
K:Turbo minu autole
Hea küsimus aga vastata ei saa vist keegi. See ju sõltub mootori hetke seisukorrast, mootori projekteeritud ja reaalsest tugevusvarust, kütusesegust ja selle temperatuurist, silindri kaanest ja sisselaske kanalitest, süütenurgast jne jne. Heade tuunimiseeldustega mootor kannatab u. 0,4 - 1 bar ülerõhku. Aga see ei tee sind targemaks, hea oleks kui saa uuriks, inimestelt otse või foorumitest, kes on turbotanud või lihtsalt forseerinud sellist tüüpi mootorit nagu sul. Nemad äkki jagavad oma reaalseid kogemusi kui palju võiks sarnane mootor stokis kannatada (kui sa teed seda, seda ja seda) eeldusel, et mootor on heas korras.
Ise sõidan praegu 924-ga ringi 0.77 baarise rõhuga, surveaste 9.3:1 ja mootor on '83a ning ühtki remonti pole tehtud.
Praeguseks üle 2000km pidevat tallamist ja paar kiirendusvõistlust probleemideta vastu pidanud, aga kõige selle põhjuseks on vaid üks asi. Nimelt mõistusega tehtud häälestus, seda aga võimaldab ainult programmeeritav aju.
Nii et budget projekt ei tähenda teps mitte põhjakeeratud kütuserõhuga madalatelkoormustel turtsuvat ja plärtsuvat mootorit, kus lisaks ei ole kontrolli süütemomendi üle, vaid peakski alustama mõtlemist, kuidas kombot juhtida. Vihje: turbo vahelepanek on kõige lihtsam, aga selle korralikult töölesaamine juba veidi raskem
EDIT: Ja progetav aju ei pea tähendama 25 000+ kr maksvat,piisab kasvõi Megasquirdist.Teeb töö kenasti ära.
Praeguseks üle 2000km pidevat tallamist ja paar kiirendusvõistlust probleemideta vastu pidanud, aga kõige selle põhjuseks on vaid üks asi. Nimelt mõistusega tehtud häälestus, seda aga võimaldab ainult programmeeritav aju.
Nii et budget projekt ei tähenda teps mitte põhjakeeratud kütuserõhuga madalatelkoormustel turtsuvat ja plärtsuvat mootorit, kus lisaks ei ole kontrolli süütemomendi üle, vaid peakski alustama mõtlemist, kuidas kombot juhtida. Vihje: turbo vahelepanek on kõige lihtsam, aga selle korralikult töölesaamine juba veidi raskem

EDIT: Ja progetav aju ei pea tähendama 25 000+ kr maksvat,piisab kasvõi Megasquirdist.Teeb töö kenasti ära.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jah, see ka kindlasti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi S4 2,2T 20v on tehasest surveastmega 9,3. Tehase poolt on rõhk 1,2 bar aga sõidetakse ka üle 2,0 bar rõhuga ja ka siis ei pruugi veel pilpaid lennata.Siim-R kirjutas:Palju oleks siis 9.4 surveastmega mootorile stockina rõhku panna ,kui jätta phmt.standard elemendid,ja nii et kohe lailai ei läheks midagi
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kas sulle eelmistest postidest midagi külge ei jäänud?
Lisa sinna MegaSquirt vms aju koos WB anduriga, muidu pole vastupidavust koos kiirusega loota.
Silver: Audi 2.2T on sepistatud sisuga ja korraliku pentroof-põlemiskambriga mootor, sellise puhul on normaalne 9.3 surveaste.
Sellel Peugeot'l on parimal juhul sepistatud väntvõll (kui sedagi).
Üks on tehasest tulnud turbomootor, teine odava otsa vabalthingav. Pole võrreldavadki.

Lisa sinna MegaSquirt vms aju koos WB anduriga, muidu pole vastupidavust koos kiirusega loota.
Silver: Audi 2.2T on sepistatud sisuga ja korraliku pentroof-põlemiskambriga mootor, sellise puhul on normaalne 9.3 surveaste.
Sellel Peugeot'l on parimal juhul sepistatud väntvõll (kui sedagi).
Üks on tehasest tulnud turbomootor, teine odava otsa vabalthingav. Pole võrreldavadki.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No asi ei ole vaid kestmises, kuigi ka seda pole loota (vabalthingava süütegraafikuga tapab laadega auto päris kiirelt).
Kui tahad segu kõrgematel pööretel rikkamaks saada (turbo seda nõuab), siis tühikäik ja madalamad koormused on sul täiesti pees. Auto ei käi üldse. Ja kas kütusekulu 15l/100km peale keskmiselt kõlab meelitavalt?
Kui tahad segu kõrgematel pööretel rikkamaks saada (turbo seda nõuab), siis tühikäik ja madalamad koormused on sul täiesti pees. Auto ei käi üldse. Ja kas kütusekulu 15l/100km peale keskmiselt kõlab meelitavalt?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;