Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu
usu mind, jahutusel on selle mootori jaoks SUUR roll!junsu kirjutas:akule läks korralik 50mm2 akukaabel.ja aku ise täitsa tavaline,suht suur jah,terve akualus täis teist![]()
ja cooler midagi sarnast,kui kasutajal Siim oli.ehk se 001.tegelt ma ei tea ise ka,miks se kõige suurem vaja osta olimingi suurusehullustus
![]()
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
jah, kuid need keisei coolerid tunduvad olema oma jahutusomaduste poolest rohkem iluasjad, kuigi jah, enamvähem stock masinale käib ka.Renn kirjutas:usu mind, jahutusel on selle mootori jaoks SUUR roll!junsu kirjutas:akule läks korralik 50mm2 akukaabel.ja aku ise täitsa tavaline,suht suur jah,terve akualus täis teist![]()
ja cooler midagi sarnast,kui kasutajal Siim oli.ehk se 001.tegelt ma ei tea ise ka,miks se kõige suurem vaja osta olimingi suurusehullustus
![]()
Sa oled sisselaske tempi reaalselt mõõtnud ja võrrelnud sama suurte kärgedega keisei coolerid vs. sinu heade jahutusomadustega cooleritega ??Laisu kirjutas:jah, kuid need keisei coolerid tunduvad olema oma jahutusomaduste poolest rohkem iluasjad, kuigi jah, enamvähem stock masinale käib ka.Renn kirjutas:usu mind, jahutusel on selle mootori jaoks SUUR roll!junsu kirjutas:akule läks korralik 50mm2 akukaabel.ja aku ise täitsa tavaline,suht suur jah,terve akualus täis teist![]()
ja cooler midagi sarnast,kui kasutajal Siim oli.ehk se 001.tegelt ma ei tea ise ka,miks se kõige suurem vaja osta olimingi suurusehullustus
![]()
Pärast Plasmetil sõidetud 230 km/h km distantsil tagasi jõudes stardialasse oli selgelt näha/tunda, kuidas sisselaske poolne cooleritoru oli jahe, erinevalt turbost-coolerisse minev!Ragnar kirjutas:Sa oled sisselaske tempi reaalselt mõõtnud ja võrrelnud sama suurte kärgedega keisei coolerid vs. sinu heade jahutusomadustega cooleritega ??Laisu kirjutas:jah, kuid need keisei coolerid tunduvad olema oma jahutusomaduste poolest rohkem iluasjad, kuigi jah, enamvähem stock masinale käib ka.Renn kirjutas: usu mind, jahutusel on selle mootori jaoks SUUR roll!
Mina läksin odavama vastupanu teed - parajaks sai tehtud FL Volvo kärg, vannid otsakeevitatud ja torustik roostevabast 60,3 mm materjalist

NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
See küsimus oli ilmselt kasutaja Laisu-le suunatud.
Üldiselt viidake ikka kommenteeritavale lõigule mitte kogu lõigule, et pärast ka teised aru saaks, millest jutt parasjagu käib.
Üldiselt viidake ikka kommenteeritavale lõigule mitte kogu lõigule, et pärast ka teised aru saaks, millest jutt parasjagu käib.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
[quote="RagnarSa oled sisselaske tempi reaalselt mõõtnud ja võrrelnud sama suurte kärgedega keisei coolerid vs. sinu heade jahutusomadustega cooleritega ??[/quote]
ei ole mõõtnud ja ei ole vaja ka, sest seda saab aru juba peale vaadates, et need ei ole just kõigeparemad coolerid, näevad välja küll suht kenad. Tihtipeale ei ole ka tuntud tootja coolerid eriti head, nt on konkreetne näide ühe tuntud cooleriga mille tootjanimi algab "G", pealevaadates peaks sobima ka 1000+hp autole, kuid auto millel oli seaalselt ca 500hp olid tõsised probleemid sisselaske tempiga.
Kergema tuuninguga autodele võib neid cooleried panna, kuid kui vähegi rahakott kannatab, siis ei soovita seda. Positiivseks võib pidada neil seda, et hinna ning kvaliteedisuhe on neil paigas.
Aitab OT, kui vaja saab rääkida sellisest asjast PS, mitte risustada kellegi autoteemat.
ei ole mõõtnud ja ei ole vaja ka, sest seda saab aru juba peale vaadates, et need ei ole just kõigeparemad coolerid, näevad välja küll suht kenad. Tihtipeale ei ole ka tuntud tootja coolerid eriti head, nt on konkreetne näide ühe tuntud cooleriga mille tootjanimi algab "G", pealevaadates peaks sobima ka 1000+hp autole, kuid auto millel oli seaalselt ca 500hp olid tõsised probleemid sisselaske tempiga.
Kergema tuuninguga autodele võib neid cooleried panna, kuid kui vähegi rahakott kannatab, siis ei soovita seda. Positiivseks võib pidada neil seda, et hinna ning kvaliteedisuhe on neil paigas.
Aitab OT, kui vaja saab rääkida sellisest asjast PS, mitte risustada kellegi autoteemat.
nujah,ei oska kommenteerida.puudub veel igasugune kogemus.
täna mõõtsin ära bensupumba toite,mis oli ~1,8v väiksem,kui akupinge.on seal mingi jubin vahel kuskil,st et on se normaalne,või peaks hakkama juhtmeid vahetama? kuna aku nagunii pagassi tuleb,siis mõtlesin edaspidi võtta toide otse akult ja kasutada praegust toiteotsa relee lülitusvooluna...?
täna mõõtsin ära bensupumba toite,mis oli ~1,8v väiksem,kui akupinge.on seal mingi jubin vahel kuskil,st et on se normaalne,või peaks hakkama juhtmeid vahetama? kuna aku nagunii pagassi tuleb,siis mõtlesin edaspidi võtta toide otse akult ja kasutada praegust toiteotsa relee lülitusvooluna...?

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
need hädad ei lõpe vist iial
täna laenasin strobo ühe tegelase käest,mis suutis enne süüte paika ajamist lusika nurka visata
nagu kellegi karvane käsi segaks koguaeg...aga selle natukesega,mis ta töötas,sai selgeks,et süüde on ikka VÄGA vale,nimelt oli CAS ühe hamba võrra vale.ehk siis hiline.sellest ka 20l/100le bensukulu.vis valemiga ta käis,seda ei oska küll välja mõelda.nüüd siis tõesti CAS keskasendis ja toimetab enamvähem.AGA nüüd jälle kohe uus teema,nimelt oli paisupaagist tosooli üle ajanud,ültse oli ta kuidagi kahtlast värvi.õli oli siiski veel puhas,aga tõenäoliselt on plokikaanetihend otsad andnud
krt,hetkel pean selle saraga tööl käima,ehk siis igapäevaselt kokku puutuma,mis hakkab üha enam allaandmis mõtteid tekitama...

täna laenasin strobo ühe tegelase käest,mis suutis enne süüte paika ajamist lusika nurka visata


Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
tere
kirjutan siis oma seiklustest ka natuke.sai siis kaanetihend päris minema lastud vahelt ja cometic soetatud.pea käis Tõukuris lihvimisel.klapid tehti ka ära(sooveldati+puksid+tihendid)+ survestamised ja müllud:D.peale paari tundi tööd täna hommikul saabus siis lõpuks esimese käivituse aeg...käima läks kohe,küll aga oli kolmepütane.tiksus paarkümmend sekundit...jätsin seisma ja oh üllatust,ilus suur õliloik kanalis
lähemal uurimisel selgus,et kaane ja ploki vahelt tuleb kurivaim
turbo poolt küljest kolmanda-neljanda silindri vahekohast.
krt,kaanetihendeid elujooksul kümne ringis juba vahetatud,aga siukest pulli pole veel olnud:S ploki pind oli ka ilus...
ahjaa,metalltihendit ju teist korda enam tagasi panna ei või??


kirjutan siis oma seiklustest ka natuke.sai siis kaanetihend päris minema lastud vahelt ja cometic soetatud.pea käis Tõukuris lihvimisel.klapid tehti ka ära(sooveldati+puksid+tihendid)+ survestamised ja müllud:D.peale paari tundi tööd täna hommikul saabus siis lõpuks esimese käivituse aeg...käima läks kohe,küll aga oli kolmepütane.tiksus paarkümmend sekundit...jätsin seisma ja oh üllatust,ilus suur õliloik kanalis


krt,kaanetihendeid elujooksul kümne ringis juba vahetatud,aga siukest pulli pole veel olnud:S ploki pind oli ka ilus...
ahjaa,metalltihendit ju teist korda enam tagasi panna ei või??


Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
ei nii hull asi pole.silindrisse ilmselt õli ei jõudnud.3 ja 4 silindri küünlad keerasin kohe maha,need olid ilusad vähemalt.kompressioon oli ka olemas ja vähemalt 3-4 võrdne.(teisi ei mõõtnud)
siis läheb tihendikomplektis olev reinz järgmisena vahele
pole ni rikas,et iga nädal 2,5k eest kaanetihendit osta...
siis läheb tihendikomplektis olev reinz järgmisena vahele

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06