rõhku järli pöörete järgi, mitte käigu. ning kui tõesti erinevatel käikudel ja samadel pööretel(eeldades, et täis gaasiga) on rõhk erinev siis on midagi vasakule.
no mul on näiteks esimese käiguga boost piiratud... uue chipiga ja tõstetud boostiga saan ma esimese käiguga ikkagi ca 14-15psi'd, järgnevad löövad kõik 20-21psi'd ilusti välja.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Tavaliselt esimene käik eriti boosti ei tooda, kuna esimese käiguga mootorit eriti ei koormata.
Vähemalt nii on mulle silma jäänud.
Esimese käigu ülekanne ju aeglane ning auto liigub väga kergelt ning ka ei ole vaja erilist pingutust mootori poolt, et autot liigutada.
Teise käigu ülekanne juba kiirem ning mootoril vaja rohkem tööd teha, et autot liigutada (tekib rohkem gaase).
See on siis piltlikult kirjeldatud.
M-Tech kirjutas:Tavaliselt esimene käik eriti boosti ei tooda, kuna esimese käiguga mootorit eriti ei koormata.
Toodab ja samapalju lihtsalt sinu auto turbo reaktsioon on liiga uimane ja ei jõua järgi mootori pöörete tõusu kiirusele.
Tee kiirelt reageeriv turbo süsteem ja naudi reageeriva turboga sõitu.