Tarbijakaitse / Mariine Autoga probleemid
Siin ju asi selge...Marko ütle palju sul autol andis intercooleri vahetuse jõudu ja väänet juurde. Lihtne summuti ja intercooleri vahetusest tulenev võimsuse kasv ei olnud sinu auto detailidele vastav(loe: ettenähtud).
Tarbjakaitse sind siin ilmselt ei aita, sest tõesti oled sa teinud ümberehitusi.
Kuigi eks ta imelik ole, et subaru detailid nii täpse võimsuse jaoks on ehitatud. Ma saaks aru, et kui kial juhtuks selline asi.
Tarbjakaitse sind siin ilmselt ei aita, sest tõesti oled sa teinud ümberehitusi.
Kuigi eks ta imelik ole, et subaru detailid nii täpse võimsuse jaoks on ehitatud. Ma saaks aru, et kui kial juhtuks selline asi.
asjad mis külge läksid omavad litsentsi, et on välja töötatud just sellele automargile. see tähendab aga seda, et garantii tingimusi nad ei muuda... soomes nende toodetega garantii kehtibPrommi kirjutas:Siin ju asi selge...Marko ütle palju sul autol andis intercooleri vahetuse jõudu ja väänet juurde. Lihtne summuti ja intercooleri vahetusest tulenev võimsuse kasv ei olnud sinu auto detailidele vastav(loe: ettenähtud).
Tarbjakaitse sind siin ilmselt ei aita, sest tõesti oled sa teinud ümberehitusi.
Kuigi eks ta imelik ole, et subaru detailid nii täpse võimsuse jaoks on ehitatud. Ma saaks aru, et kui kial juhtuks selline asi.

mis puudutab teiste autofirmade AGA-si ja ebameeldivaid kogemusi siis eks kõikides firmades võib seda kohata. suuresti sõltub see meistri või klienditeenindaja närvikavast ja hetke tujust...
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Üldiselt Subaru on nii ehitatud, et kui vähemalt WRX-i üritad kasvõi tänavapeal sihipäraselt kasutada on pulgad taga.
Kahjuks uute mudelitega tundub, et tegu rohkem kõvatamise margiga, sest sihipärasel kasutamisel lihtsalt auto laguneb peaaegu kohe.
Mulle vähemalt selline mulje jäänud.
Kahjuks uute mudelitega tundub, et tegu rohkem kõvatamise margiga, sest sihipärasel kasutamisel lihtsalt auto laguneb peaaegu kohe.
Mulle vähemalt selline mulje jäänud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sellised olid turbomootorid ~10 aastat tagasi, et kannatasid ilma sisu kallale minemata turborõhu olulist tõstmist ja igasugu muud aretamist.
Pealegi sellises foorumis nagu see siin ei tohiks ju mingiks uudiseks olla, et kui tehaseseades autol(mootoril) seadeid muudad ja mingeid vastumeetmeid ei rakenda, siis ressurss väheneb. Mida moodsam mootor seda rohkem.
Tänapäevastel turbomoororitel on nii arenenud mootorijuhtimine ja igasugused ohutus- ja kontrollisüsteemid, et pole enam mõtet mingitel hiiglasuurtel varudel. Ja kui sa need tehaseseaded tasakaalust välja viid, kasvõi ainult temperatuurirežiimid, siis see midagi head ei tähenda.
Milleks toota kallimalt, kui saab ka odavamalt, selline on tootja seisukoht.
Pealegi sellises foorumis nagu see siin ei tohiks ju mingiks uudiseks olla, et kui tehaseseades autol(mootoril) seadeid muudad ja mingeid vastumeetmeid ei rakenda, siis ressurss väheneb. Mida moodsam mootor seda rohkem.
Tänapäevastel turbomoororitel on nii arenenud mootorijuhtimine ja igasugused ohutus- ja kontrollisüsteemid, et pole enam mõtet mingitel hiiglasuurtel varudel. Ja kui sa need tehaseseaded tasakaalust välja viid, kasvõi ainult temperatuurirežiimid, siis see midagi head ei tähenda.
Milleks toota kallimalt, kui saab ka odavamalt, selline on tootja seisukoht.
Aga kui ma ostan endale tänavasõiduks kõlbliku võistlusauto siis ma eeldan tavalisest suuremat resurssi. Võidusõit on kordades hullem kui 2x rohkem võimsust aeg ajalt kasutada.
Tundub et subarud (ja ka paljud teised) stock kujul ei ole võistlusautod, pigem kuuluvad linnamaasturitega samasse kategooriasse (all show no go). Võimsus on ju mõeldud ainult paberi peal näitamiseks, kes see hull seda tänaval hakkab kasutama
.
Tundub et subarud (ja ka paljud teised) stock kujul ei ole võistlusautod, pigem kuuluvad linnamaasturitega samasse kategooriasse (all show no go). Võimsus on ju mõeldud ainult paberi peal näitamiseks, kes see hull seda tänaval hakkab kasutama

Kust otsast Subaru Impreza WRX või STI või Mitsu EVO on võistlusauto ?
Täiesti tänavaautod, mis tänavaautod. Küll keskmisest võimekamad.
Imelik, et nii lihtsaid asju segi aetakse.
Nende asjade baasil ehitatud konkurentsivõimelised võistlusautod maksavad ~1,5 milli (tehase N-rühma masinad).
Üpris loogiline ju, et kui saaks 500-600 tuh. eest "võistlusauto", siis milleks ehitada veel mingeid 1,5 milli maksavaid "ei tea mis asju".
Selliseid tänavalegaalseid autosid, mis sobivad peaaegu 1:1 võistlemiseks, võib ühe käe sõrmedel ülesse lugeda, sest tavaliselt on tegu väikeseeriaga mõnest võistlusmasinast.
Ma ei saa eriti aru suhtumisest, et "tõstan tänavamasinal turborõhku ja panen kangema siduri ning KOONUSÕHUFILTRI" ja ongi konkurentsivõimeline hüper-super võistlussportauto valmis.
Nii lihtsalt need asjad kahjuks ei käi. Minu arvates.
Täiesti tänavaautod, mis tänavaautod. Küll keskmisest võimekamad.
Imelik, et nii lihtsaid asju segi aetakse.
Nende asjade baasil ehitatud konkurentsivõimelised võistlusautod maksavad ~1,5 milli (tehase N-rühma masinad).
Üpris loogiline ju, et kui saaks 500-600 tuh. eest "võistlusauto", siis milleks ehitada veel mingeid 1,5 milli maksavaid "ei tea mis asju".
Selliseid tänavalegaalseid autosid, mis sobivad peaaegu 1:1 võistlemiseks, võib ühe käe sõrmedel ülesse lugeda, sest tavaliselt on tegu väikeseeriaga mõnest võistlusmasinast.
Ma ei saa eriti aru suhtumisest, et "tõstan tänavamasinal turborõhku ja panen kangema siduri ning KOONUSÕHUFILTRI" ja ongi konkurentsivõimeline hüper-super võistlussportauto valmis.
Nii lihtsalt need asjad kahjuks ei käi. Minu arvates.
samas kui mul on umbes 170kw vms kuidas ma seda kasutada võin?
sõidan otse ja siis vaikselt vajutan gaasi põhja?
100% nõus et tegu ei ole võistlusautoga ja eriti kergesti ta sinna ei saa kah, aga autole antud sportlikke omadusi tahaks ära kasutada
siin ei räägi igastmuudatuste tegemisest sest se on teine rada...
sõidan otse ja siis vaikselt vajutan gaasi põhja?
100% nõus et tegu ei ole võistlusautoga ja eriti kergesti ta sinna ei saa kah, aga autole antud sportlikke omadusi tahaks ära kasutada
siin ei räägi igastmuudatuste tegemisest sest se on teine rada...