K:kolvid ja kepsud?
K:kolvid ja kepsud?
Et milleks on hea kõrgem keps ja väiksem kolb vabahingaval, äkki keegi teab?
mis mõttes väiksem kolb? kas läbimõõdus või kõrguses
Kui kolb on madalam siis on kolb ka kergem ja kepsule mõjuvad jõud on väiksemad. Väiksem läbimõõt minu teada pole teab mis faktor. Enamus pööretemootoritel on suht suure läbimõõduga kolvid.
Kepsu pikkusest sai juttu tehtud siin http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2103
Kui kolb on madalam siis on kolb ka kergem ja kepsule mõjuvad jõud on väiksemad. Väiksem läbimõõt minu teada pole teab mis faktor. Enamus pööretemootoritel on suht suure läbimõõduga kolvid.
Kepsu pikkusest sai juttu tehtud siin http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2103
Et tegelikult selles asi, et mootor võeti lahti ja hakati õlirõngaid vahetama ja rõngas ei sobinud kuna kolb on väiksem, siis neil oli mingi orig. nissani kolb ka ja kui seda proovisid peale läks kolb vastu plokki! Endal tegelt ükskõik kuna mootor töötab hästi, aga tahaks teada milleks see siis ikkagi parem on, kas siis sellestpärast et mootor läheks paremini pöördesse?
N/A