Honda Civic Coupe 1.6 VTEC Turbo (225HP, 305NM)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mulle jäi see kollektori seletus veidi arusaamatuks.
Hondal on originaalis VTEC turbomootor olemas?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Mihkel kirjutas:Mulle jäi see kollektori seletus veidi arusaamatuks.
Hondal on originaalis VTEC turbomootor olemas?
Ei, Honda turbomootoreid ei tee, lihtsalt see 1.5 VTEC oma väljalaskekollektor soobis siia, kuna lühem kui originaal!
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja vahele on tehtud üleminek turbiini jaoks?
Need Volvo pihustid otsa ei saa?
Kus kohas on turbiin kokku lastud panna ja tasakaalustatud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Mihkel kirjutas:Ja vahele on tehtud üleminek turbiini jaoks?
Need Volvo pihustid otsa ei saa?
Kus kohas on turbiin kokku lastud panna ja tasakaalustatud?
1. Täpselt nii, juurde olid keevitatud flansid
2. Siiamani töötavad, Volvol peaaegu samapalju KW
3. Turbiini mõlemad osad olid tutikad, tellitud, kokkupandud ja tasakaalustatud olid Leedus, nii palju kui mina tean, see Leedu turboman ainuke Baltikumis kes sellega tegeleb.
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Kepsud EAGEL
Kolvid Wiseco
Mootori blokk D16Z6, blokipea D16Y8 VTEC :badgrin:
Pilt
Pilt
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Eile tulime Leedu Dynost tagasi, ja toin kaasa sellise paberi
Pilt


Selline talvine handmade intake :roll: Pilt
votab ara 23HP ja 20 NM, punane joon graafiku peal :!:
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Votsime esipidurid Nissan GT-r'st, tahtsime et sobiks veljedele 15', vist tuli hasti valja.
Plus panime coiloverKits NEX GT-Type


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
[quote="Umka"]Pilt
Pilt
Pilt
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
kristo.sy
Postitusi: 22
Liitunud: 07.02.2008 19:24
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kristo.sy »

üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal :?:
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

kristo.sy kirjutas:üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal :?:
Vastus on lihtne, mul on väike turbo mis võib puhuda 220-230HP 0.85BARi juures, mul on 0.75bar. Lihtsalt sellle rõhu juures turbo ei saanud rohkem midagi näitada :roll:
Ja mu mootor D16 kus saab 7000p/min, sinu sõbral B16 ;)
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
alex@crx
Postitusi: 21
Liitunud: 12.02.2007 23:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alex@crx »

kristo.sy kirjutas:üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal :?:
Temal on SOHC ju
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

AGA sinul on DOHC :p
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Denso Platinum kuunlad vahetatud Denso Iridium Power'i vastu
Pilt
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Tagumised ketaspidurid
Pilt
Viimati muutis umka, 02.04.2008 17:15, muudetud 2 korda kokku.
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
alex@crx
Postitusi: 21
Liitunud: 12.02.2007 23:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alex@crx »

Varem temal olid muidu trummelpidurid taga, nüüd ketad. Sai tagasilla Civic VTi autost, silla kap. remont ka tehtud.
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Nii väikest ketast ma pole veel näinud. Liiatigi veel perforeeritud varianti. Kerge auto on ikka kihvt asi...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Vasta