Jõudu ei ole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
malco
Postitusi: 11
Liitunud: 14.05.2005 17:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas malco »

nu vaatab... see nädal väga kiire nüüd, üks manomeetripoiss olemas ka pmtteliselt, uuel nädalal üritan taga rääkida, saab ehk ära ka mõõta siis. Siis näeb edasi, mis on ja mis saab
Twin Turbo - The Z
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kuna sa ise autost palju ei tea, siis tule Tallinna ja vaatame asja üle.
Minule tundub sinu jutu põhjal viga olema käigukastis.Piisab ju väiksemastki libisemisest, mida kõrvaga ei erista.
Muidugi eks see hobujõud kaob ka iseenesest, kui autoga pikemalt sõitta. :)

Pole ju nende mõõtmistulemustega midagi peale hakkata, kui ise ega keegi muu Tartus nende andmetega midagi peale ei oska hakata.Alusta ikka lihtsamatest asjadest!

Munahaisust ära lase end petta. Südamerahustuseks eemalda lihtsalt summuti ja saadki tulemuse teada.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

kui mädamuna haisu tuleb sumpast siis on katid läbi.
ja jutt mis siin räägiti 3" summuti lärmamisest siis julgen ikka väga vastu vaielda
mul supral jookseb sirge toru eest tahavälja ja lõpupott on jäetud orig. ning ei lärma ta midagi
väga vaikne on
ja kui nüüd hakatakse rääkima et see viimane pott hakkab pooma siis ei nii see ei ole kuna 3" toru on piisavalt suur seal all et hajutada see mats juba torus ära

seega minu soovitus on küll
kui tahad kiirendada ka siis pane 3" alla ja tee loomulikult kast korda :)
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

kytuse kulu on sul päris suur lugesiń eelpool tekstist. muidu nii 13-14l 100 maante ja linn ja tiba vajutamist
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Kogu süsteem on üldiselt ikka nii vaba, kui vaba on tema kõige kitsam koht. Taga lõpus mingi kitsaskoht on vast kõige "ohutum", sest lõpus on gaasid jahtunud ja nende ruumala juba väiksem. Sellepärast võib lõpus kitsamas torus olla sama rõhk nagu alguses jämedamas torus.
Samas pole orginaaltagapütt ühelgi tänavaautol n.n. otseläbi-sport, vaid on mingi reeverstüüpi edasi-tagasi gaasivooluga, mis kindlasti avaldab gaasidele oma poolesuuremat vastusurvet, kui otseläbi pütt.
Samas pole ka kohanud ühtegi vaikset otseläbi tagapütti.
Eks peab valima kas oluline on 5 lisahobujõudu ja väiksem "turboauk" või
10-20 lisadetsibelli.
melfast
Postitusi: 5
Liitunud: 24.01.2007 12:02

Postitus Postitas melfast »

300zx on minu mäletamist mööda 4 kati. 2 vahetult peale turbot ja kaks póhja all.Esimese 2 eemaldamiseks tuleks mootor maha vótta koos kastiga.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

300zx on minu mäletamist mööda 4 kati. 2 vahetult peale turbot ja kaks póhja all.Esimese 2 eemaldamiseks tuleks mootor maha vótta koos kastiga.
Kaks katti on. Esimesed on lihtsalt nn. leegipüüdjad, mille sisu võib samuti üles sulada. Eemaldada saab neid ka ilma mootorit maha võtmata!
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Vasta