
Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Opeli mootorinle saab vast 2 tiiru peale teha 
Aga oma 2m peaks ikka ära tulema.
Võin pulli pärast üle mõõta.
Igatahes Gates-i rihm ise maksab juba 2.5k

Aga oma 2m peaks ikka ära tulema.
Võin pulli pärast üle mõõta.
Igatahes Gates-i rihm ise maksab juba 2.5k
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hetkel on auto garaazis ja täna hakkan ilmselt kokku tagasi laduma.
Auto jäi seisma reduktsioonklapi rikke tõttu.
Õlirõhk tõusis liiga kõgeks, sai tutikas originaal õlipump ostetud aga pole aega olnud kokku tagasi panna autot.
Nukkvõlli simmerid lähevad ka tutikad originaalid tagasi.
Auto on müügis originaal turboga.
Auto jäi seisma reduktsioonklapi rikke tõttu.
Õlirõhk tõusis liiga kõgeks, sai tutikas originaal õlipump ostetud aga pole aega olnud kokku tagasi panna autot.
Nukkvõlli simmerid lähevad ka tutikad originaalid tagasi.
Auto on müügis originaal turboga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subaru sõidab jälle.
Oh neid vallatuid helisid üle pika aja
Kuumaosa vahetusest oli kasu, nüüd mulle asi juba meeldib.
Kolmandaga linnavahel spool selline, et 3k pööret ja natuke peale on 0.8bar.
Teisega on spool veidi viletsam aga alla 4k pööret saab full boosti.
Õlitusprobleem sai ka uue õlipumbaga lahenduse.
Ei taha muidugi ära sõnuda.
Lasin auto seest ja väljast ilusti ära ka puhastada ja tuju on jälle hea
Oh neid vallatuid helisid üle pika aja

Kuumaosa vahetusest oli kasu, nüüd mulle asi juba meeldib.
Kolmandaga linnavahel spool selline, et 3k pööret ja natuke peale on 0.8bar.
Teisega on spool veidi viletsam aga alla 4k pööret saab full boosti.
Õlitusprobleem sai ka uue õlipumbaga lahenduse.
Ei taha muidugi ära sõnuda.
Lasin auto seest ja väljast ilusti ära ka puhastada ja tuju on jälle hea

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Paar korda sai sinu garaaži juurest mööda sõidetud jah.mart154 kirjutas:sina siis paugutasidki täna mu garaazist mööda?
käisin just õltsi järel...rooli aint ei taibanud vaadata...
Vaevalt, et sama välimusega Impreza-sid Tallinnas rohkem on.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ütleme nii, et nüüd on autoga juba meeldiv sõita, koguaeg tahaks vajutada.
Gaasitunnetus on hoopis teine, väikse gaasiklapi liigutamise peale juba tunned seljast, kuidas asi hakkab edasi astuma.
Varem oli vist nii, et kui natuke gaasi puudutada, siis tekkis nagu tühi koht sisse.
Spool-up on juba originaalturbiiniga võrreldav aga lõpp on ikka teisest puust.
0.64 A/R-iga ei sure asi lõpust ära, vaid läheks ainult edasi.
Üldse käitumise ja helide poolest on selline tunne, nagu oleks enne asi flowmap-i peal jumal teab kus sõitnud (lämbumis alas).

Gaasitunnetus on hoopis teine, väikse gaasiklapi liigutamise peale juba tunned seljast, kuidas asi hakkab edasi astuma.
Varem oli vist nii, et kui natuke gaasi puudutada, siis tekkis nagu tühi koht sisse.
Spool-up on juba originaalturbiiniga võrreldav aga lõpp on ikka teisest puust.
0.64 A/R-iga ei sure asi lõpust ära, vaid läheks ainult edasi.
Üldse käitumise ja helide poolest on selline tunne, nagu oleks enne asi flowmap-i peal jumal teab kus sõitnud (lämbumis alas).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Käisin seal jah autot MM-is näitamas ühele huvilisele.
Teel sinna suutsin ma oma silenceri ka pütiotsast ära kaotada
Teel sinna suutsin ma oma silenceri ka pütiotsast ära kaotada

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eelmine nädal installisin MBC uuesti ära ja tõstisn boosti 1.1bar peale.
Vahe on ikka päris kõvasti tuntav.
0.8bar peal nagu auto ei liiguks üldse. See turbiin vist hakkabki alles 1bar peal elama.
Kui paberikese üles leian, siis panen datalogist võetud full boosti andmed ka eri käikudega.
Segu oli ka pidevalt suht safe 10.4 ja lahjemaks seda stock ajuga hetkel ei saa.
Natukeseks ajaks nüüd nägu naerul jälle.
Turbo flow map-i järgi ja ka pihustite tööaja järgi peaks hetkel siis pea 300hp olema 1.1bar peal.
Kui aega saan ja mõne normaalse koha leian teen ka mõned G-Techiga mõõtmised,
kuigi sealt ei pruugi väga head 60ft aega tulla kuna ei julge lihtsalt selliseid starte enam teha.
Vahe on ikka päris kõvasti tuntav.
0.8bar peal nagu auto ei liiguks üldse. See turbiin vist hakkabki alles 1bar peal elama.
Kui paberikese üles leian, siis panen datalogist võetud full boosti andmed ka eri käikudega.
Segu oli ka pidevalt suht safe 10.4 ja lahjemaks seda stock ajuga hetkel ei saa.
Natukeseks ajaks nüüd nägu naerul jälle.
Turbo flow map-i järgi ja ka pihustite tööaja järgi peaks hetkel siis pea 300hp olema 1.1bar peal.
Kui aega saan ja mõne normaalse koha leian teen ka mõned G-Techiga mõõtmised,
kuigi sealt ei pruugi väga head 60ft aega tulla kuna ei julge lihtsalt selliseid starte enam teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Panen siis väikse tabeli ka siia 0.8bar ja 1.1bar full boosti saavutamisest.
Vaakumist välja tuleb asi põhimõtteliselt kohe kui pedaali puutud, seega seda numbrit pole mõtet ilmselt mul otsida.
Sai siis proovitatud WOT ja meelitamisega, kuna poole kaasiga tundus nagu boost kiiremini üles tulevat ja auto hakkas nagu kiiremini liikuma.
Tegelikult mitte mingit vahet ei täheldanud 50-100rpm aga see on juba ka mõõtetinigmustest tulenev erinevus.
Tulemused siis pärit datalog-ist.
Käik | 0.8bar | 1.1bar |
-------------------------
...2... | 3800 | 4200 |
-------------------------
...3... | 3400 | 3800 |
-------------------------
...4... | 3000 | 3400 |
-------------------------
...5... | 2850 | 3250 |
Vaakumist välja tuleb asi põhimõtteliselt kohe kui pedaali puutud, seega seda numbrit pole mõtet ilmselt mul otsida.
Sai siis proovitatud WOT ja meelitamisega, kuna poole kaasiga tundus nagu boost kiiremini üles tulevat ja auto hakkas nagu kiiremini liikuma.
Tegelikult mitte mingit vahet ei täheldanud 50-100rpm aga see on juba ka mõõtetinigmustest tulenev erinevus.
Tulemused siis pärit datalog-ist.
Käik | 0.8bar | 1.1bar |
-------------------------
...2... | 3800 | 4200 |
-------------------------
...3... | 3400 | 3800 |
-------------------------
...4... | 3000 | 3400 |
-------------------------
...5... | 2850 | 3250 |
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.