Mis teha?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
killer
Postitusi: 30
Liitunud: 27.03.2005 20:28

Mis teha?

Postitus Postitas killer »

1 käiguga on rõhk madalam ja teiste käikudega hakkab tõusma!
Viimati muutis killer, 28.03.2005 22:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

rõhku järli pöörete järgi, mitte käigu. ning kui tõesti erinevatel käikudel ja samadel pööretel(eeldades, et täis gaasiga) on rõhk erinev siis on midagi vasakule.
killer
Postitusi: 30
Liitunud: 27.03.2005 20:28

Postitus Postitas killer »

Pöörete järgi ikka jah!
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

kas see on tulnud hiljuti või koguaeg nii olnud - julgeks väita,et igal tehase turbokal rõhk väheke langeb suurtel pööretel.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

no mul on näiteks esimese käiguga boost piiratud... uue chipiga ja tõstetud boostiga saan ma esimese käiguga ikkagi ca 14-15psi'd, järgnevad löövad kõik 20-21psi'd ilusti välja.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kõrgemad käigud peaks vist tootma samade pöörete juures ka veidi rohkem gaase....ntx 4s käik täisgaasil toodab rohkem kui 2 käik
Kasutaja avatar
unoturbo
Postitusi: 59
Liitunud: 29.11.2004 17:07
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas unoturbo »

Hmm... Minu autol on ka nii, et 1,2,3 käik on veel jälgitavad 1 barise kella peal. 4 ja 5 käik kaovad täisgaasiga kuskile üle 1 bari :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tavaliselt esimene käik eriti boosti ei tooda, kuna esimese käiguga mootorit eriti ei koormata.
Vähemalt nii on mulle silma jäänud.

Esimese käigu ülekanne ju aeglane ning auto liigub väga kergelt ning ka ei ole vaja erilist pingutust mootori poolt, et autot liigutada.
Teise käigu ülekanne juba kiirem ning mootoril vaja rohkem tööd teha, et autot liigutada (tekib rohkem gaase).
See on siis piltlikult kirjeldatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

M-Tech kirjutas:Tavaliselt esimene käik eriti boosti ei tooda, kuna esimese käiguga mootorit eriti ei koormata.
Toodab ja samapalju lihtsalt sinu auto turbo reaktsioon on liiga uimane ja ei jõua järgi mootori pöörete tõusu kiirusele.
Tee kiirelt reageeriv turbo süsteem ja naudi reageeriva turboga sõitu.
---
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mul lööb ka 1 käiguga mõnusalt ~1bar peale rõhu ära :evil:

Sai proovitud 100% orig sisuga sx rõhku ja hakkas ikkagi peale 5500rpm langema.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta