K: boosti kella paigaldamine vag 1,8t transverse
ega seal palu ses suhtes vaadata ei ole, peab ikka korralikult kiirendama, et rõhu ülesse veaks ja siis veel pigistama, et rõhu langemist üldse näha ehk sõitma punasest alast 1..2000 pööret madalamal. teisi sõnu igapäeva sõite juu nii ei tee.wa666ou kirjutas:![]()
no ikka selleks, et vaadata, kuidas turbo rõhku hoiab ja kuidas rõhk üles tuleb.
minul aitas kell rõhu pealekeeramist jälida, et enamvähem täpselt 0,2 bari saaks, mitte rohkem, ja kui MBC vahele panin siis on nt näha et tehase boost on juba 2000 rpm juures saadaval, ennem oli 2400 juures, pidevalt ei jälgi aga vahel ikka huvipärast et mis pööretel mis rõhk on, nt mul on diislil 1500rpm juures 0,3 bar rõhku
VAG mootori rõhu tõstmine WG ja/või N75 klapi abil
kellel on kogemusi või teadmisi, kui palju võib "turvaliselt" WG tõukuri vaakumklapi reguleerimisega vw 1,8t 110 kw mootoril rõhku tõsta.
kas on keegi vahetanud stock vag N75 klappi N75J; N75H; N75 race klapi vastu- on tuntavat vahet; on sel mõtet jne.. (kas olen õigesti aru saanud, et N75 klapi vahetus ei tõsta rõhku vaid hoiab seda pikemalt)
kas on keegi vahetanud stock vag N75 klappi N75J; N75H; N75 race klapi vastu- on tuntavat vahet; on sel mõtet jne.. (kas olen õigesti aru saanud, et N75 klapi vahetus ei tõsta rõhku vaid hoiab seda pikemalt)
No see kui palju mootor vaakumit tühikäigul näitab sõltub paljuski lisaks mootori kulumisele ka nukkvõllide profiilist jpm.Mihkel kirjutas:Krt mul subaru ja corrado map sensorid näitavad ikka 0.5 ja0.6 tuuri.
Kella täpsus on sellega võrreldes 0.
Aga eks see oleneb mootorist.
Mul on tunne vaikselt, et AutoGauge boost kellad näitavad kuidagi imelikult vaakumi ala.
Corrado smoke näitas MAP sensoriga peaegu identset väärtust.
Porsche 928 V8 näitas nt 25-30 kPa, samas mu 924 mootor 40-45kpa.
Muide häälestusega saab seda näitu päris palju muuta ja enamasti soovitataksegi auto tühikäigul häälestada suurima vaakumi alasse.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No vot siis soovitangi sul selle robustse boostcontrollimise asemel lihtsalt algatuseks chip paigaldada -------- www.autohai.ee
Terv.............Deiv
Terv.............Deiv

No vot siis soovitangi sul selle robustse boostcontrollimise asemel lihtsalt algatuseks chip paigaldada -------- www.autohai.ee
Terv.............Deiv
Terv.............Deiv
