Summuti vaigistamine
Mul oli Corradol samamoodi tehtud reso all (1 pool neist) aga häält see eriti üksinda vähemalt ei vaigistanud.
Renaldo kurtis ka selle üle, et need pidid seest tühjaks põlema, kuna mõeldud kasutamiseks siiski lõpupütina.
Renaldo kurtis ka selle üle, et need pidid seest tühjaks põlema, kuna mõeldud kasutamiseks siiski lõpupütina.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul ju tegelikult kolm pütti järjestikku all (tagumine pütt ju ka). Aga selle tühjakspõlemise kohta, minu auto ei ole ju igapäevases kasutuses. Seega vast ikka peavad natuke aega vastu. Ja tegelikult nad ei maksa ka ju suurt midagi - põleb läbi siis viskab uue paari sinna alla ja on jälle ok...Mihkel kirjutas:Mul oli Corradol samamoodi tehtud reso all (1 pool neist) aga häält see eriti üksinda vähemalt ei vaigistanud.
Renaldo kurtis ka selle üle, et need pidid seest tühjaks põlema, kuna mõeldud kasutamiseks siiski lõpupütina.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Minu endisel autol, millel oli kah muidu tühi toru, käis viimase püti sisse selline torujupp, milles olid pisikesed augud sees ning toru sisse kinnitus poldiga. See küll lasi vähem õhku läbi ja auto minek oli kah viletsam, kuid hääl oli ikka vaiksem tunduvalt. Kui vaja kiiremat sõitu teha , siis võtmega keerasin poldi lahti ning detail pagassi.
Tegemist oli küll 2.0 vabalthingavaga.
Tegemist oli küll 2.0 vabalthingavaga.
Mul on hetkel see sama detaili küljes summutil ja hääl on vaata, et väga normaalsel tasemel.
Ainuke miinus asja juures on takistavus ja suht rõve välimus.
Marko silenceri üritasime ka eile proovida aga minu summuti ots oli tunudvalt väiksem kui tema silenceri läbimõõt
Ainuke miinus asja juures on takistavus ja suht rõve välimus.
Marko silenceri üritasime ka eile proovida aga minu summuti ots oli tunudvalt väiksem kui tema silenceri läbimõõt

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul on ka jah seesama pütt, need pasunad on otsast ära saetud ja 2->1 ots teisele poole ka pandud. Silwer, Sul on 2,5" sumpa, Sa saad neid järjestikku panna, a mul kaoks 3" efekt ära kui ma need üksteise otsa lükiks. Ja selleks pole ruumi ka kuskil. Motorgeek'i foorumist õppisin, et Audi V8 mootoril on väljalasketaktid kuidagi kattuvad vms, st 1x2.5" sumpa oleks veel kehvem lahendus kui originaal (2x2,25")...Silwer kirjutas:Mingi made in China...Mihkel kirjutas:Mille resod sul Silwer on?
Simonsi omad on kandiliste nurkadega.
Renaldo võttis sellise püti:
Lõikas sealt otsad ära ja paunad lahti ning lihtsalt ühendas järjestikku.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Ma ise arvutasin ka enne sumpa tegemist, aga mind hakkas häirima see, et kui originaalis on autol 2x2,25", siis selle asemele panna 1x2,5" ei tundu eriti mõistlik. Liiatigi kui on soov mootorit tulevikus üle laadida. Motorgeek foorumist sain sellise info Jörgen Karlssonilt, kes on Typ85 V8 conversionitega väga tuttav.
Originaalis ongi V8'l X-pipega dual 2,25", aga minul Kuubikul ei ole füüsiliselt võimalik dual exhausti üle tagasilla tuua ja küljepealt välja ajades oleks ka nõme jäänud...Jorgen kirjutas:It's not really a problem, it's only a design parameter. As there is already an elevated pressure in the exhaust from the previous exhaust stroke when the next exhaust stroke starts. In a 4 cylinder exhaust you are likely to exhaust into the low pressure zone following the previous exhaust stroke. This is why a larger exhaust will often cost you power on a 4 cylinder engine.Joel kirjutas: /.../ I don't quite understand at the moment why these overlapping exhaust strokes would make the 2,5" exhaust to perform poorly? Would this problem also exist with a single 3" exhaust?
There is a real problem with dual separate exhausts, each bank on a 90deg V8 will ouput an uneven stream of exhaust pulses. Some 90 degree apart and some 270 degree apart. That is why H, X and Y pipes are used on modern V8 engines.
The smallest single exhaust that is suitable is 3". You can also use dual 2.5" with a H or X pipe.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
On kellegil ehk veel mõnda head ideed tekkinud vaigistamise kohapealt?
Võib soovitada ka kohti, kust saab normaalse hinnaga 2.5" või 3" mitte otse läbi lõpupütti.
Täna üle kuu aja istusin jälle vaiksest autost Subaru rooli ja kurat ajab endal ka see müra juba sita keema.
Oleks siis tallates müra ja tühikäigul vaikne aga see röögib igast asendist ja tallates ainua hullemini.
Silencer kadus ka juba mõni kuu tagasi sõidupealt ära ja uut pole ka vist kuskilt võtta.
Võib soovitada ka kohti, kust saab normaalse hinnaga 2.5" või 3" mitte otse läbi lõpupütti.
Täna üle kuu aja istusin jälle vaiksest autost Subaru rooli ja kurat ajab endal ka see müra juba sita keema.
Oleks siis tallates müra ja tühikäigul vaikne aga see röögib igast asendist ja tallates ainua hullemini.
Silencer kadus ka juba mõni kuu tagasi sõidupealt ära ja uut pole ka vist kuskilt võtta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.