Dünostendid naaberriikides
Dünostendid naaberriikides
Kes meil lähimates naaberriikides dünodes on käinud ? Ma pean eelkõige silmas siis Soome, Läti ja Leedu. Milliseid stende te soovitate ja milline oli kogemus. Tahaks ise praeguse seadega minna jõudu mõõtma.
Ragnar
Ragnar
Riias olen mitu korda käinud - hea koht.
Kuid madala autoga ei ole võimalik sisse sõita. Oleks vaja esistange maha võtta, ntx.
Kõige parem koht on Leedus - GroundZero/Xenon
UAB "GTR"
Savanoriu pr. 174a
Vilnius
Lietuva
Parduotuvė: +37052040222 +37067622443 +37065298554
ICQ#: 299-734-198 284-534-845
Servisas: +37067622442
ICQ#: 481-285-777
Galios stendas/Elektronika: +37067622442
ICQ#: 481-285-777
Informacija:info@groundzero.lt
http://www.groundzero.lt/
Kuid madala autoga ei ole võimalik sisse sõita. Oleks vaja esistange maha võtta, ntx.
Kõige parem koht on Leedus - GroundZero/Xenon
UAB "GTR"
Savanoriu pr. 174a
Vilnius
Lietuva
Parduotuvė: +37052040222 +37067622443 +37065298554
ICQ#: 299-734-198 284-534-845
Servisas: +37067622442
ICQ#: 481-285-777
Galios stendas/Elektronika: +37067622442
ICQ#: 481-285-777
Informacija:info@groundzero.lt
http://www.groundzero.lt/
JS Power - Filmi 6, Tallinn
Performance & Tuning Car Parts
Performance & Tuning Car Parts
http://www.hestec.fi/
soome yks kõige täpsemaid ja paremaid stende, enamus A ja N ryhma autosid dynotatakse seal
soome yks kõige täpsemaid ja paremaid stende, enamus A ja N ryhma autosid dynotatakse seal
Soomes Helsinki polütehnikumis on hea seadistada (sadama kõrval), aega on keerulisem vaid saada - kontaktiks Mikko Kataja, VHT Racing - http://vhtracing.com
Pink max jõudu ei näita parimini, st. on suhteliselt konservatiivne jõunumbri osas näiteks Harineni (hestec.fi) pingiga võrreldes.
Kui ühendust võtate, viidake Tuning.ee-le, siis teab ta ka kuskohast info pärit...
Pink max jõudu ei näita parimini, st. on suhteliselt konservatiivne jõunumbri osas näiteks Harineni (hestec.fi) pingiga võrreldes.
Kui ühendust võtate, viidake Tuning.ee-le, siis teab ta ka kuskohast info pärit...
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Vastavalt katsetustele pidi hestec.fi pink kuni 10% rohkem jõudu näitama kui see ammatikorkeakoulu pink aga eks see tõde on seal kuskil nende kahe pingi näidu vahepeal. Minu auto ka seal seadistatud ja jube mugav oli küll sadamale nii lähedal seda asja korraldada.xjan kirjutas:Pink max jõudu ei näita parimini, st. on suhteliselt konservatiivne jõunumbri osas näiteks Harineni (hestec.fi) pingiga võrreldes.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kui tahate täpsust taga ajada, siis monteerige mootor maha ja viige mootoridünosse. Muul viisil mõõtes ei saa mootorivõimsust iial väga täpselt teada.
Prakiliselt mistahes düno on sobiv "enne ja pärast" efekti mõõtmiseks, peaasi, et piisava momendidiapasooniga oleks ja mingisuguse graafiku välja manada suudaks.
Prakiliselt mistahes düno on sobiv "enne ja pärast" efekti mõõtmiseks, peaasi, et piisava momendidiapasooniga oleks ja mingisuguse graafiku välja manada suudaks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;