendada piisavalt palju üle 300km/h, et 400m pärast mitte dragsterile alla jääda?

300km/h on ju 83,3 m/s, kui ma ei eksi. seega kulub F1´el 400m läbimiseks 4,8sek´i. arvestades asjaolu, et F1 masin suudab ju tegelikult ka rohkem kui 300km/h sõita, kasvõi hetkeliselt 320km/h, siis seaksin selle fakti kahtluse alla.
On seal "testis" see rada liimitud või mitte, igaljuhul TopFuel, mis alla 4 sekundi 400m teeb, on üks kuradima võimatu aparaat, ma ütlen... 8)

:roll:
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

F1 sirge tee seadistusel võtab sisse üle 400km/h.

See 320km/h on suht suure downforce juures.
Vasta