See on siis revalist tellides tutikad osad+ töö?ranz kirjutas:60K ja natuke peale... nüüd kindlustus mõtlebLaisu kirjutas:aga anna teada mis see remondi kalkull tuleb..
Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Ei tea ausaltöelda, mina läksin töökotta ja lasin sealt pakkumise teha.jannyy kirjutas:See on siis revalist tellides tutikad osad+ töö?ranz kirjutas:60K ja natuke peale... nüüd kindlustus mõtlebLaisu kirjutas:aga anna teada mis see remondi kalkull tuleb..
Ise sain täna revalist juppe kokku lüües ainult varuosade peale ca 50K juba... ehk siis arvan, et kasutatud seal hinnapakkumises kõiki vähemalt küll mitte revali osasid ei ole... kipun arvama, et suuremosa sellest hinnast võtab enda alla töömaht.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kui tõesti suurem osa sellest 60k´-st võtab enda alla tööraha, siis peaks vist hakkama sellega leiba teenima....
Sinu autol pmst siiski väga väiksed vigastused võrreldes paljudega, mis üles pekstakse...kas plekitööd peale selle tagumise tuledealumise riba ka on? või on ülejäänud ainult uute juppide külgeladumise + värvimise vaev?
Sinu autol pmst siiski väga väiksed vigastused võrreldes paljudega, mis üles pekstakse...kas plekitööd peale selle tagumise tuledealumise riba ka on? või on ülejäänud ainult uute juppide külgeladumise + värvimise vaev?
Kahjuks jään vastuse võlgu, töökoda tegi pakkumise sellise nagu tegi ning detailselt pole mina veel midagi näinud... ka selle juppide ning tööraha osas mõtlesin pigem selle suuremosa all üle 50% koguhinnast, samas kuna ise sedalaadi tööd ei tee siis ei saa kindlalt midagi väita (oma ala töös on küll paljud asjad nii, et töö hind on kallim kui paigaldatav seade ise).altz kirjutas:Kui tõesti suurem osa sellest 60k´-st võtab enda alla tööraha, siis peaks vist hakkama sellega leiba teenima....
Sinu autol pmst siiski väga väiksed vigastused võrreldes paljudega, mis üles pekstakse...kas plekitööd peale selle tagumise tuledealumise riba ka on? või on ülejäänud ainult uute juppide külgeladumise + värvimise vaev?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Tööraha seal poolt kindlasti pole.
Enamjaolt maksavad siiski stanged. Kas S-i stanget üldse on B osana saada?
Esimene stange ometigi originaali pähe ei lähe?
Avarii pool on piltidelt vaadatuna siiski kökimöki.
Esiosas ainult väike kõks, cooler vajab vahetust nagu sa ütlesid.
Tagaosa tahab natuke rohkem vaeva aga kui tegu oleks tavalise kupeega, siis vast tagaotsa remont~10k-15k kanti jääks.
Enamjaolt maksavad siiski stanged. Kas S-i stanget üldse on B osana saada?
Esimene stange ometigi originaali pähe ei lähe?
Avarii pool on piltidelt vaadatuna siiski kökimöki.
Esiosas ainult väike kõks, cooler vajab vahetust nagu sa ütlesid.
Tagaosa tahab natuke rohkem vaeva aga kui tegu oleks tavalise kupeega, siis vast tagaotsa remont~10k-15k kanti jääks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Stangesid B osana vaevalt saada on jah. Esistange on ainus mis jäi minu enda peale, seda küsis kalkulatsiooni teinud mees kohe, et mis me stangega teeme, ma siis pakkusin välja ICE poolt pakutud variandi ja selle hinna ta sinna kirja ka pani.Mihkel kirjutas:Tööraha seal poolt kindlasti pole.
Enamjaolt maksavad siiski stanged. Kas S-i stanget üldse on B osana saada?
Esimene stange ometigi originaali pähe ei lähe?
Avarii pool on piltidelt vaadatuna siiski kökimöki.
Esiosas ainult väike kõks, cooler vajab vahetust nagu sa ütlesid.
Tagaosa tahab natuke rohkem vaeva aga kui tegu oleks tavalise kupeega, siis vast tagaotsa remont~10k-15k kanti jääks.
Esiosa väike kõks tähendab kaht uut udutuld (kasutatuna praktiliselt võimatu leida, B osa pole, originaalis kokku 3400.-), vahetamist vajavad mõlemad tuled (kinnitused kõik puru, klaas ise terve, reval pakub ka ainult raami ennast mis on kokku hinnaga 2K), cooler... peab otsima, ehk leiab 1500.- eest nagu eelmise kasutatuna sain, kui mitte peab minema custom made cooleri teed sest originaal on 7K+, custom made omaga saaks 5-6K hakkama, stange, kokku 2700.- + stange viimistlus ja värvimine... stange tagust tala mille sees jookseb ka cooleri toru veel näinud ei ole, luugi tuledevaheline osa on sees, nurkades voldid sees, paika venitamine, eeltöö, värvimine. Juba siit tuleb kokku ainult juppide peale kõvasti üle 10K (oleneb kuidas mida saab) + töö ja keegi ei ütle, et ootamatusi ei tule sealt tagant.
Tagastange hinda ei teagi kuna reval ei anna tootekoodile vastet

Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
No esiosal on kõik kõverad asjad stangega seotud.
Seda ma väikese kõksu all silmas pidasingi.
Avarii on ikka siis, kui juba lansekad ka kõverad on.
Tagaosast ei saa pildilt nii täpselt aru aga rattakoobaste juurest tundub sirge olevat, seega ka ei midagi väga hullu.
Poleks see auto S2 oleks kalkull tunduvalt odavam.
Enamus rahast on siiski varuosad.
Olen ka ühe Subaru ainult esiotsa (esiosa oli ilusti alles veel) avarii kalkulli näinud ja
selle raha eest saaks sinu auto korda + 3 korraliku S2-te lisaks
Seda ma väikese kõksu all silmas pidasingi.
Avarii on ikka siis, kui juba lansekad ka kõverad on.
Tagaosast ei saa pildilt nii täpselt aru aga rattakoobaste juurest tundub sirge olevat, seega ka ei midagi väga hullu.
Poleks see auto S2 oleks kalkull tunduvalt odavam.
Enamus rahast on siiski varuosad.
Olen ka ühe Subaru ainult esiotsa (esiosa oli ilusti alles veel) avarii kalkulli näinud ja
selle raha eest saaks sinu auto korda + 3 korraliku S2-te lisaks

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei ole see asi nii roosiline midagi nagu eespool kirjutasite...
Peale erinevaid läbirääkimis kindlustusega saime asja niikaugele, et kindlustus maksab mulle 40K ja ma pean sellega ise hakkama saama. Minu enda tehtud kalkulatsioon tuli küll paartuhat üle selle... kuid ehk leian mõned jupid veel kasutatuna ning siis peaksin omadega mäel olema.
Peale erinevaid läbirääkimis kindlustusega saime asja niikaugele, et kindlustus maksab mulle 40K ja ma pean sellega ise hakkama saama. Minu enda tehtud kalkulatsioon tuli küll paartuhat üle selle... kuid ehk leian mõned jupid veel kasutatuna ning siis peaksin omadega mäel olema.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Asjalood nüüd niikaugel, et sai käidud ja ühe laksuga coupe küljest tagumik maha lõigatud, sama masina küljest sain ka lisaga tagastange... selline vägagi tagasihoidlik, kuid märkimisväärne. Täna sai käidud ka talinas ning sealt ära toodud tutikad valged suunad ning udutuled, samuti tõin uhiuue cooleri (pea 2x suurem kui originaal:P) ja MBC. Viimati nimetatu läheb muidugi külge siis kui auto uuesti liikuv on. Leidsin ka ühe puuduva tagatule :D kuna teisel on ainult kinnitused puruks siis püüan nood lihtsalt kinni uuesti panna ja sellega asi piirduks. Ette tuleb uuesti RS2 replica stange kuid siis väikeste modifikasioonidega:P
Nüüd esmaspäev anna tellimuse revalisse ning ootan sealt viimaseid juppe ja siis jääb üle ainult töökoja aja ootamine.
Nüüd esmaspäev anna tellimuse revalisse ning ootan sealt viimaseid juppe ja siis jääb üle ainult töökoja aja ootamine.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
to ranz:
Sa siin eespool mainisid et keerad teiselt autolt WG maha ja paned enda autole kuna ei jõua lahti keerata seda polti või mida iganes WG peal..
Seda asja tehakse ju kuumutades lahti.
Siin ühel Audi 200-l hakati kah WG-lt nö süütust võtma
ja see polt ei tulnud üldse kergelt lahti..kui aga WG-i kaan kuumax sai aetud siis tuli väga lihtsalt.
Sa siin eespool mainisid et keerad teiselt autolt WG maha ja paned enda autole kuna ei jõua lahti keerata seda polti või mida iganes WG peal..
Seda asja tehakse ju kuumutades lahti.
Siin ühel Audi 200-l hakati kah WG-lt nö süütust võtma

Powered by K04
Korra käis ka see mõte peast läbi jah, et võibolla peab kuum olema jne... kuid kõikidel teistel milledel neid maha võtnud olen on asi kohe lahti, ei miskit kuumutamist. Kuna teine kaan oli kohe võtta siis ei hakanud sellega mässama ka.Tamar kirjutas:to ranz:
Sa siin eespool mainisid et keerad teiselt autolt WG maha ja paned enda autole kuna ei jõua lahti keerata seda polti või mida iganes WG peal..
Seda asja tehakse ju kuumutades lahti.
Siin ühel Audi 200-l hakati kah WG-lt nö süütust võtmaja see polt ei tulnud üldse kergelt lahti..kui aga WG-i kaan kuumax sai aetud siis tuli väga lihtsalt.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Cooler siis näeb vana kõrval välja selline:


Ja seest siis taoline:

Nüüd pean mõtlema ja vaatama kui palju ning milliseid klambreid, põlvi, üleminekuid ja torusid mul vaja läheb, et ka need ära osta. Kindel on see, et ringlus tuleb originaaliga võrreldes vastupidine, puhutakse torusse ning coolerist väljuv ots läheb kohe ülesse edasisise sisselaske toru peale.
Lisaks selgus täna ka üks halb asi.... ostetud udukad ja suunad ei lähe omavahel kokku
või tähendab, et läheb kokku kuid klaasid jäävad eri tasapindadele... siinkohal on ainus hea asi see, et asjad ostetud uutena ning vahetus pole nagu raske ju.
Ja seest siis taoline:
Nüüd pean mõtlema ja vaatama kui palju ning milliseid klambreid, põlvi, üleminekuid ja torusid mul vaja läheb, et ka need ära osta. Kindel on see, et ringlus tuleb originaaliga võrreldes vastupidine, puhutakse torusse ning coolerist väljuv ots läheb kohe ülesse edasisise sisselaske toru peale.
Lisaks selgus täna ka üks halb asi.... ostetud udukad ja suunad ei lähe omavahel kokku

Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.