Aga mis variante veel on väimalik teha kuulsin sellist juttu et kui panna audi tt turbo peale, et siis pidi saama kuskil 100 heppa juurde (kas keegi oskab õelda kas see jutt vastab tõele)
wv golf kirjutas:Aga mis variante veel on väimalik teha kuulsin sellist juttu et kui panna audi tt turbo peale, et siis pidi saama kuskil 100 heppa juurde (kas keegi oskab õelda kas see jutt vastab tõele)
Turbo, voi kompressor!
Aga vist koige lihtsam lahendus VR6
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color] www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Eeldates, et sul on 1.8T siis viimane soovitus ei ole ehk kõige asjalikum :P
Isiklikult panustaks audi TT tehnika peale, millel suurtes piirides sarnane mootor ja 225 hj.
Ca 20K eest on reaalne see 225hj ka kätte saada. Kui see käes siis tekib vajadus kangema siduri ja LSD (piiratud libisemisega differ) järgi. Mis on ca jägmised 20K.
Minu Golf IV GTI'l on siis MTM 232 pakett:
Chip, roostevaba 2.5" Kat-back, suurem väljalaskekollektor, turboks KKK k04. Lubati 232 hj @ 5600 rpm ja 340 Nm @ 4200 rpm
Maksma läinud ca. 3000-3500€ Soomes.
Pole veel dynos käinud aga usun et asi vastab tõele. Minek muutus radikaalselt.
wv golf kirjutas:Mida teha ja kus lasta teha et saada autot kiiremaks.
Selele küsimusele on võimalik vastata kolme sõnaga.
need on:
esimene sõna: NOS
teised kaks sõna: Top Parts.
...
sisutule küsimusele sisuline vastus
igapäevaselt tänaval kasutamiseks on nos ikka jama idee. endal oli a4 1,8tq ja sellele oli paigaldatud k04, chip, k&n paneel ja katita sportsumpa ning käis edasi väga hästi. eelmise omaniku sõnul oli ka tegemist 230hp paketiga.
kuna golfil sama vag 1,8t mootor, siis soovitaksin küll julgelt sama teed pidi minna või kui pappi jagub, siis garretti poole piiluda http://www.atpturbo.com/root/releases/release090105.htm
110 ja 132kw vw 1.8t kasutab sama turbot, chiping on teine ja õhu sisse võtu torud paar tüki on erinevad (jämedamad). Se on kõige lihtsam ja odavam. Ilmselt. Edasi saab juba custom juppidega. Kui tehse kivi (aju ei leia) võib ju võtta mõne djuuning firma 132kw chipi mis siis annab u147kw. es chip maksab ca 7000.- näiteks
1.8T mootorist saab turbo (nt GT2863) ja aju vahetusega programmeeritava vastu juba rohkem, kui 220-230 hj (Kokku umbes 25 000-30 000kr). Kui mõned tuhanded raha lisaks panna ja turbole ülemineku asemel uus kolle ehitada, võib juba suuremat võimsust loota. Mõistagi tahaks iis juba IC ka apgreidi aga siis on käes ka enamiku 1.8T mootorite sisude lagi.