Opel Vectra Turbo 1993.a Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Opel Vectra Turbo 1993.a Siim

Postitus Postitas Siim »

Opel Vectra Turbo 4wd 1993.a
Üks 2304-st autost mis toodeti Opel Vectra Turbo nime all aastatel 1993 ja 1994

Tartust sai toodud uus auto, mis peaks olema üsna tuntud Opel Eestis.
Ostetud sai puuduva kompressiooniga teises ja kolmandas silindris, mille surve oli karteris. Sidur libiseb; süütepool peksab mõnuga üle; intercooleri, sisselaske ja turbo vaheline torustik ning vaakum süsteem vajab kriitilise pilguga ülevaatamist.
Samuti leidub auto juures veel mõningaid pisi ja iluvigu. Keskkonsoolis ja laes ilutsevad endiselt augud ( salong läheb originaali tagasi). Plokikaane taga on kinni hetkel asi. Oleks vaja kaan maha saada, aga vajaliku padrunit pole veel leidnud ja ei tea ka täpselt millist vaja. Sellised need tikkpoldid on mida lahti ei saa
Sam kahjuks ei osanud mind aidata, loodan et Tarmo leiab padruni.

Mootor stockis 204PS (150kW) ja 280Nm väänet
C20LET 2.0 16V Turbo
6 käiguline Getragi F28 käigukast
Boschi M2.7 Motronic sissepritse
Turboks KKK K16
Laki düno näitas ~200kw ja ~395nm

Mart Pere on sõitnud selle autoga Nitro abil välja 400m aja 12.8
OMC parim 236km/h
1/8mile 8.8sek ( kuidagi kaua võttis aega)
Klubiline TT sai parimaks ajaks 12.91 APJ-l

Düno graafikud
N20-ga
http://www.zone.ee/819atp/Picture%20009.jpg?2
Ilma
http://www.zone.ee/819atp/Picture%20012.jpg?2

Mõnus langus peale 5000rpm-i

Plaanidest nii palju, et jagaja ilmselt leiab enda koha riiulil mingi aeg kui auto liikuma saab korralikult. See kord ei taha kõike korraga autole peale panna ja jamada, Nissani puhul selline tegemine andis laksu mööda näppe. Esimene ja tähtsaim prioriteet on mootorisse surved tagasi saada. See järel sidur ära vahetada.
Salasoov on muidugi alla 13s sõita 1/4miili täisautoga, mille võimalikusesse ma ei usu praeguse turboga.

Pilte hetkeseisust:
http://www.zone.ee/819atp/album/

Rene pildid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

neid DTM peegleid enam pole küljes
Viimati muutis Siim, 18.08.2007 16:01, muudetud 8 korda kokku.
302hp/464nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

360cc pihustid on küll väga lahjad.
Kindel, et see 200kw nende samade pihustitega mõõdeti?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Imre
Postitusi: 85
Liitunud: 04.07.2005 13:49
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Imre »

Ikka nendesamade pihustitega.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Huvitav palju boosti ja kütuserõhku oli sellel hetkel ja mis segu tegi.
Kas see 360cc on ametlikult @3.0bar? Saabidel osadel @2.5bar antud andmed.

Teoreetiliselt peaks need pihustid juba 1bar tõstetud kütuserõhuga põhimõtteliselt otsas olema.
Viimati muutis Mihkel, 05.02.2007 19:15, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:360cc pihustid on küll väga lahjad.
Kindel, et see 200kw nende samade pihustitega mõõdeti?
Nitro ja 243.4kw läks segu alles 12.6 - 12.8 peale
223.2kw oli segu 11.4 - 11.55

http://www.max-boost.co.uk/max-boost/fuelling_20LET.htm
siit lehelt leiab sellist infot:
In practice, for a 300bhp LET the SAAB reds running 3.5bar (slightly over stock pressure) are fine, and result in a nice safety margin as well.

:) Seega käivad küll
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:Huvitav palju boosti ja kütuserõhku oli sellel hetkel ja mis segu tegi.
Kas see 360cc on ametlikult @3.0bar? Saabidel osadel @2.5bar antud andmed.
360 on jah 3bariga.
Boosti kohta ei tea, pakun et 1,5bar kanti võis olla.
Kütuserõhk oli viimati 3.5bari, kuigi see rõhuregulaator on suht pees. Väike keere võrdub praktiliselt 1barise lisa rõhuga.
302hp/464nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Siin tuleb vahe sisse konkreetse mootori reaalsest BSFC näitajast.
Aga suht lõpukorral on nad ikkagi.
Tavaliselt ikka on tunduvalt suuremad pihustid selliste jõudude juures kasutusel.

Vähemalt minul on olnud pihustitega probleeme.
Samas pole ma siiani võtnud seda pihustit ja reaalselt mõõtnud ära tema tootlikust.
Netis levivad andmed minu kasutatud pihustite kohta olid väga vastakad. 300 kuni 360cc olid väited.
Samas ei liikunud küll auto selle vääriliselt, et ~5,5k pöördel pihustid otsa oleksid pidanud saama aga said.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Postitus Postitas VectraT »

200kw oli originaal pihustitega ja bena rõhk langes turbo rõhu tõustes, sest bena rõhuregulaatori külge minev vaakumvoolik oli ilma klambrita ja lekkis suurema rõhu puhul....Peale lekke kõrvaldamist tõusis bena rõhk lõdvalt ~6.5 baarini boosti ajal....Originaal pihustitega (304cc) oli bena rõhk tühikäigul 4bar vaakumiga ja 4.5 ilma....
Saabi pihustitega pole see masin stendis käinud....
Kui on küsimusi- küsi julgelt....
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Me siis leidis padruni ka üles :oops:
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

VectraT kirjutas:200kw oli originaal pihustitega ja bena rõhk langes turbo rõhu tõustes, sest bena rõhuregulaatori külge minev vaakumvoolik oli ilma klambrita ja lekkis suurema rõhu puhul....Peale lekke kõrvaldamist tõusis bena rõhk lõdvalt ~6.5 baarini boosti ajal....Originaal pihustitega (304cc) oli bena rõhk tühikäigul 4bar vaakumiga ja 4.5 ilma....
Saabi pihustitega pole see masin stendis käinud....
Kui on küsimusi- küsi julgelt....
Mis turborõhk tegi dünos? Palju teda oli ja palju langes?
tt kirjutas:Me siis leidis padruni ka üles :oops:
:) Elupäästja, järgmine nädal saab kaane maha siis lõpuks.
See nädalavahetus lähen käin toon Tartust veljed, uksed ja kapoti ära.
302hp/464nm
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Postitus Postitas VectraT »

Mis turborõhk tegi dünos? Palju teda oli ja palju langes?

Ei mäleta- miski 1.3....1.4 bar oli
Too hetk oli põhiline enne võistlust turvaline nitro düüsi suurus leida...
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

loodame ,et siis see kord on auto taas õigetesse kätesse sattunud.Asja teeb selle auto puhul eriti heaks see,et kere on korda tehtud ja et Mart ta ka üle lasi värvida.Krt kadedaks teeb :)
olx1985
Postitusi: 101
Liitunud: 27.04.2005 10:54
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas olx1985 »

mis padrunit sa siis otsisid?
audi 200
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

kaane maha võtmiseks,seal ju tikud sees
Pilt
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Postitus Postitas VectraT »

Ja ära palun neid tikkpolte enam sisse pane, hangi õiged- need said kasutatud, kuna muud polnud hetkel võtta....poldid liiga lühikesed ja ei jää plokki õieti sisse...
Suletud