K: boosti kella paigaldamine vag 1,8t transverse

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

kiidrockk
Postitusi: 23
Liitunud: 10.11.2006 23:58
Asukoht: TLN

Postitus Postitas kiidrockk »

esiteks tänud nõuannete eest, kell paigaldatud
jäänud veel selline küsimus, et mida nagu selle boosti näiduga pihta hakkata- või on see samalaadne küsimus nagu milleks tahhomeeter?
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

:-D

no ikka selleks, et vaadata, kuidas turbo rõhku hoiab ja kuidas rõhk üles tuleb.

ntx, mul oli WG actuator liiga kinni keeratud ja rõhk tuli juba väga madal üles ning tõusis maru kõrgeks. Ilma kellata ei teaks ju.

Ja kui rõhk on liiga madal, tuleb kapotialust uurima minna.
Volvopower @400+
kiidrockk
Postitusi: 23
Liitunud: 10.11.2006 23:58
Asukoht: TLN

Postitus Postitas kiidrockk »

wa666ou kirjutas::-D

no ikka selleks, et vaadata, kuidas turbo rõhku hoiab ja kuidas rõhk üles tuleb.
ega seal palu ses suhtes vaadata ei ole, peab ikka korralikult kiirendama, et rõhu ülesse veaks ja siis veel pigistama, et rõhu langemist üldse näha ehk sõitma punasest alast 1..2000 pööret madalamal. teisi sõnu igapäeva sõite juu nii ei tee.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

minul aitas kell rõhu pealekeeramist jälida, et enamvähem täpselt 0,2 bari saaks, mitte rohkem, ja kui MBC vahele panin siis on nt näha et tehase boost on juba 2000 rpm juures saadaval, ennem oli 2400 juures, pidevalt ei jälgi aga vahel ikka huvipärast et mis pööretel mis rõhk on, nt mul on diislil 1500rpm juures 0,3 bar rõhku
kiidrockk
Postitusi: 23
Liitunud: 10.11.2006 23:58
Asukoht: TLN

VAG mootori rõhu tõstmine WG ja/või N75 klapi abil

Postitus Postitas kiidrockk »

kellel on kogemusi või teadmisi, kui palju võib "turvaliselt" WG tõukuri vaakumklapi reguleerimisega vw 1,8t 110 kw mootoril rõhku tõsta.

kas on keegi vahetanud stock vag N75 klappi N75J; N75H; N75 race klapi vastu- on tuntavat vahet; on sel mõtet jne.. (kas olen õigesti aru saanud, et N75 klapi vahetus ei tõsta rõhku vaid hoiab seda pikemalt)
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

mõtekam oleks panna MBC
Volvopower @400+
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kas see aparaat sul chipitud on ve ;) :?:
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Robo kirjutas:Kas see aparaat sul chipitud on ve ;) :?:
minu püssi mõtled?
ei, enne vaja kokteil kokku saada (pihustid, uus pump, DP, kat, uus föön).
Loodan, et ES-Tuning (pakub Upsolute'i) teeb ikka custom mäppi.
Volvopower @400+
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Teema algatajat ikka pean silmas......... :lol: :lol: :lol: :!:
kiidrockk
Postitusi: 23
Liitunud: 10.11.2006 23:58
Asukoht: TLN

Postitus Postitas kiidrockk »

Robo kirjutas:Teema algatajat ikka pean silmas......... :lol: :lol: :lol: :!:
ei ole chipitud
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas:Krt mul subaru ja corrado map sensorid näitavad ikka 0.5 ja0.6 tuuri.
Kella täpsus on sellega võrreldes 0.

Aga eks see oleneb mootorist.
Mul on tunne vaikselt, et AutoGauge boost kellad näitavad kuidagi imelikult vaakumi ala.
Corrado smoke näitas MAP sensoriga peaegu identset väärtust.
No see kui palju mootor vaakumit tühikäigul näitab sõltub paljuski lisaks mootori kulumisele ka nukkvõllide profiilist jpm.

Porsche 928 V8 näitas nt 25-30 kPa, samas mu 924 mootor 40-45kpa.

Muide häälestusega saab seda näitu päris palju muuta ja enamasti soovitataksegi auto tühikäigul häälestada suurima vaakumi alasse.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

No vot siis soovitangi sul selle robustse boostcontrollimise asemel lihtsalt algatuseks chip paigaldada -------- www.autohai.ee
Terv.............Deiv :!:
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

No vot siis soovitangi sul selle robustse boostcontrollimise asemel lihtsalt algatuseks chip paigaldada -------- www.autohai.ee
Terv.............Deiv :!:
Vasta