BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Mihkel kirjutas:Kui sul Igor-i juurde asja millalgi, siis võid "in case" ise ka uurida temalt.
Ma proovin seda kohta nii palju kui võimalik siis vältida - iga kord kui seal olen käinud siis pärast on selline mõnus prükkari tunne, seega ei ole erilist lootust et ma ka sinna lähiajal sattuks... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sa pead silmas neid varuosahunnikuid või üldse Igor-i külastamist?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Jah, õliste ja muidu räpaste varuosade hunnikutes sobramist...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

samas võib igorist aru ka saada. äri tuleb ju odavalt ajada :lol:
aga sellegipoolest on palju meeldivam kogemus ühe teise Saue ärika juures :)

ps. loodan et minust oli kasu...
kui midagi jälle puudu jääb, tõmba traati... see paistab efektiivsem olevat, kui foorumis minuga jahumine...
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Üritan jah selle õlirõhuanduri kronsa homme ära pesta korralikult ja vahetüki voolikule otsida, et saaks kolmiku vähe kaugemale viia.
Häda pärast kannatab seda kolmikut vast otse ka üplokikaane küljes hoida, kuna mul ta püsti kaane küljes mitte küliti.
Corradol ta ka veel ära pole murdunud erinevalt mõnedest juhtumitest.

Ehk leiab sellele keermele vastava banjo boldi või mõne stutsi, kuhu banjo sobiks otsa.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vahepeal sai M20B25 segusiibri jaoks käsitööna vaheflants tehtud ja ka külmkäivitus pihusti asemele flants.
Valmistamisvahenditeks olid tikksaag ja vene puurpink (rihmülekandega) :)
Teist korda ei ole isu sellist asja koduste vahenditega ette võtta.
Samuti tegin mõned augud pimedaks ja ühe väljavõtte segusiibrile juurde.

Pilt Pilt Pilt Pilt

Peale tänast nokitsemist oli vaatepilt selline:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Täna käis mootor esimest korda ilma jagajata :evil:
Nüüd veel vaja juhtmestik korralikult lõpuni teha.
LC-1 on piltidel ühendatud ajutiselt, et andurit ära ei rikuks mootori töötamisel.

Hetkel siis auto vell vabalthingav.
Vaja Subaru sõitma panna uuesti, siis lendab Bemm garaaži, et turbiin külge monteerida ja cooler ette panna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

eh ei vicinud ka poteka jaoks paremat süsteemi mõelda? :lol:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

crisp kirjutas:eh ei vicinud ka poteka jaoks paremat süsteemi mõelda? :lol:
EIP, sinu setupi peal töötas ju ilusti antud lahendus ja milleks aega raisata ;)

Täna sai asi juba enamvähem heaks ka häälestatud. Vaja veel datalog-imise ja silumisega tegeleda.
1.8 NA kohta ampsab edasi küll. Üllatama paneb see, et esimese käiguga üle 2k pöörde startides pole nagu eriti pidamist :shock:
Esimene käib ikka väga kiiresti piirajasse. Hoopis teine teravus on asjal kui stock ajuga.
Ja lõpp on ka nüüd olemas ilmselt tänu suuremale segusiibrile.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

enam ei ole siis selleist tunnet, et viimased 1000 rpm jõuetud oleks?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei ole, lõpp hakkabki elama just.
Aga see stock nukk pidi enivei 6000rpm pealt ära surema ja sinna on mul piiraja ka pandud.

Eile panin pulli pärast G-Techi ka korra külge.
3.0s 20m ajaga tuli keskmiseks tulemuseks:
2.5s 0-40
4.3s 0-60
6.6s 0-80
9,7s 0-100
400m ei hakanud mõõtma, kuna sild tuleks enne ära reguleerida.
Pole paha 1.8 8V kiviaegse mootori kohta, mis on stockis 77kw.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Mihkel kirjutas: Aga see stock nukk pidi enivei 6000rpm pealt ära surema ja sinna on mul piiraja ka pandud.
kust see info pärineb?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

IXer e30tech-ist väitis nii mingis postis.
Tema peaks old school BMW-dest ilmselt kõike teadma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

okei. Aga kas sa ise pole proovinud, et mis peale 6Krpm'i tuleb? kas kukub kiiresti või..?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Maks jõud oli 5300rpm juures G-Techi järgi.
Eks ma pean proovima, kas see sõites tunda ka annab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

Aga minuarust peaks ikkagi pöörded ülespoole laskma, kui võimsuse tipp, sest peale käiguvahetust viskab ju pöörded alla ja mida kõrgemale pöörded lased seda kõrgemale pöörded peale käiguvahetust jäävad ning jõu kiiremini kätte saab :roll: .
Vasta