Nii, siis tänu pekkis WG klapile põles ära minu Fiati tule-mürasein-summutus vms. See oli mujalt ka väsind, ilmselt pääses kuskilt fooliumi prao vahelt kuumus sisse ja nii ta läkski, leeki päris üles ei võtnud, aga kärssas päris korralikult, sai isegi oma viimne tilk tulekustutist sinna lastud. Hea et midagi hullemat ei juhtund
Pilt: http://www.hot.ee/martin2000/Fiat/Mootoriruum5.png
Et siis millest kõlbaks uus teha, ei tahaks seda nii jätta. Kodus seisab tõõstusliku AL fooliumi, sellest peaks midagi aretama, aga midagi tuleks mürasummutuseks ka panna
Põlenud tulesein
IRW...
Mina ütleks siis, et see on turbounode tüüpviga :D
Mul läks Rapla kardirajal tulesein kärssama. Tegin hunniku kiiremaid ringe ja raja äärde parkides vaatasin, et väike toss. No ok, kuskilt ehk läks õli kollektorile vms... siis vaatan, et krt, toss suuremaks lääb. Kapott üles ja ennäe... sein tossab. Sai kindaga see vahesein välja tõmmatud ja hetkel ongi tegelikult sama probleem.
Loen huviga edasiseid arenguid siin teemas
Mina ütleks siis, et see on turbounode tüüpviga :D
Mul läks Rapla kardirajal tulesein kärssama. Tegin hunniku kiiremaid ringe ja raja äärde parkides vaatasin, et väike toss. No ok, kuskilt ehk läks õli kollektorile vms... siis vaatan, et krt, toss suuremaks lääb. Kapott üles ja ennäe... sein tossab. Sai kindaga see vahesein välja tõmmatud ja hetkel ongi tegelikult sama probleem.
Loen huviga edasiseid arenguid siin teemas

Turbos make torque and torque makes fun
probleem nagu selline, et ma elan saaremaal ja tõtt õelda ei raatsi ma mingeid erilisi kulutusi teha. klambripüss ja foolium on mul olemas, et midagi kokku ehitada. selline idee tuli tegelt praegu, et kasutaks hoopis tavalist kivivilla, sest seda kasutatakse ka korstnate ümber.paneks sellele ümber u 2 kihti seda fooliumi(see on u 0,5 mm paks), kinnitaks ta sinna plekile ja voila. homemade is the best made!
kuid siiski ootaks midagi huvitavat veel, et see siiski mu probleemi ei lahenda, reedel on ilmselt aega, siis lähen garaazi erinevate asjade tulekindlust katsetama.
Panen siis üles ka pildi miks mul mootor praegu üldse maas on
http://www.hot.ee/martin2000/Fiat/Pahategija1.png
Seal see punase silikooniga käkerdatud junn on jahutusvedelikutoru, mis tuleb veepumbast ja sellel on auk sees(see voolikujupp seal peal oli selline kodukootud lahendus, mis nagu välja tuli oli lihtsalt ära pölend). selline 2-3 mm läbimõõduga auk, kust surve all kaob tosooli nii et Niagara kosk kahvatub. uus maksab poes 1100 eek. ja vana on nii läbi et keevitada vist ei saa ja nüüd pean mina ilmselt nii 3 kuud õlunaadi ostmata jätmata, kui just valentin mulle uut ei kingi. ja kahe minuti pärast kõigile hüva valentini kah
edit: foorumi kell on tund ees

Arvata võib, sest see tulesein on seal liiga ligidal ja peale aegalast sõitu kõrgetel põõretel läeb WG osa nii tuliseks, et hakkab seda matti kärsatama. kui matil on veel vigastusi ka siis ei ole tulekahju kaugel, ja üllatus-üllatus, sealt kaugel ei ole ka bensiinivoolikMina ütleks siis, et see on turbounode tüüpviga :D
Panen siis üles ka pildi miks mul mootor praegu üldse maas on
http://www.hot.ee/martin2000/Fiat/Pahategija1.png
Seal see punase silikooniga käkerdatud junn on jahutusvedelikutoru, mis tuleb veepumbast ja sellel on auk sees(see voolikujupp seal peal oli selline kodukootud lahendus, mis nagu välja tuli oli lihtsalt ära pölend). selline 2-3 mm läbimõõduga auk, kust surve all kaob tosooli nii et Niagara kosk kahvatub. uus maksab poes 1100 eek. ja vana on nii läbi et keevitada vist ei saa ja nüüd pean mina ilmselt nii 3 kuud õlunaadi ostmata jätmata, kui just valentin mulle uut ei kingi. ja kahe minuti pärast kõigile hüva valentini kah
edit: foorumi kell on tund ees
mina paneks sinna mingi vähe paksemast alu-plekist plaadi ja rahu majas. pole mõtet mingeid kahtlasi "puhvaikasi" ehitada sinna,mille puhul pole 100% kindel,et nad "saatuslikuks" ei saa.teiseks on nende mattide mürasummutus pea olematu.kui tõesti väga häirib,śaab ju ka salongipoolt müraisolatsiooni teha,ja palju turvalisemalt
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06