Opel Vectra Turbo 1993.a Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Kaan on maas.
*Kaan korras, kõver pole ja pragusi ka ei ole.
*kaanetihend korras
*Kolvid loksuvad (2 ja 3 kolb)
*Kolvidel peal sellised jälied, et keegi klapid pähe lasknud. Mart, sina vist? :)

Tänaseks kõik, homme pildid.
302hp/464nm
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Postitus Postitas VectraT »

no läksid naca pähe 8) , ikka juhtub...
Ja kolvid loksuvadki....Kas rõngad paistavad ok?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas kaas käis sul pingis ka et 100% saad väita, et sirge on?
Rõngad korras?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:Kas kaas käis sul pingis ka et 100% saad väita, et sirge on?
Rõngad korras?
Rõngaste olukorda veel ei tea, plokk alles aiste vahel.
Üldjuhul kui kolvid lopendavad plokis on rõngad ära 9-l juhul kümnest.
Kaane sirgust reedel õhtul ja pärnus mõõta? :)
Tegelikult on kõige kiirem ja lihtsam teha seda nii:
Pilt

Pilte:
http://www.zone.ee/819ATP/album1/

Esimesse posti lisatud mõned ilusamad pildid autost endast.
302hp/464nm
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Sellel mootoril ka Coscast kaas?Kolvid õnneks suht-koht kergelt pihta saanud
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Reims kirjutas:Sellel mootoril ka Coscast kaas?Kolvid õnneks suht-koht kergelt pihta saanud
Ei ole Coscast
302hp/464nm
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Kui palju nad sul loksuvad? Arvestada tuleb siiski ka ju paisumisega...kuidas surved mootoril olid?
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Surveid ei olnudki kahes keskmises silindris ja mõlemad keskmised kolvid loksuvad palju. Selgelt aru saadava, et midagi on valesti nendega. Väike liikumine on esimeses ja neljandas silindris, mis oli täiesti normaalne.
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

rõngad pees
2-l ja 3-ndal kolvil ülemised surverõngad täiesti pulbriks ja tükideks. Alumised kinni. 1-l ja 4-ndal korras.

Silindrid siledad, homme ehk saab üle ka mõõta.
Kolvid suht palju vatti saanud. klapid pähe saanud + suht pöördes olnud, vaadates kolvi külgi.

Saaled korras,
Väntvõll korras,
Mis peamine.

Rõngastest pilte tegema hiljem, tegin aga suht udu kogu oli tulemus.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
302hp/464nm
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Sellele autole on viimane aeg teha korralik väljalaske kolle ja paigaldada mingi soliidsem föön - see original kolle tekitabki keskmistes silindrites (eriti kolmandas) rämedat ülekuumenemist ning kõikke sinna juurdekuuluvat :x :!:
Kolle puhul soovitan vaadata Kuuno ja Marko autode poole :!:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... c&start=60
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Robo kirjutas:Sellele autole on viimane aeg teha korralik väljalaske kolle ja paigaldada mingi soliidsem föön - see original kolle tekitabki keskmistes silindrites (eriti kolmandas) rämedat ülekuumenemist ning kõikke sinna juurdekuuluvat :x :!:
Kolle puhul soovitan vaadata Kuuno ja Marko autode poole :!:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... c&start=60
See aasta ei vaheta ma kindlasti neid välja, vb kunagi hiljem
302hp/464nm
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

kle
ma annan sulle 500 eegu eest vabalhingava 16v kolde patriotismi mõttes ära. Selle saed enne ühendumiskohta ära ja paned flantsi ja WG külge.
See peaks asjale juurde andma küll.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

GSI kirjutas:kle
ma annan sulle 500 eegu eest vabalhingava 16v kolde patriotismi mõttes ära. Selle saed enne ühendumiskohta ära ja paned flantsi ja WG külge.
See peaks asjale juurde andma küll.
:)
paku miks mulle see lahendus ei sobi
302hp/464nm
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Patriotistid võiks seda nagu teada jahh - :-D Aga Mardil on ka muidu selline C20XE väljalaske kolle samasuguseks eesmärgiks täitsa olemas nii,et küsi talt ja ma usun,et ta mingit kirvest selga ei löö ;) :!: Fööni pead muidugi ikkagi leidma :? :!:
Terv.................Deiv
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Robo kirjutas:Patriotistid võiks seda nagu teada jahh - :-D Aga Mardil on ka muidu selline C20XE väljalaske kolle samasuguseks eesmärgiks täitsa olemas nii,et küsi talt ja ma usun,et ta mingit kirvest selga ei löö ;) :!: Fööni pead muidugi ikkagi leidma :? :!:
Terv.................Deiv
Tere Tere Deiv,
pm teie silmis oleks asi nii?
1) võtta C20XE kolle
2) saag sisse ühendus kohta
3) flants külge keevitada ja turbo külge panna + mõned kronsad

Liiga madalale jääb turbo nii, siis tuleb üsna palju keevitada ja jebida, et jääks normaalsesse asendisse.
302hp/464nm
Suletud