Audi 200 TQ - 1991 - Alp

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Alp
Postitusi: 38
Liitunud: 16.04.2006 10:43
Asukoht: Eesti/Saksamaa

Audi 200 TQ - 1991 - Alp

Postitus Postitas Alp »

Panen siis enda nelivedulise vilega liikuri ka siia :)
Pilt

Sügisel sai mingi loll otsus vastu võetud , et peaks tibake mootorit kohendama.Ning nii sai pikk teekond oma alguse.Algsed plaanid on tööde käigus suuremaks paisunud ja eks valmides ole näha , kas asi ennast ära tasus :-D Ca 1 kuu on asi Sami juures katuse all olnud ja enamus vajalikud tööd saavad seal tehtud. Siin siis pisike nimekiri asjadest mis peaks tehtud saama :

VL kollektor by Es-Tuning + keeramika Soomes
SL kollektor by Es-Tuning
Holset HX40 ja Motospordi #9,5 kuumakoda
SPM kepsud
MSD 748cc pihustid
Esialgu 7A kone nukkvõllid (peaks olema piisavalt rajud)
Cooler by Es-Tuning (teeb nii suure kui sinna üldse mahub)
Audi S6 käigukast (5 käiku)
Audi S6 esimesed püstakud (ufod on lihtsalt liiga kallid ja pointi neil ei ole)
Mootori balanseerimine Soomes
ECU - Autronic SM4
TiAL wastegate ja TiAL BOV
1.8T süütepoolid ja kõik muu sinna juurde käiv (jagaja on history)
Uued Sparco Torino 2 istmed
Nohh ja nipet näpet veel

Mõni telefoniga tehtud pilt ka : vile , peaaegu paljas

Eeldused on ,et tuleb suht nobe Audi , aga ootame kuni valmis on :-D
jannyy
Postitusi: 44
Liitunud: 08.06.2005 13:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jannyy »

Kui palju turbo eeldatavalt Hp peaks tootma?
Kodulehelt vaatasin et hx 40 on good for 350hp
Tundub kuidagi vähe või nii :-D
mell
Postitusi: 45
Liitunud: 29.11.2004 19:07

Postitus Postitas mell »

See kuni 350hp on Holset hx35. hx40 võimsuseks näitab paljudel kodulehtedel kuni 450hp

Samas leidsin ka sellise info (arvatavasti mingil moditud kujul):

DSM Holset HX-40 Turbocharger

Product Description: Capable of producing more than 650 horsepower at the wheels and able to run in excess of 40 pounds of boost. This Holset HX-40 is the only turbocharger available with a "Map Width Enhancement" groove. This groove is machined into the inlet of the compressor housing to allow air to be fed to the second set of blades on the compressor wheel. This increases efficiency and overall air flow by more than 10%. All Holset turbochargers come standard with a 360 degree thrust bearing.
Jaguar XJR V8 Supercharged / BMW M3 / RR Vogue
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

selline on siis see k6nealune "Divided inlet"
Holset on commercial turbo ja kodulehel antud "v6imsused" on diislitele.
Audi bensiinikoneds on sellistega saadud 550+hj 2.0 bariga.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Alp
Postitusi: 38
Liitunud: 16.04.2006 10:43
Asukoht: Eesti/Saksamaa

Postitus Postitas Alp »

Ja eks see siht ongi kuhugi sinna auku seatud :)
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Sellel autol on olemas detail, mis takistab paljusid Eestimaa audisid saamaks väga kiireteks....nimelt progetav aju...
Kuhu seadistama muidu? Soome?
Edu, kena asi tuleb.. ;)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

altz kirjutas:Sellel autol on olemas detail, mis takistab paljusid Eestimaa audisid saamaks väga kiireteks....nimelt progetav aju...
Huvitav, mis seniseid siis takistanud on? :) Need on ju ennegi saadaval olnud ja üks S2 sõidab ju Tatechiga ka ringi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tõesti jah, paljud on X raua jaoks mõeldud chip-idega Y rauaga sõitnud.
Neid Audide chippide müüjaid viimasel ajal nagu seeni peale vihma tekkinud.

Antud projekti EMS-i nimi muidugi räägib juba enda eest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas:Tõesti jah, paljud on X raua jaoks mõeldud chip-idega Y rauaga sõitnud.
Neid Audide chippide müüjaid viimasel ajal nagu seeni peale vihma tekkinud.

Antud projekti EMS-i nimi muidugi räägib juba enda eest.
Sry, nimi ei määra mitte midagi, häälestatuse tase määrab aga kõik. Nimi loob teatud eeldused lihtsalt.

Seda enam on mulle arusaamatuks jäänud see chippimise teema ja just põhjustel mille sa Mihkel välja tõid.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lihtsalt üldiselt pakutakse/kasutatakse chipe, mille reaalseid raua eelduseid ei teata, vaid oletatakse.
Chipid kopeeritud Saksast tulnud autode pealt, osadel ka mingi tuuningufirma Saksas üle käinud ja muudatused teinud.
Iseasi kas nendest muudatustest kõik veel kapotiall alles on ja seega jällegi ei saa 100% kindel olla mille jaoks chip on.

Korraliku asja saab eeldusega, et sa lased vastavalt oma rauale chipi progeda, mitte ei võta sarnasele rauale mõeldud chip-i.

EMS-i nimi nimeks, lihtsalt tundub üldiselt, et ka mujal maailmas neid odava otsa projektidele külge ei panda ja hätta ei tohiks see asi eriti enamus asjadega jääda.
Ei maksa nüüd kohe VEMS-iga hakata võrdluseid tooma. Autronic peaks maailmas siiski EMS-ide koorekihti kuuluma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Alp
Postitusi: 38
Liitunud: 16.04.2006 10:43
Asukoht: Eesti/Saksamaa

Postitus Postitas Alp »

minu õnneks sai valitud progretav Autronic SM4 , ning selle puhul mingist chipist juttu ei ole :-D minu teada peaks sellel olema veel "autotune mode" :P Oleks muidugi lihtne olnud kogu raha MTMi viia , aga vaataks mida Eestis suudetakse :-D
Blacky I (under construction)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas: Ei maksa nüüd kohe VEMS-iga hakata võrdluseid tooma. Autronic peaks maailmas siiski EMS-ide koorekihti kuuluma.
Oot, kas ma olen kuidagi võrdlema hakanud? Absoluutselt mitte, lihtsalt seadme tootja tähtsus omab lõpptulemuse headuses tegelikult alles teist või isegi kolmandat kohta.
Ja koorekihist on asi kaugel, SM4 kuulub nö mainstream-klassi ülemisse otsa.
Ja ma pole ühtki halba sõna Autronicu kohta öelnud, väga hea valik (oman mingisugust kokkupuudet SM-4-ga ka).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Raceboy kirjutas:Oot, kas ma olen kuidagi võrdlema hakanud?
Tihtipeale kisuvad sellised ajuteemad lihtsalt võrdluseks kätte ära (varem on juhtunud).
Aga lause point oli selles, et ei topita mingit suvalist odava otsa asja sellise rauaga kokku vaid asjad on omavahel kooskõlas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Alp
Postitusi: 38
Liitunud: 16.04.2006 10:43
Asukoht: Eesti/Saksamaa

Postitus Postitas Alp »

Mõned tänased pildid :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Blacky I (under construction)
Kasutaja avatar
K24
Postitusi: 53
Liitunud: 26.05.2006 21:01

Postitus Postitas K24 »

Mis torust väljalaskekollektor tehtud on?
Vasta