Kuna praegune sidur et taha enam minuga koostööd teha siis vaja midagi asjalikku asemele mis suudaks kuni 300 hp kinni hoida. Mingit ulmehinda ei taha välja käia ning vaja autot igapäevasõiduks ka seega ei taha päris võidusõidusidurit. Mis varjante on ?
Teine mure on see et originaal vahejahuti on siis on vaja midagi suuremat ja paremat. Kas need odavad on mingi totaalne jama või võiks mõne ligi võtta äkki ?
Ja pidurid. Kas on mingit mõtet originaal ketaste asemel hakata kasutama natukene suuremaid ? ehk siis 284mm>296mm
Viimati muutis peedu., 08.05.2007 9:33, muudetud 1 kord kokku.
Korralikust korvist sa ilmselt siduri puhul mooda ei pääse enivei.
Sachs Race Engineering korv on suurusjärk ~6k.
Kui korv juba hea saab, siis tasuks ka ketas korralik panna, kuna mudiu võib sellest ilma jääda,
seega korralikule sidurile kulub ~10-15k.
mul täpselt sama töö kõik ees ja olen asja uurinud.
cali orig sidur kannatab kuni 300ps välja, kuid ei tea kaua selle jõu juures vastu peab. Et siis ikka eelpool mainitud variant ainuke.
Cooler, need odavad on 300ps jaoks piisavad raudselt...mina kavatsen ise ka sama asja kasutada.
Ketaid ei ole suuremaks mõtet vast vahetada, siis pead vahetama ka sadulad aga pane puuritud kettad ja korralikud (nt. ferodo) klotsid ja asi parem. Aga kui tahad kettaid suuremaks siis abiks ps
LUK on IMO stock siduritest parim.
Millegipärast on mul Sachs-i siduritega jamad olnud aga ma pole neist ka ühtegi tutikana ostnud, seega ei saa seda võrdlusena võtta.
Sachs ja LUK on mõlemad väga head. Mingid teised suvalised tootjad tallamist üldjuhul ei kannata (QH jne).
Pane uus originaal LUKi korv ja kettale (soovitatavalt ka uus)pidurimeistris katted ---sinu mootori jõu paneb ratastesse ,aga opereeri siduriga edaspidi konkreetselt ----libistamist see kooslus launchides eriti ei seedi Järgmkine varjant juba jahh SACHS Race Engineering plus pidurimeistri katetega ketas - järele proovitud - peab kaua-hästi ja kannatab isegi libisemisi ja totali nahka läind startte Edu ka vahetamiseks Terv...Deiv
Vahetamisega saab veits paindumisharjutusi kätega teha vast jah Korra mõtlesin et võtab kogu tehnika maha et siis on hea põhjus kapotialusele uus ilme anda.
Robo räägi kui suur cooler sul calil oli ?
Cooler ca.meeter pikk -(nii pikk kui mahub)- miski 15-20 cm.kõrge-ca.6-7 cm.paks Paljud lasevadki kone koos kastiga siduri vahetamiseks vahelt välja - esmakordselt tehes tõenäoliselt mõistlikum varjant kahh
Edu..........mul juppe kahh ühtteist veel alles .........küsi julgelt ......terv Deiv
Enda autol kasutan ka LUK'i korvi pidurimeistri katetega ja see combo kannatab igatsugu retsimist ja kestab ilusti v.a kui libisema lased siis on tadaa kettaga.
Nüüd veel selline mure et plaanis on vahetada sisselaske nukkvõll vabalthingava nuka vastu aga kas oleks mõtekas vahetada ka väljalaske nukkvõll ? Siiani arvamusi nii siit kui sealt