Lisakellade asukoht
Lisakellade asukoht
Kuna endal on varsti plaanis mõned lisanäidikud installida siis huvitaks, et kuhu teil need pandud on.
Teadagi pannakse enamalt jaolt need a- pilarisse. Aga kas neid sealt ringrajal või stripil sõites raske jägida ei ole?
Missugune näidik oleks kõige tähtsam, et ta ka kõige paremini näha oleks?
Endal siis plaanis turborõhu, õlirõhu ja segu kell.
Teadagi pannakse enamalt jaolt need a- pilarisse. Aga kas neid sealt ringrajal või stripil sõites raske jägida ei ole?
Missugune näidik oleks kõige tähtsam, et ta ka kõige paremini näha oleks?
Endal siis plaanis turborõhu, õlirõhu ja segu kell.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
Re: Lisakellade asukoht
kui tehase seades masin siis nendest kelladest suurt kasu küll ei ole. turborõhku muidugi hea vaadata ja õli rõhk ja temp ka suht vajalikud - pole õli on mootor varsti koos. kui sul tugevam soov ehitada siis mina soovitaks seda VEMS-i segu ja väljalaskegaaside temp kella.Toomas kirjutas:Kuna endal on varsti plaanis mõned lisanäidikud installida siis huvitaks, et kuhu teil need pandud on.
Teadagi pannakse enamalt jaolt need a- pilarisse. Aga kas neid sealt ringrajal või stripil sõites raske jägida ei ole?
Missugune näidik oleks kõige tähtsam, et ta ka kõige paremini näha oleks?
Endal siis plaanis turborõhu, õlirõhu ja segu kell.
kuhu näidikud paigutad on täiesti maitse asi

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Aga miks siis üldse segukella paigaldatakse?
Esialgu plaanis küll tehnilise poole pealt stock`i jätta, vähemalt see hooaeg kindlasti. Kui siis ainult kerge chip.
Nii, et siis hea variant oleks panna mõlemad rõhud ja õli temp?
Esialgu plaanis küll tehnilise poole pealt stock`i jätta, vähemalt see hooaeg kindlasti. Kui siis ainult kerge chip.
Nii, et siis hea variant oleks panna mõlemad rõhud ja õli temp?
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
siis ei ole vajadust midagi panna kuna suuri muutusi ju ei tehta, eeldusel et chip on ikka testidut jne.Toomas kirjutas:Aga miks siis üldse segukella paigaldatakse?
Esialgu plaanis küll tehnilise poole pealt stock`i jätta, vähemalt see hooaeg kindlasti. Kui siis ainult kerge chip.
Nii, et siis hea variant oleks panna mõlemad rõhud ja õli temp?
mina paneksin boost, õlirõhk ja http://www.vems.hu/wiki/index.php?page=AFreshTiny siis nagu üldpilt ees

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Stockilähedasel autol pole tõesti lisanäidikuid vaja ja tegelikult ka tugevalt modifitseeritud autol omavad võistlusolukorras reaalselt toimet vaid märgutuled, mis mingi parameetri kriitilise piiri saabumisel süttivad.
Samas, mulle endale meeldib kui on palju näidikuid.
Õlitemperatuuri soovitaks, ringrajal läheb õli kiirelt väga kuumaks, kuigi jahutusvedelik on normis ja see pole hea näitaja.
Samas, mulle endale meeldib kui on palju näidikuid.

Mina leian, et lisakelladest on väga palju abi just vea kiirel diagnoosimisel, kui sõidu ajal peaks midagi juhtuma.
Jälgida paugutamise ajal neid eriti ei jõua, vähemalt mitte rallis/ringrajal, kus sa pead teed vaatama.
Linnavahel otse paugutades isegi on aega neid vahtida.
Rinka ja ralli puhul jah märgutuled ja viled ainukesed, mis suudavad tähelepanud tõmmata suures sõiduhoos.
Jälgida paugutamise ajal neid eriti ei jõua, vähemalt mitte rallis/ringrajal, kus sa pead teed vaatama.
Linnavahel otse paugutades isegi on aega neid vahtida.
Rinka ja ralli puhul jah märgutuled ja viled ainukesed, mis suudavad tähelepanud tõmmata suures sõiduhoos.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Oma kogemustest võin öelda, et lisakelladest on ka rajal kasu ja nende jälgimine peab saama harjumuseks. Mõistagi pole see kerge ja märgutuled on head, aga näidikuid saab harjutada aegajalt jälgima. Igal rajal mõistagi oma koht, kus seda teha.
Kõige tähtsamad asjad rajal sõites on õlirõhk ja õli temperatuur. Kurviõidul kukub enamikul tehaseautodest õlirõhk suure külgkiirendusega kurvides kolinal sest õlivõttur jääb kuivaks.
Seda on raske uskuda, aga installige õlirõhu näidik ja tehke paar kiiret ringi. Vasturohi: õlipüüdja karteris ehk crank scraper. Parem lahendus on veel kas oil baffle või veel parem: kuivkarter ($$$).
Nagu Peep mainis, õlitemperatuur on reaalne mootori temperatuuri parameeter, mitte veetemperatuur. Vee puudumisest mootoril midagi ei juhtu, liiga kuuma ja vedela (ja hoidku jumal selle eest, kui puuduva) õli tõttu aga küll.
Segu näidikut saab kenasti jälgida, sest puudused tulevad kõige ehedamalt välja just sirgetel suurtel koormustel ja seal on aega jälgida küll.
Kõige tähtsamad asjad rajal sõites on õlirõhk ja õli temperatuur. Kurviõidul kukub enamikul tehaseautodest õlirõhk suure külgkiirendusega kurvides kolinal sest õlivõttur jääb kuivaks.
Seda on raske uskuda, aga installige õlirõhu näidik ja tehke paar kiiret ringi. Vasturohi: õlipüüdja karteris ehk crank scraper. Parem lahendus on veel kas oil baffle või veel parem: kuivkarter ($$$).
Nagu Peep mainis, õlitemperatuur on reaalne mootori temperatuuri parameeter, mitte veetemperatuur. Vee puudumisest mootoril midagi ei juhtu, liiga kuuma ja vedela (ja hoidku jumal selle eest, kui puuduva) õli tõttu aga küll.
Segu näidikut saab kenasti jälgida, sest puudused tulevad kõige ehedamalt välja just sirgetel suurtel koormustel ja seal on aega jälgida küll.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18