Probleem nimelt selles, et Mariine Auto otsustas minu WRX-ilt garantii ära võtta... summuti ja intercooler said saatuslikuks

nagu ikka juhtus just nüüd, et käigukastil lendas kolmas käik. Mariine rõhub, et kuna autole on paigaldatud uus summutisüsteem ja intercooler siis nad ei pea seda enam reaalseks garantiise panna... garantii- ja hooldusraamatus selline rida sees: garantii ei kehti kui autole on tehtud muudatusi mida valmistaja või importija ei ole lubanud, näiteks paigaldatud lisatulesid või muudetud mootori omadusi ( nt võimsuse suurendamiseks ), või autol kasutatakse rehve mida valmistaja või importija ei ole lubanud kasutada. Prodrive paketis samuti osa summutist ja intercooleri torustikust läheb vahetusse ning lisaks progetakse ka aju ringi (tõstetakse rõhku) mis minul on originaal.
Asja teeb keeruliseks veel see, et 2006a detsembri lõpupäevil sain auto tagasi Mariine remondist pärast ulatuslikku põhjakahjustusi (3 kändu jäid teele) mille tagajärjel oli ka kast all viltu... salongi käigukangi plastik lendas minema ja käigud läksid suht kummalise nurgaalt sisse. Tolle õnnetuse tagajärjel läks hulk asju vahetusse mille seas oli: kere ja käigukasti vaheline kinnitus ning käigukastitala. Mariines räägitud, et kui masinal garantii puudub siis palun väljastada vastavasisuline kiri allkirjastatult paberikandjal, et saaks asjale juriidilise käigu anda. Käigukasti kohta palusin samuti paber väljastada milles oleks öeldud miks ja kuidas selline asi juhtuda sai... öeldi kohe vastuseks, et nemad ei väljasta mingeid dokumente, ma lugegu garantii ja hooldusraamatut, koostasid ainult kastile remondiks hinnakalkulatsiooni mis oli 45000.-
Kuna see summuti ja cooler ei saanud mõjutada libeda teeoludega (väljas 11 kraadi külma) kastil 3 kägu purunemist siis tulebki tarbijakaitse ja ekspertide abiga Mariinele tõestada, et tegu oli praak või avariis viga saanud käigukast. Täna käisin ka kaskokindlustuses rääkimas, et mis variandid on jne ning oli selge vastus, kui Mariine või mina tõestan ära et asi sai viga tänu sellele avariile siis nendepoolt vastuseisu pole. Mariine paberit välja ei anna on minule nendepoolt jälle surnud ring

Konsulteeritud on ka mitmes erinevas autofirmas garantii inimesega ja selgitatud neile olukorda ning keeldumise põhjuseid... kõigile on jäänud kummaliseks kuidas Mariine käitub kliendiga, Subaru maine kohapealt oleks 3 kodanikku 4-st lasknud selle juba garantiise, seedi aru et need muudatused ei saanud kastile saatuslikuks. 4 kodanik oleks pannud garantiikorras vahetusse kuna ei veendutud pärast avariid asja korrasolekut ja keeruline nüüd tõestada kas praagiga tegu või mitte.
Kõik firmad ütlesid veel juurde, et ega nemad seda omast taskust kinni maksma ei pea ja alid hämmingus kuidas nii ükskõikselt saab sellisesse probleemi suhtuda

PS. 1 asi jäi veel mainimata, tagadiffer ka masinal ostust saati peetis, see lubati juba varem garantiikorras vahetada kuid kuna kaugelt tellimine siis pole jõudnud... veidrat häält teeb ta seal all küll kuid kas tastile mõju avaldas ei oska öelda. Elektrisüsteemis ka mingi kummaline kala, et paneb tulesi ise põlema nii nagu tahab ja aegajalt spidomeeter ei tööta.
tahan tahan veel Subarut osta
