Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1

Postitus Postitas zoom1 »

Auto sai siis ostetud rohkem hobisõitude tarbeks.
Tehtust niipalju et peal juba suurem turbo T28, boost controller, walbro bensiini pump, omp koonus

Orig turbo, -pumba ja 1,0 bar-iga sõitnud 14,8s

Millegipärast tundus sunny algul veic kiirem :shock:

Mingid pildid :oops:


Pilt
Pilt
ehtne maastur :lol:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis zoom1, 23.04.2005 21:34, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

hia projekt sul käsile võetud! Kui aega räägi ka natukene oma nissanist.
Kas kütuse pumba vahetasid ise ära? kui siis kust leidsid selle?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

pump oli varem vahetatud.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

keerasin rõhu 0,8bar peale ja nüüd imelikult poob 4000-5000rpm siis hakkab jälle minema.
Ja kui pikalt põhja gaasiga kiirendada siis vahel teeb paugu nagu keraks keegi järsku kütte ja sädeme kinni - lihtsalt tuleb korraks jõnks sisse :?

Kas tõesti juba jääb kütusest väheks, enne sõitis 1bariga väidetavalt ja suht edukalt :roll:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Vastus enda küsimusele - kütust saab liiga vähe.
Mõõtsin segu ära ja seda nagu polekski, :lol: keerasin rõhku vähemaks.

Eks järgmisena proovin mis 1 või 2 lisapihustiga teeb (sunny puhul nt ilma nendeta ma ei saanudki liikuma)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

no Sunny oli sul N/A ja turboinstalliga kaasnes väga suur kütusepuudus. 200sxil peaks orig pritse teatud piires piisama ka suurema boostiga, selleks vaja pihustite lahtioleku aega pikendada = chiptuning. See oleks alguseks kindlasti parem lahendus kui lisapihustite paigaldus
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Seda küll aga pihustite paigaldus ei lähe mulle midagi maksma ja huvi pärast proovin ära mis tegema hakkab.

Eelmise turboga sõitis 1bar ja segu jäi normipiiridesse, nüüd keerasin 0,8+~ ja segu hakks juba väga lahjaks jääma, 1bar jaoks on siis vaja vähemalt 1 pihustit juurde.

Kas enne turbot õlijahutus radikat panna on mingit mõtet, turbos nagunii läheb õli jälle kuumaks. Või on mingi parem varjant kuhu radikat panna, siis oleks ka kolbide jahutuspihustitest rohkem kasu.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Väiksema turboga oli rõhk kõrgel pöördel ju väiksem? Nüüd suudab rõhku pikemalt hoida ja selle pärast jääbki kütusest puudu...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

jäi 2 silma vahele, et tootlikum föön paigaldatud. Sel juhul pole mõtet enam rääkida üksnes rõhust, siin tuleb arvestada juba ka õhukogusega.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mõtlesin et kirjutaks midagi.

Fuel cut eemaldatud (chip janno käest). Segu on kuni 0,9 bar normis. Alates 1,1 bar aga ei ole enam nii rõõmus see asi.

Uus summuti 2,5" + 1 reso. Outlet pipe on orig 54mm seest - arvan et peaks piisama

Saabi cooler paigaldatud.
Aku pagassi viidud, kuna kapoti alla enam ei mahtund.

Tulemas 2x370cc lisapihustid nende juhtimimine hakkab välja nägema ka miskit sarnast rõhulülitiga
Bov eemaltatud ja koonus tagasi pandud :-D

orig ic :lol:
Pilt
Viimati muutis zoom1, 25.10.2005 14:50, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Rõõm kuulda, et FCR chip töötab :-D
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Kas sul on originaal istmed sees we. Mul ka enda arust originaalid aga ei meenuta kuidagi selliseid nagu sul. :?
Viimati muutis Siim, 05.08.2005 18:58, muudetud 2 korda kokku.
302hp/464nm
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

sul on facelifiti järgsed istmed

hmm, zoomil kah ju uuem :roll:

mul on 90 aasta oma ja kah sellised istmed nagu zoomil.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ma arvan et mul on need istmed välja vahetatud, sest vanema tüübi omad paremad ;)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

:(Nissani insenärid, ikka oli vaja neil muuta midagi
Viimati muutis Siim, 05.08.2005 19:00, muudetud 1 kord kokku.
302hp/464nm
Vasta