Mitsu Outlander Turbo '06 - JustMe

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Deforseerida saab ju ka nõrgemat mootori sisu kasutades.
See tõmbab sel juhul väga suured piirid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rainer
Postitusi: 11
Liitunud: 09.04.2006 13:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rainer »

Vastuseks ühele sinu teisele probleemile: Turborõhu vooliku saad tuua salongi kõrvalistuja jalgade juures oleva juhtme läbiviigu kaudu, tõenäoliselt on sealt ka su signalisatsiooni juhe salongi viidud.
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

rainer kirjutas:Vastuseks ühele sinu teisele probleemile: Turborõhu vooliku saad tuua salongi kõrvalistuja jalgade juures oleva juhtme läbiviigu kaudu, tõenäoliselt on sealt ka su signalisatsiooni juhe salongi viidud.
Selle leidsin juba üles jah, tänks :)

Rõhku näitab kell siis kuni 1.0 bari ca 3500 pöörde juures, 6500 pöörde juures kuskil 0.7.
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Küsimus - mis juhtub kui wastegate kruvi paar keeret peale keerata. Turborõhk tõuseb? Soovitati seda teha, kuid aus olla , siis ei soovi turborõhku küll tõsta.
rainer
Postitusi: 11
Liitunud: 09.04.2006 13:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rainer »

Kuna ei pea inglise keeles väga tugevaks panen sulle siia, mis leidsin.
Diferentsiaali korpus on sama, mis evo 8- l ja 9- l samuti laagrid ja pooltelje otsad, mis korpusesse lähevad. Ülejäänud asjad on sarnased Pajero Io le(meil Pinin) ja Space Wagon neliveolise variandiga. Vaevalt keegi täpselt sulle ütleb, et 1:1 mingi LSD sinna sobib eks ta rohkem selline proovimise versioon ole.
Mingisugused LSD komplektid leidsin ma siit(www.rallyshop.ee) uuri äkki teavad rohkem.
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Küsimus selline, et millistele autodele annab panna elektroonilist turborõhu kontrollerit (boost controller) ? Et kas antud vidina install sõltub ka auto turbosüsteemi ehitusest või annab seda suhteliselt igale masinale paigaldada?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Saab igale autole installida.
Originaal solenoid jääb üldjuhul lihtsalt "õhku" reguleerima :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Siit nüüd teine küsimus, et milline boost controller on hea? Millised need variandid üldse on, tean vaid Apexi ja HKS omi aga mis neil nagu erilist vahet on?

Hea oleks, et näitaks rõhku sõiduajal, maksimum rõhku ja saaks panna vähemalt kaks erinevat seadistust, mida saaks siis nupuvajutusega vahetada. Ma saaks siis oma praeguse mehaanilise boostikella ära võtta.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Küsimus veel selline, et kas el. boost controllerit on raske paigaldada? Ehk on selleks vaja keevitamist/puurimist või mismoodi see solenoid paigaldatakse?
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

kui salongist mootoriruumi juhtme vedamiseks tõesti mingit võimalust ei õnnestu leida,siis võib puuri vaja minna küll :) muu peaks olema juhtmete ühendamise vaev + solenoidi paigaldus vaakumvooliku vahele...
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

junsu kirjutas:kui salongist mootoriruumi juhtme vedamiseks tõesti mingit võimalust ei õnnestu leida,siis võib puuri vaja minna küll :) muu peaks olema juhtmete ühendamise vaev + solenoidi paigaldus vaakumvooliku vahele...
Tnx. Sai nati ise kah erinevaid manuale loetud netist ja tõsi ta on , et ei tohiks väga keeruline olla. Ise eeldasin, et peab nati rohkem vaeva nägema. Aga äkki siis saab selle turbo süsteemi endale täpsemalt selgeks kah :)
Vasta