mille järgi sul auto aju ise segu regullerib? tglt mapi järgi vist siis?
kas lamda võtsid lahti ja siis tekkis se jama või hiljem..kui hiljem siis imelik et nimodi järsku ei millegi peale...
aga proovi lamda tagasi yhendada sest aju peaks ilma selleta minema mingisugusesse fail safe modesse
K: mootor "katkub" kõrgetel pööretel
jah, map andur see mis sisselaskest rõhku mõõdab. aga lambda võtsin lahti sellepärast, et keegi soome tark väitis et lahtiühendatud lambdaga on cosworth mootor madalatel pööretel vähe erksam.. noh et aju kasutab seda nö. avariireshiimi kindlat koefitsienti ja ei suuda seega iga hetk regullida segu selle nö. saastenormide järgi lubatu (lahja) peale...panter kirjutas:mille järgi sul auto aju ise segu regullerib? tglt mapi järgi vist siis?
kas lamda võtsid lahti ja siis tekkis se jama või hiljem..kui hiljem siis imelik et nimodi järsku ei millegi peale...
aga proovi lamda tagasi yhendada sest aju peaks ilma selleta minema mingisugusesse fail safe modesse
mine võta kinni... igatahes sihuke tunne oli küll et läks nagu nats erksamaks. Kusjuures lahti ampsas selle boschi teeninduse diagnostik ja minu idee peale tal vastuväiteid küll ei olnud....
ja lahti ühendatud on ta juba u. aasta.., ning siiamaani ei olnud mingeid jamasid..
Imre
panter kirjutas:jama selles et sul ei saa vist eraldi mingis piirkonnas kytet lisada? sul lihtsalt pensu rõhu regulaator vahel?
Jah, boschi reguleeritav rõhuregulaator, kuid kahjuks ei ole salongis rõhu kella..., seega ei tea ka kui palju reaalselt rõhk on sel hetkel kui katkuma hakkab. Kuid segukella pealt tundub et jääks nagu lahjaks.. Ehk siis ikkagi kõige lihtsam ja esmane minu arust vahetada kütusefilter, eks siis ole näha et kas midagi ka muutus..
Imre
eks annan teada kui viga käes. äkki teistel teinegi kord abi
segu võib vabalt ka liiga kange olla. Kui lambda lahti, siis on segu pidevalt liiga kange, mis ei anna tegelikult paremat minekut. mina ühendaks lambda ikka tagasi. Kui auto koormuse all on, siis aju nagunii lambdat ei kuula, samas, kui pikka maad sõidad, siis säästad kõva kopika ikka.
Keera küünal maha ja vaata, mis toimub, ära tahmand ma pakun.
Keera küünal maha ja vaata, mis toimub, ära tahmand ma pakun.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies