K:kolvid ja kepsud?

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
silvers
Postitusi: 33
Liitunud: 11.09.2006 14:58

K:kolvid ja kepsud?

Postitus Postitas silvers »

Et milleks on hea kõrgem keps ja väiksem kolb vabahingaval, äkki keegi teab?
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

mis mõttes väiksem kolb? kas läbimõõdus või kõrguses

Kui kolb on madalam siis on kolb ka kergem ja kepsule mõjuvad jõud on väiksemad. Väiksem läbimõõt minu teada pole teab mis faktor. Enamus pööretemootoritel on suht suure läbimõõduga kolvid.


Kepsu pikkusest sai juttu tehtud siin http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2103
silvers
Postitusi: 33
Liitunud: 11.09.2006 14:58

Postitus Postitas silvers »

Et tegelikult selles asi, et mootor võeti lahti ja hakati õlirõngaid vahetama ja rõngas ei sobinud kuna kolb on väiksem, siis neil oli mingi orig. nissani kolb ka ja kui seda proovisid peale läks kolb vastu plokki! Endal tegelt ükskõik kuna mootor töötab hästi, aga tahaks teada milleks see siis ikkagi parem on, kas siis sellestpärast et mootor läheks paremini pöördesse?
N/A
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Kui jõutõmbeid vaadata, siis eeskujuks erinevad mustkunstnikud Ameerikast, kes sõiavad vabalthingavate esiveoliste Hondadega dragi. Hetkel juba aeg alla 10 seki. Kui mootorite andmeid uurida, siis millegipärast nad neid hirmus suureks puurima ei kipu.
Vasta