Jõudu ei ole
Jõudu ei ole
Hey.
Pean siiski siia lõpuks teema tegema, äkki suudab keegi mind assisteerida vähe, mõistus tiba otsas omal juba.
Esmalt.. autost
Nissan 300ZX 197kW, automaat.
Lugu:
Auto toodi Sveitsist kasti veaga - kaks käiku on. 2 esimest käiku lülituvad elektrooniliselt, edasi mehhaaniliselt.
Kasti õli sai vahetatud, see oli väga kole(nagu ka kõik muud õlid, üle 60'000km vahetamata)
Esinduses käisin ka ära, seal nägid autot esimest korda, muigasid ja uurisid, katsusid näpuga seda teist ja kolmandat, allaahh. Arvuti ütles, et el. kõik korras, aind kastis mingit viga näitab. Mida? Ei tea.
Teoreetiliselt võiks olla solenoid mingi ära, mida ma ka rääkisin neile, siis noogutasid targalt kaasa jah jah, see on solenoid. Küsisin siis missugune, neid seal paras hunnik - käigu + õli omad. Ei nemad tea.
Veel on oluline asja juures see, et kui ostsin, sai kuiva ilmaga kohalt startides minema hetkeliselt ja kui turbsid taha said, läks külg ees kuni 100km/h ilma mureta. Mida aeg edasi, seda vähemaks jääb jõudu. Nüüd juba märja ilmagagi raske külge ette saada paigalt startides(ehk siis ilma meelitamata, lihtsalt paigalt minema gaas põhja)
Algselt hakkasin mõtlema juba, et mõni lõdvik ära kuskil, täna tegin vaakumite kontrolli, kõik torud-asjad tundusid head, ei mõrasid, ei võimalikke lekkeid.
Vaakumit näitab hästi - 0.8-0.9.
Sõitma peaks auto stockis 0.6bar pealt, mul kell näitab 0,5bar max. 0.6bar ple minu silm veel näinud.
Boost on, leket pole. Võimsus puudulik.
Eile sai pandud uued küünlad - IQ22
Suht samaks jäi, ei mingit muutust tundnud.
Mainiti mulle ka süüte võimalikku vale asendit, et liiga hiline. Täna siis toksisin seda siia-sinna - ei midagi. Endiselt sama. Pöörded on V6 jaoks tiba kõrged, ei tulnud ka süüte muutmisest midagi allapoole. Vabakäigul ca 850rpm.
Üks teooria, mis välja sai mõeldud täna, miks kast ei vaheta.
Kuna japsid nimetavad Z'i oma tipp insenäri tööks, siis võimalik, et on mootoris ka mingi andur, mis ütleb ära, kui midagi on valesti, et võimsus pole see, mis ta olema peaks ning selle tulemusel annab kasti signaali, et ära vaheta edasi käike. Misläbi arvuti loeb välja, et mootorist kastini signaal tuleb, aga kast ise edasi ei vaheta. See sobiks kokku selle jutuga, mis esindusest öeldi, mis arvuti rääkis.
Tartus üks targem mees nimega Maxxx aitab mind nüüd nõu ja jõuga ja sai ka õhulugeja ära kotrollitud, mis osutus kenasti korras olevaks.
Aga nüüd ongi mõistus suht otsas. Vbla maxxx mõtleb veel midagi välja, pidi veel nuputama ja skeemid välja ajama auto kohta, et täpsemalt midagi öelda.
Isiklikult on see minul esimene turbo auto ja turboteadmised seetõttu ka väga kesised(loe: olematud)
Kindel on aga see, et esimene turbo rakendub. Mis võimsusel? ei tea. Teises juba vaikselt kahtlen, sest peaks rohkem jõudu olema. Samas, ehk rakendubki, aga samal määral lihtsalt kui esimene, boosti näitab ilusti maksimumi (0.5bari koguaeg)
Ei tea, kas omab tähtsust, aga KATidest hakkas mädamuna haisu ajama. Arvasin, et umbes on, et ehk sellest kaob ka jõud, nagu tavaautol. Maxxx ei arvanud nii. Mis teie arvate?
Isiklik kogemus: katt umbes - õhuliikuvustakistus, tekib liigne vastusurve, jõud kaob, kütusekulu suureneb.
Enda hetke kütusekulu vast mainima ei hakka, ütlen aind niipalju, et see on üle 20ne.
Kui keegi oskab midagi tarka öelda, siis loeks väga väga huviga, mis te arvate asjast. Sest... mul mõistus otsas.
Algselt oli plaanis kasti remont teha, et seepärast ei vaheta käike ja jõudu pole. Aga maxxx arvas, et pigem ongi mootoris jama hoopis, et jõudu ei ole ja sellest tulenevalt ta ei vahetagi käiku.
Pikk jutt - sitt jutt.
Loodan, et keegi asjaarmastaja viitsis lugeda ja ehk viitsib ka oma arvamust avaldada. Oleks väga tänulik
Teritustega,
malco
Pean siiski siia lõpuks teema tegema, äkki suudab keegi mind assisteerida vähe, mõistus tiba otsas omal juba.
Esmalt.. autost
Nissan 300ZX 197kW, automaat.
Lugu:
Auto toodi Sveitsist kasti veaga - kaks käiku on. 2 esimest käiku lülituvad elektrooniliselt, edasi mehhaaniliselt.
Kasti õli sai vahetatud, see oli väga kole(nagu ka kõik muud õlid, üle 60'000km vahetamata)
Esinduses käisin ka ära, seal nägid autot esimest korda, muigasid ja uurisid, katsusid näpuga seda teist ja kolmandat, allaahh. Arvuti ütles, et el. kõik korras, aind kastis mingit viga näitab. Mida? Ei tea.
Teoreetiliselt võiks olla solenoid mingi ära, mida ma ka rääkisin neile, siis noogutasid targalt kaasa jah jah, see on solenoid. Küsisin siis missugune, neid seal paras hunnik - käigu + õli omad. Ei nemad tea.
Veel on oluline asja juures see, et kui ostsin, sai kuiva ilmaga kohalt startides minema hetkeliselt ja kui turbsid taha said, läks külg ees kuni 100km/h ilma mureta. Mida aeg edasi, seda vähemaks jääb jõudu. Nüüd juba märja ilmagagi raske külge ette saada paigalt startides(ehk siis ilma meelitamata, lihtsalt paigalt minema gaas põhja)
Algselt hakkasin mõtlema juba, et mõni lõdvik ära kuskil, täna tegin vaakumite kontrolli, kõik torud-asjad tundusid head, ei mõrasid, ei võimalikke lekkeid.
Vaakumit näitab hästi - 0.8-0.9.
Sõitma peaks auto stockis 0.6bar pealt, mul kell näitab 0,5bar max. 0.6bar ple minu silm veel näinud.
Boost on, leket pole. Võimsus puudulik.
Eile sai pandud uued küünlad - IQ22
Suht samaks jäi, ei mingit muutust tundnud.
Mainiti mulle ka süüte võimalikku vale asendit, et liiga hiline. Täna siis toksisin seda siia-sinna - ei midagi. Endiselt sama. Pöörded on V6 jaoks tiba kõrged, ei tulnud ka süüte muutmisest midagi allapoole. Vabakäigul ca 850rpm.
Üks teooria, mis välja sai mõeldud täna, miks kast ei vaheta.
Kuna japsid nimetavad Z'i oma tipp insenäri tööks, siis võimalik, et on mootoris ka mingi andur, mis ütleb ära, kui midagi on valesti, et võimsus pole see, mis ta olema peaks ning selle tulemusel annab kasti signaali, et ära vaheta edasi käike. Misläbi arvuti loeb välja, et mootorist kastini signaal tuleb, aga kast ise edasi ei vaheta. See sobiks kokku selle jutuga, mis esindusest öeldi, mis arvuti rääkis.
Tartus üks targem mees nimega Maxxx aitab mind nüüd nõu ja jõuga ja sai ka õhulugeja ära kotrollitud, mis osutus kenasti korras olevaks.
Aga nüüd ongi mõistus suht otsas. Vbla maxxx mõtleb veel midagi välja, pidi veel nuputama ja skeemid välja ajama auto kohta, et täpsemalt midagi öelda.
Isiklikult on see minul esimene turbo auto ja turboteadmised seetõttu ka väga kesised(loe: olematud)
Kindel on aga see, et esimene turbo rakendub. Mis võimsusel? ei tea. Teises juba vaikselt kahtlen, sest peaks rohkem jõudu olema. Samas, ehk rakendubki, aga samal määral lihtsalt kui esimene, boosti näitab ilusti maksimumi (0.5bari koguaeg)
Ei tea, kas omab tähtsust, aga KATidest hakkas mädamuna haisu ajama. Arvasin, et umbes on, et ehk sellest kaob ka jõud, nagu tavaautol. Maxxx ei arvanud nii. Mis teie arvate?
Isiklik kogemus: katt umbes - õhuliikuvustakistus, tekib liigne vastusurve, jõud kaob, kütusekulu suureneb.
Enda hetke kütusekulu vast mainima ei hakka, ütlen aind niipalju, et see on üle 20ne.
Kui keegi oskab midagi tarka öelda, siis loeks väga väga huviga, mis te arvate asjast. Sest... mul mõistus otsas.
Algselt oli plaanis kasti remont teha, et seepärast ei vaheta käike ja jõudu pole. Aga maxxx arvas, et pigem ongi mootoris jama hoopis, et jõudu ei ole ja sellest tulenevalt ta ei vahetagi käiku.
Pikk jutt - sitt jutt.
Loodan, et keegi asjaarmastaja viitsis lugeda ja ehk viitsib ka oma arvamust avaldada. Oleks väga tänulik
Teritustega,
malco
Twin Turbo - The Z
Turbod töötavad paralleeleselt, mõlemad rakenduvad korraga
Vigane kat sööb võimsust korralikult ja ummistumine on üldiselt sujuv, kui võimalust on siis proovi ilma sõita, kasvõi võta julmalt mõlemad ära ja proovi ilma summutamata sõita, vaata mis vahe on. Tean et see on ajamahukas ettevõtmine kuid teinekord tasub vaev ära. Kindlat ei saa midagi väita.
Kas boost tuleb hiljem taha kui enne võimsuse ära kadumist? Ummistunud väljalaskesüsteemi puhul suht levinud nähtus.
Vigane kat sööb võimsust korralikult ja ummistumine on üldiselt sujuv, kui võimalust on siis proovi ilma sõita, kasvõi võta julmalt mõlemad ära ja proovi ilma summutamata sõita, vaata mis vahe on. Tean et see on ajamahukas ettevõtmine kuid teinekord tasub vaev ära. Kindlat ei saa midagi väita.
Kas boost tuleb hiljem taha kui enne võimsuse ära kadumist? Ummistunud väljalaskesüsteemi puhul suht levinud nähtus.
boost tuleb taha vastavalt võimsuse kasvule stabiilselt. Ei ole nii, et boost enne ja jõud järgi v vastupidi. Ikka kui boost tuleb, siis on minek ka. Kõik nagu reageerib ja toimib, aga mitte täies ulatuses.
Seda väljalaske teemat peab siis mõtlema ikkagi jah. Mõtlesin juba varianti, et lõikan kattide asemele sobivad torulülid vahele, et võtangi katid maha. Aind Tü jaoks tagasi panna. Aga siis veel flantse jne asju vaja, tegemist vajab.
Aga arvad, et katist võib siiski niipalju vahet tulla?
Seda väljalaske teemat peab siis mõtlema ikkagi jah. Mõtlesin juba varianti, et lõikan kattide asemele sobivad torulülid vahele, et võtangi katid maha. Aind Tü jaoks tagasi panna. Aga siis veel flantse jne asju vaja, tegemist vajab.
Aga arvad, et katist võib siiski niipalju vahet tulla?
Twin Turbo - The Z
kõige lihtsam viis on summuti vastusurvet manomeetriga mõõta, näiteks pre-cat lambda august. kahjuks küll selliseid elementaarseid asju kasutavad vähesed, rohkem meeldib rahvale kolmetolline väljalase panna ja kannatada summuti lõugamisthenri kirjutas:Turbod töötavad paralleeleselt, mõlemad rakenduvad korraga
Vigane kat sööb võimsust korralikult ja ummistumine on üldiselt sujuv, kui võimalust on siis proovi ilma sõita, kasvõi võta julmalt mõlemad ära ja proovi ilma summutamata sõita, vaata mis vahe on. Tean et see on ajamahukas ettevõtmine kuid teinekord tasub vaev ära. Kindlat ei saa midagi väita.
Kas boost tuleb hiljem taha kui enne võimsuse ära kadumist? Ummistunud väljalaskesüsteemi puhul suht levinud nähtus.
nissani diagnostika kohta ei oska kaasa rääkida aga näiteks bmw aparaadiga pole küll mingit probleemi diagnoosida täpne viga, milline andur või solenoid ei tööta. pigem on asi kinni diagnostikus kes on ebapädev.
üks variant on minna esindusse, visata võtmed lauale ja leppida kokku et nad sind enne ei tülita kui asi korras. sel puhul tuleb kindlasti kokku leppida et valesti diagnoositud juppe kinni sa ei maksa
oot, kuidas saab olla, et bov tõmbab katid umbe? Olen aru saanud, et bov on lihtsalt selline kena "lisajubin", mis teeb vastavad ilusat häält. Tal mingit sellist performance'i osatähtsust ju ei ole. Või olen midagi valesti aru saanudRagnar kirjutas:evo 9 millele sai bov pandud ajas kati täielikult umbe
P.S.
mädamuna haisu tuleb just peale suuremat vajutamist. Kui niisama töötab ja rahulikult sõita, on täiesti normaalne väljalaske lõhn.
Patrik
See variant, et viia auto sinna ja las teevad korda on jah, mõeldav, kuid ainult mõeldav. Ses suhtes, kui ma auto sinna viin, siis see auto jääbki sinna ja nad esmalt otsivad andmeid selle auto kohta vähemalt nädal aega. Siis hakkavad mõtlema ,mis viga on jne. Ühesõnaga, ma viiksin auto seisma määramata ajaks. Mõte puudub.
WNW
Midagi läbi ega maha pole põlenud. Küll aga on starter külmade ilmadega kinni. Käivitad, siis ei võta vedu. Talvel pld probleeme, aga kui juba pluss kraade on väljas, siis ei võta kohe starterit taha mõnikord.
Twin Turbo - The Z
Seda ainult juhul, kui on MAF-iga õhukoguse mõõtmine.Ar21 kirjutas:BOV-iga lööb käiguvahetuse ajal korraks segu paigast ära rikkaks nagu juba öeldi. Koguaeg kati(de)ga sõitvale autole pole erilist mõtet BOV-i panna.
MAP-iga seda probleemi pole.
Esialgu tasuks jah katalüsaatorid üle lasta vaadata.
Kui kat-id umbes, siis ei saagi mootor ju normaalselt hingata.
Mul oli Corradoga juhus, kus summuti sukk oli 63mm asemel seest ~20mm ava peale kokku tõmmanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma mõtlesin pöördeid. Mis pööretel kohe peale ostu boost tekkis ja millal nüüd, kui jõudu enam pole. Ma pole idioot et seda sinu poolt arusaadud küsimust esitada, jah mu sõnastus pole teab mis hea kuid ise võiks ka oma peakest kasutada.malco kirjutas:boost tuleb taha vastavalt võimsuse kasvule stabiilselt. Ei ole nii, et boost enne ja jõud järgi v vastupidi. Ikka kui boost tuleb, siis on minek ka. Kõik nagu reageerib ja toimib, aga mitte täies ulatuses.
Seda väljalaske teemat peab siis mõtlema ikkagi jah. Mõtlesin juba varianti, et lõikan kattide asemele sobivad torulülid vahele, et võtangi katid maha. Aind Tü jaoks tagasi panna. Aga siis veel flantse jne asju vaja, tegemist vajab.
Aga arvad, et katist võib siiski niipalju vahet tulla?
Viska need katid vahelt ära prooviks, saad spool-upi ka paremaks.
Suvalises summutiremondis peaks paari sotiga hakkama saama.
Aga vaata, et sulle sinna mingit peenemat toru vahele ei topita.
Osad kohad lükkavad neid jupikesi vahele mida neil üle on.
Suvalises summutiremondis peaks paari sotiga hakkama saama.
Aga vaata, et sulle sinna mingit peenemat toru vahele ei topita.
Osad kohad lükkavad neid jupikesi vahele mida neil üle on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.