Dünostendid Eestis arutelu
väike küsimus selle dynomax düno kohta. 
nimelt minuteada kontrollitakse dünonäidu õigsust selle järgi, et 5252rpm peaksid graafikul ristuma hp ja ft.lbs jooned alati ristuma. teie lehel toodud graafikutel ei ole see aga nii millegipärast.
leidsin netist väikse loo ka selle kohta:
http://www.revsearch.com/dynamometer/to ... power.html
Horsepower = torque x rpm / 5252.
At 5252 rpm the horsepower and torque numbers will be exactly the same.
			
			
									
						
										
						nimelt minuteada kontrollitakse dünonäidu õigsust selle järgi, et 5252rpm peaksid graafikul ristuma hp ja ft.lbs jooned alati ristuma. teie lehel toodud graafikutel ei ole see aga nii millegipärast.
leidsin netist väikse loo ka selle kohta:
http://www.revsearch.com/dynamometer/to ... power.html
Horsepower = torque x rpm / 5252.
At 5252 rpm the horsepower and torque numbers will be exactly the same.
- 
				hellraiser
- Postitusi: 13
- Liitunud: 30.07.2006 21:05
- Kontakt:
Kas see mitte nii ei ole siiski, et 5252 juures ristuvad graafikud ainult sellisel juhul, kui sul on tq ja hp graafikud täpselt samas skaalas ning samas 0 punktis. Ehk siis 5252 pöörde juures on _väärtus_ võrdne. Kui skaalad on samad, tuleb ristumispunkt tõesti sinna.RFL kirjutas:väike küsimus selle dynomax düno kohta.
nimelt minuteada kontrollitakse dünonäidu õigsust selle järgi, et 5252rpm peaksid graafikul ristuma hp ja ft.lbs jooned alati ristuma.
Horsepower = torque x rpm / 5252.
At 5252 rpm the horsepower and torque numbers will be exactly the same.
Dynomaxi lehe graafikuid vaadates on need aga teistusugused.
Porsche 951 '86 - http://stuttcars.com/
			
						Vaatasin, et programm toetab ka õhurõhu, temperatuuri ning niiskuse (toa parameetrid) input signaale- kas need on ka kasutusel või plaanis vähemalt kasutusele võtta?
PS! Dynomax.ee lehel "proEktid" asemel võiks "proJEktid" ikka olla kirjas, kuidagi ilusam..
			
			
									
						
							PS! Dynomax.ee lehel "proEktid" asemel võiks "proJEktid" ikka olla kirjas, kuidagi ilusam..
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
			
						Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Signali kohta tean, et näitab ohurõhu, temperatuuri, A/F etc. Kui on huvi, helistage Maximile, et rohkem infot saada 5094142, või tulge kohale: Tööstuse 54xjan kirjutas:Vaatasin, et programm toetab ka õhurõhu, temperatuuri ning niiskuse (toa parameetrid) input signaale- kas need on ka kasutusel või plaanis vähemalt kasutusele võtta?
PS! Dynomax.ee lehel "proEktid" asemel võiks "proJEktid" ikka olla kirjas, kuidagi ilusam..

Toyota Supra MKIV
			
						Soomes, Leedusahto42 kirjutas:kas 4wd ka kuskilt paistab, nii huvi pärast

Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
			
						[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm


