K : vag 1,8T 110kw by-passi kohta

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
kiidrockk
Postitusi: 23
Liitunud: 10.11.2006 23:58
Asukoht: TLN

K : vag 1,8T 110kw by-passi kohta

Postitus Postitas kiidrockk »

Paar küsimust:

1. millise rõhuga avaneb orig. by-pass, kui vaakumi ots on lahti ühendatud (vaakum kaasa ei aita)

2. kas boosti manomeetriga saan teada millisel rõhul by-pass avaneb, ehk kuidas seda näidikult välja lugeda?

3. kommenteerige kas tasub by-pass ühendada peale IC-t enne sisselaske kolektorit? , et nagu siis kui gaasi maha lased ei pea rõhuall olev õhk hakkama läbi IC tagasi teed otsima kui by-pass on originaalis peale turbot.

4. kui paigaldada stockk by-passist suurema rõhu all avanev klapp, siis kuidas see mõjutab kogu turbosüsteemi tööd? -mootori võimsust, spooli, jne
LS
Postitusi: 17
Liitunud: 04.10.2006 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas LS »

vag mootori orig by-pass on ainult juhtiav vaakumi kaudu, kui otsa lahti võtad siis klapp ei avane enam.
Aga üldiselt oled natuke segamini ajanud, by-pass ei reguleeri süsteemis ülelaaderõhku, sellejaoks on wastegate.
kiidrockk
Postitusi: 23
Liitunud: 10.11.2006 23:58
Asukoht: TLN

Postitus Postitas kiidrockk »

2, 3, 4 küsimus vastuseta :(
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Pane BOV - millleks sa seda by-passi sinna üldse topid :roll: :!: Töötab sajebiis ja hääl on ka mõnna :) :!:
kiidrockk
Postitusi: 23
Liitunud: 10.11.2006 23:58
Asukoht: TLN

Postitus Postitas kiidrockk »

Robo kirjutas:Pane BOV - millleks sa seda by-passi sinna üldse topid :roll: :!: Töötab sajebiis ja hääl on ka mõnna :) :!:

selles ei ole küsimus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Klapi avanemine oleneb sellest mis pidi sa seda kasutad.
Kui kasutad nii nagu projekteeritud on klapp, siis avaneb ta mingil rõhul aga seda öelda sulle ei oska (suht lihtsalt ilmselt).
Kui aga panna nii nagu Audi insenerid selle lõpuks installisid, siis ei tohiks klapp ilma vaakumita avaneda, kuna rõhk surub klappi kinni.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Minu autol juhtis originaal by-passi solenoidklapp ja kui auto käima panna siis tüikäigul oli igatahes klapp kohe avatud asendis ja tühikäik tegi mis suutis ehk auto ei käind üldse !!! Siis ühendasin by-passile otse vaakumi ja ikka kohe käimapaannes laksust lahti , vedru lihtsalt liiga nõrk - (tegemist oli kusjuures uue ja ka korras TT by-passiga) See selgus kõik siis kui mõtlesin katsetada originaal by-passi BOV-na - - võimatu kuna avatud klapiga saab peale õhulugejat õhku ja auto ei käi vobsee :!: Sai otsustatud blõukari kasuks ja kõik oki-doki 8) :!:
Vasta