Mitsu Outlander Turbo '06 - JustMe
Deforseerida saab ju ka nõrgemat mootori sisu kasutades.
See tõmbab sel juhul väga suured piirid.
See tõmbab sel juhul väga suured piirid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Selle leidsin juba üles jah, tänksrainer kirjutas:Vastuseks ühele sinu teisele probleemile: Turborõhu vooliku saad tuua salongi kõrvalistuja jalgade juures oleva juhtme läbiviigu kaudu, tõenäoliselt on sealt ka su signalisatsiooni juhe salongi viidud.

Rõhku näitab kell siis kuni 1.0 bari ca 3500 pöörde juures, 6500 pöörde juures kuskil 0.7.
Kuna ei pea inglise keeles väga tugevaks panen sulle siia, mis leidsin.
Diferentsiaali korpus on sama, mis evo 8- l ja 9- l samuti laagrid ja pooltelje otsad, mis korpusesse lähevad. Ülejäänud asjad on sarnased Pajero Io le(meil Pinin) ja Space Wagon neliveolise variandiga. Vaevalt keegi täpselt sulle ütleb, et 1:1 mingi LSD sinna sobib eks ta rohkem selline proovimise versioon ole.
Mingisugused LSD komplektid leidsin ma siit(www.rallyshop.ee) uuri äkki teavad rohkem.
Diferentsiaali korpus on sama, mis evo 8- l ja 9- l samuti laagrid ja pooltelje otsad, mis korpusesse lähevad. Ülejäänud asjad on sarnased Pajero Io le(meil Pinin) ja Space Wagon neliveolise variandiga. Vaevalt keegi täpselt sulle ütleb, et 1:1 mingi LSD sinna sobib eks ta rohkem selline proovimise versioon ole.
Mingisugused LSD komplektid leidsin ma siit(www.rallyshop.ee) uuri äkki teavad rohkem.
Saab igale autole installida.
Originaal solenoid jääb üldjuhul lihtsalt "õhku" reguleerima
Originaal solenoid jääb üldjuhul lihtsalt "õhku" reguleerima

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siit nüüd teine küsimus, et milline boost controller on hea? Millised need variandid üldse on, tean vaid Apexi ja HKS omi aga mis neil nagu erilist vahet on?
Hea oleks, et näitaks rõhku sõiduajal, maksimum rõhku ja saaks panna vähemalt kaks erinevat seadistust, mida saaks siis nupuvajutusega vahetada. Ma saaks siis oma praeguse mehaanilise boostikella ära võtta.
Hea oleks, et näitaks rõhku sõiduajal, maksimum rõhku ja saaks panna vähemalt kaks erinevat seadistust, mida saaks siis nupuvajutusega vahetada. Ma saaks siis oma praeguse mehaanilise boostikella ära võtta.
Tnx. Sai nati ise kah erinevaid manuale loetud netist ja tõsi ta on , et ei tohiks väga keeruline olla. Ise eeldasin, et peab nati rohkem vaeva nägema. Aga äkki siis saab selle turbo süsteemi endale täpsemalt selgeks kahjunsu kirjutas:kui salongist mootoriruumi juhtme vedamiseks tõesti mingit võimalust ei õnnestu leida,siis võib puuri vaja minna küllmuu peaks olema juhtmete ühendamise vaev + solenoidi paigaldus vaakumvooliku vahele...
