Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kuna tõstetud sai ka turborõhku oli suht kohustuslik panna karterituulutusele vahele selline asi:

Pilt

Lammutama väga ei hakanud ja saagisin otse auto peal olemasoleva metallist toru pooleks:

Pilt

Ning jäi ta siis lõpuks nii sinna:

Pilt

Õhufiltriks oli mul seal siis selline asi:

Pilt

Ja kuna originaalis on see õhuvõtt selline tiba nutune sai kopsikut tiba muudetud:

Pilt

Oli seda juba sealt ka enne lõigatud, kuid tiba vähe ja imelikult, et ma siis lõikasin selle veelgi suuremaks :D
Kuna OMC-l sain ma ainult korra teised veljed alla tõsta ning nad uuesti alt ära jätsin prooviks alla teiste velgedega kasutatavad vaheflantsid:

Pilt

Siiski pean ma nad sealt uuesti ära võtma, ilusam on küll kuid suurematest lohkudest läbi sõites jookseb asi koopasse
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kuna kuskilt olin saanud kivi tule esiklaasi:

Pilt

Sai ostetud siis uus ning too ette installitud:

Pilt

Kui asi veel laliali oli mõtsin, et puhastan tiba seda reflektori pinda kah, nu kuiva kaltsuga nühkides ei muutunud nagu miskit ning kuna miskit kangemat proovida ei julenud võtsin natsa vett. Aga vot raip ei kannatanud seda kah :o lõi pinna kohe kollaseks ning kuiva lapiga veel kuidavatades suurendas seda laiku veelgi :( Kuna asi oleks jäänud läbi klaasi nähtavale kohale sai riiulist võetud miski hõbehall veljevärv ning sellega kerge kiht sinna peale lastud, et kollast värvi tiba peita. See värv seal miskit halba teha ei tohiks, kuuma ta vast tiba kannatab ning kuna peegli funktsiooni asi ei täitnud ei ole ka sellega probleemi :D

Reedel sai läbitud ka sillastend kus selgus, et tagarataste kalded olid suht paigast ära... keerati need paika ning tsipakene korrigeeriti esirataste jooksu, muu osa oli kõik OK :D
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Askonz
Postitusi: 161
Liitunud: 01.02.2005 10:18

Postitus Postitas Askonz »

piiritusega ja vatiga tehakse seda tööd :S
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Piiritus tapab küll selle reflektori ära...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

kui reflektor on ära läinud siis ei päästa seda miski
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Iseenesest oli reflektor korras, ainult selline puru oli peal mida tahtsin ära pesta. Pakuti ka mulle ühes teises foorumis eetrit, et sellega puhastatakse neid... kuid pakun, et kui juba veega asi selliseks läks, oleks ta läinud ka kõige muuga. Mis põhjusel ta läks? kes krt seda teab... igatahel praegu on ta küljes tagasi ning toimib nii nagu ta toimima peab.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

kuna reeglina uuemate masinate reflektorid on plastis ja sinna on see kiht peale istutatud siis kuuma ja külmaga mängides tuleb see lahti
ning kui näppima hakata siis ongi selline õnnetus käes nagu sinul juhtus
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Aja möödudes on siis ühteist ka juhtunud. Nimelt sain lahti siis esimesest lõdvikust:

Pilt

Sellele oli kohe asendus võtta ning vahetus näitas seda, et lekkis see asi juba ennem sest rõhku oli juures endisest 0,1 ja natuke peale .
Täna siis tänu olxile sain ma prooviks teise cooleri:

Pilt

Sai siis võetud stange maha ning hakatud mõõtma, mõlemi kärje mõõdud ning arvutatud nende mahtuvus ning leitud ka vahe... 0,031 liitit olxi cooleri kasuks :P selge see, et sellise väikse lisa pärast ei ole mõtet seda sinna aretama hakata. Siis hakkas hoopis huvi pakkuma kaasas olnud miski lõdvik :D
Nimelt siis originaal kinnitus näeb välja selline:

Pilt

Ja seda rõhku peaks seal siis kinni hoidma siin näha olev kummirõngas seal sees :P

Pilt

Saigi siis lõigatud sellest pikast kaasas olnud lõdvikust selline tükk ja see sinna lisaks pandud:

Pilt

Loomulikult nagu kord ja kohus tuli peale seda teha proovisõit, ca 5km rahulikult auto soendamist ning tuld :D endise masimum rõhu asemel näitas seier nüüd 0,2BARi veelgi suuremat rõhku :D seelline siis ongi see originaal "tihend":o

Kuna puhkus tulemas sai kodu toodud ka ära võimud mis selle masina helisüsteemi toitma hakkavad:

Pilt

Subwoofri jaoks siis see suur Opus Ultra, esiuste 8"seid elemente hakkab toitma Z2200 ning üks Z2100 läheb armatuuri minevatele 4" midrange elementidele ning teine tweetritele.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Teeme väikse teema update ka siis.

Täna õhtal siis sai siis natuke uuesti ka võtmeid käes hoitud ja tehtud tiba mootori ruumis ka tööd.
Juhtus kätte nimelt selline asi:

Pilt

Korra oli mõttes, et keerakas aja kohe siis "õigesse" suunda ka... kuid sellega oleks lisandunud kõiksugu muud muudatused ja jätsin asja esialgu sinnapaika.
Edasi siis võtmeid välgutama:

Pilt
Pilt

Ja siis test uue koldega:

Pilt

Kuna siin mõningal masinal on saanud probleemiks lekkivad vaakum/rõhuvoolikud sisselaske tagaotsas otsustasin nad kohe kõik välja vahetada ja korralikult kinnitada, ehk siis homme poodi ning mõned meetrid voolikut ja peotäis klambreid ja peaks asja uuesti kokku saama.
Talveks sai keeratud ka täiesti ülemisse asendisse WG kruvi ning rõhku näitab hetkel 1,4-1,5 vahemikku üle.
Samuti sai keeratud kõik neli amorti kõige pehmema seade peale ning käidud sillastendis (muideks kolm korda :x alles siis saadi asi paika).
Viimati muutis ranz, 01.02.2007 10:49, muudetud 1 kord kokku.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Kuidagi tuttav kolle tundub ;)
Tegemist siis "töödeldud" kollega - loe vahepostid eemaldatud kolle seest.
Lõpptulemus ju väga bro - see oli ka selliselt töödeldud kolle juures ainuõige lahendus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

tt kirjutas:Kuidagi tuttav kolle tundub ;)
Tegemist siis "töödeldud" kollega - loe vahepostid eemaldatud kolle seest.
Lõpptulemus ju väga bro - see oli ka selliselt töödeldud kolle juures ainuõige lahendus.
Eks ta seesama kolle ole jah :P Lauri enda masina peale otsustas seda mitte panna ning ega järjekorras mina järgmine oligni :P värvimise idee oli ka lauri poolne, ise nagu ei mõelnudki selle peale esialgu. Alul kõvasti lihvimist käiakiviga ning siis pritspahtliga uputamist ja selline ta välja kukkus. Kusjuures plaan on veel mõni iluvidin lisaks panna :D
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Ja valmis ta saigi:

Pilt
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

:-D edev
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Paar nädalat tagasi tekkis rõhuga probleem, sõidan täiesti ülesse keeratud kruviga (kõrgemal kui originaaliski on, kuskil seal kus muidu see "selka" on) kuid jäigema vedruga millega tekitatakse rõhk seal 1,4-1,5 kandis... siis nüüd ükspäev kiirendades vaatasin, et krt ainult 1BAR on alles. Testin kõikide käikudega igatepidi, korra kolmanda käigu pealt viskas asja normi ja peale seda 1 peale jägi :? sai kontrollitud rihmamärke, ideaalselt paigas, vaakumvoolikute pidamist, ka korras, WG membraani, ka korras ning nädalake hiljem otsustas asi ise uuesti korda minna :shock: nüüd juba pea nädalake on asi nii olnud, et väga imelik nagu.
Heli kohapealt on muutunud niipalju, et esialgu plaanitud neli võimu jäävad ära, ei tasunud see süsteem ennast lihtsalt sellisena ära nagu plaanisin. Kasutasin ainult suure kahekanalilise võimu esikõlarite jaoks ära mida filtreerib siis kaasasolnud passiiv filter. Ennastki pani imestama, et sain kätte selle mida asjast tahtsin, protsessor on küll eelmisest sajandist kuid etteantud viited tegid kogu selle töö ära, et laulja asuks nüüd mitte kahelpool kõlarites vaid keset armatuuri :D Eelnevad kuuldud jutud, et peale seda kui viited paika saad ei taha enam raadiot kuulatagi, et seal läheb asi käest siis praegune süsteem igatahel toimib iga lambi raadiojaama, iga lambi plaadi jne asjaga, laulja on ja jääb keset armatuuri :D
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kuna benaseieri taustakleeps on algusest peale selline kahtlane olnud siis nüüdseks otsustas ta ikka korralikult seal elama hakata ning blokeeris ka bensiinikoguse seieri. Sai siis kellade plokk maha võetud ning tiba juppideks lammutatud.
Lõppkokkuvõttes asi nüüd selline:

Pilt

Pilt

Kuna kunagi ammu sai liigsuure keskmise kütusekulu näidu pärast kompus talle 10% ette näidatud ja see selgus liialt paljuks olevat sai täna neid jumpereid uuesti liigutatud ning nihutatud näid -5% peale.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Suletud