Toyota Supra 1990: Paap

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nägin asja täna oma silmaga ka ära.
Taga sõites on ikka väga mõnusalt lai auto.

Peenestades teiselt kolmandale vahetades oli Paabul Vääna tänaval natuke tegemist isegi :-D

Mulle väga meeldib see auto, eriti see, et on tähelepanu pööratud ka pisidetailidele.
Näiteks on armatuuris puuri kohtadel ilusti katted peal mitte suvalised augud kust puur läbi armatuuri tuleb.

Loodame, et kevadeks saad kõik pisivead ka korda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

peepp kirjutas:Kena töö aga oma isikliku ohutuse huvides peaksid kindlasti panema 5 või 6 punkti rihmad ja toruraami ümber korralikud pehmendused. Nende rihmadega, mis seal praegu on, võid endale viga teha.

Loodetavasti siis suvel rajal näeme !
On 4punkti rihmad tõesti ohtlikud? nihkub kõhu peale ära õnnetuse ajal? Iseenesest kahju, sest endal oli plaanis 4puntki rihmad panna, peab siis ikka 5-6ga tegema.
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

rookierice kirjutas:On 4punkti rihmad tõesti ohtlikud? nihkub kõhu peale ära õnnetuse ajal? Iseenesest kahju, sest endal oli plaanis 4puntki rihmad panna, peab siis ikka 5-6ga tegema.
Oleneb, mille jaoks ? Autocrossingu ja kardiraja jaoks, kus on madal kiirus, ta keha fikseerimiseks kõlbab küll. Ringraja jaoks mitte eriti.
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

Kas nad on ohtlikud ka võrreldes 3p vöödega? Või ainult ohtlikumad kui 5p vööd, aga ohutumad kui 3p (kinda obvious)?
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Auto siis hetkel 0,5-0,6bar rõhuga sõidab!
Sai siis natuke sõidetud ennem uuesti tegemisse viimist...
Sellise külmaga ei ole suurt pidamist ainult.

michelin 17/285
0-100: 5,5
402m 13,6/176
dragi rattaga
0-100: 4,9
402m 13,2/169
(dragi rattaga video)
http://www.zone.ee/seger/MVI_5829.avi


Hetkel siis nii külma ja olematu rõhuga ei ole algul pidamist ja siis ei ole jõudu :)
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Videol oli tractioni küllalt, kui teise ja kolmandaga ratas libiseb siis on jama, see et esimese käiguga ratas libiseb on täiesti ok. Rohkem Boosti :-D .
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

haha :) ma juba ootan kui see auto kevadel slikiga nii umbes pooleteise baarise rõhuga stripil liikuda võiks :-D
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

kevadel siis joonel kohtume :)
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

creese kirjutas:kevadel siis joonel kohtume :)
+1 :-D
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

see on hea tulemus sellise rõhu kohta, sest nagu Timo Lehtimäki ütleb: Igasugune rõhk alla kahe bari on vastutuult sõitmine :-D
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Ma tean sellist soomalste väljendit nagu:

Everything under 2 bar is concidered as naturally aspirated ;).

Aga jah suht hea tulemus.. loodame et saad õlitusprobleemist ka jagu!
see on hea tulemus sellise rõhu kohta, sest nagu Timo Lehtimäki ütleb: Igasugune rõhk alla kahe bari on vastutuult sõitmine

Kood: Vali kõik


Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

jeejee, veel under 2b for pussies v vaakumleke jne. :-D
Kõik omal ajal, selle boosti peale vast auto ei jää. Vaja lahendada vahepealsed mured ennem.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

väike uuendus:
Pilt
Pilt
õlitust hakkab ka varsti tegema.
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

mille külge need kettad kinnitatakse :?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sinna külge peaks käima eraldi vahetükk, millega saad vastavalt nihutusele ja auguvalemile kettad erinevatele autodele sobitada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta